De heerlijkheid zelve!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:15 schreef Debselz het volgende:
Op deze foto is ie echt ZOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:27 schreef Debselz het volgende:
*zwijml0r*
Eric lijkt heel erg op mijn vriendjequote:![]()
ik wul zoon vriendje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kijkt op site van Christinequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Eric lijkt heel erg op mijn vriendje![]()
![]()
![]()
Wellus, alleen heeft mijn vriendje lang haarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijkt op site van Christine
![]()
Nee sorry ik vind hem er niet op lijken
Nee joh, valt helemaal niet opquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
BTW ik lijk wel een verliefde puber
zo'n uiterlijk is misschien wat lastiger te vinden dan een man met dezelfde 'zangkwaliteiten'. daar lopen er nl. ongeveer 3 miljard van rond op deze fijne kloot. die gozer is een shame als ie zijn bek opentrekt om te gaan 'zingen'. ik zit telkens met mijn gekromde tenen naar die bochelige clown te kijken en luisteren. een grap moet je niet te lang doorvoeren, de grap erik is nu echt wel over. kunnen we doorgaan met de mensen die wel kunnen zingen. of willen we weer keihard voor lul staan op worldidols? of aangespoord worden coca cola te drinken doormiddel van de valste sound-track ever...Yuli, hind, boris en maud, tot nu toe. de rest is klote of te middelmatig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:27 schreef Debselz het volgende:
*zwijml0r*
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
ik wul zoon vriendje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:11 schreef Christine het volgende:
Eric heeft een vriendinnetje
[afbeelding]![]()
dat achterhaalde sikjequote:
Het blijft een lekker dingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat achterhaalde sikjemaar hij heeft wel een heel mooi gezicht hoor. hij kan alleen helaas geen noot zingen.
Puur rationeel natuurlijk welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
had je het niet verwacht dan
Moek even met je mee doen dan? ook al ben ik geen puber meerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Puur rationeel natuurlijk wel, maar ik ben een verliefde puber
![]()
![]()
Ik ook niet, dus doe maar meequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moek even met je mee doen dan? ook al ben ik geen puber meer
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus doe maar mee
![]()
Eric
![]()
![]()
Deze is voor jou, miss_bleu...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
![]()
Eric!!
nou moet ik op zoek naar de nieuwe liefde van mijn leven
zo goed![]()
ga trouwens zaterdag wel gewoon weer voor hem sms-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |