Dit is niet de beste foto, toen hij in de day-after show zonder shirt te zien was dat was pasquote:Op zondag 28 maart 2004 16:25 schreef kyra1974 het volgende:
eric zingt inderdaad wel eens vals maar zo vals als alice.. dat kan niemand..
vind hem niet zo'n lekker lichaam hebben hoor
is er eigenlijk een foto van robin zonder shirt die zou ik weleens willen zien![]()
hij heeft geen stem. Hij fluistert en omzeilt hogen tone (She's fresh liet hij dan ook aan het bandje over). Eric.. you'rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre next!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:51 schreef Christine het volgende:
Eric heeft wel een mooie stem en een ontzettend leuke uitstraling (en hij is een lekker ding) al die andere dingen zijn nog aan te leren (timing, zuiverheid, etc). Hij zit wat mij betreft terecht in de finale
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:15 schreef Christine het volgende:
De enige foto van Eric's lekkere body die ik kan vinden is deze:
[afbeelding]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hij heeft geen stem. Hij fluistert en omzeilt hogen tone (She's fresh liet hij dan ook aan het bandje over). Eric.. you'rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre next!
verder lijkt het me idd ene toffe gozer... maar het gaat mij toch echt om de muziek.. maar ja stiekem moet je daarvor natuurlijk niet bij Idols zijn.. behalve boris dan
Je bereid je dus al goed voor op z'n naderende vertrek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.
Ik ben thuis trouwens bezig met het maken van een compilatie-filmpje van Eric. Het lukt me alleen niet om dat ding zodanig te comprimeren dat het een acceptabele grootte krijgt... hij is nu 20 Mb. No way dat ik dat op internet krijg.
Nee hoor, maar ik kan gewoon niet genoeg van hem krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bereid je dus al goed voor op z'n naderende vertrek.
Lycos accountje aanmaken van 50 mb (gratis) ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.
Ik ben thuis trouwens bezig met het maken van een compilatie-filmpje van Eric. Het lukt me alleen niet om dat ding zodanig te comprimeren dat het een acceptabele grootte krijgt... hij is nu 20 Mb. No way dat ik dat op internet krijg.
Hee op deze foto lijkt ie eigenlijk best op mijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:15 schreef Debselz het volgende:
[afbeelding]
nu wil ik natuutrlikj bewijs!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:18 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hee op deze foto lijkt ie eigenlijk best op mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |