Nee, ook niet downloadenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:07 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik zou zijn album nooooooit kopen.
dussz ??quote:Op zondag 28 maart 2004 14:13 schreef shinyhair het volgende:
en die boris vind ik ook maar een homo![]()
Je kunt niet iemand een homo vinden. Iemand is het of is het niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:16 schreef shinyhair het volgende:
dus.. vind ik em een homo.. doh![]()
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:16 schreef shinyhair het volgende:
dus.. vind ik em een homo.. doh![]()
Je vergeet JKquote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo..
Eric is leuk, maar hij mag nevernooit er later uitgaan dan Irma, Maud, Marlies of Boris.
Zeker wel, Eric gaat pas ná Irma en Maud het programma verlaten.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo..
Eric is leuk, maar hij mag nevernooit er later uitgaan dan Irma, Maud, Marlies of Boris.
Nee, JK gaat volgende week het programma verlaten.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:04 schreef BVO het volgende:
Je vergeet JK.
Nee, ik denk en hoop echt ontzettend dat het volgende week toch echtquote:Op zondag 28 maart 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, JK gaat volgende week het programma verlaten.
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:09 schreef Christine het volgende:
(ik ben echt erg)
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, het is wel een schatje, maar het is zo jammer dat hij in dit programma zit
Hij kan beter pantomime gaan doen ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?![]()
![]()
Kan wel denk ik, maar dat heb ik Hakim uit sesamstraat nog nooit zien doenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?![]()
![]()
Nee, maar bij Hakim zit je er ook niet echt op te wachten, lijkt mij.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kan wel denk ik, maar dat heb ik Hakim uit sesamstraat nog nooit zien doen
Of een nieuwe Telekids ofzoquote:Op zondag 28 maart 2004 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, maar bij Hakim zit je er ook niet echt op te wachten, lijkt mij.
Ik vind Eric ook wel een leuk type voor het Jeugdjournaal of Klokhuis.
Met als vernieuwend element Eric zonder shirt?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of een nieuwe Telekids ofzo![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met als vernieuwend element Eric zonder shirt?![]()
Ik kan me geen foto van Eric zonder shirt herinneren, alleen dat je hem zonder zag tijdens The Day After van Ron. Zelf was ik ook niet super onder de indruk, maar vond het toch wel genoeg om te zeggen da ik het niet erg zou vinden als hij vaker zonder shirt rondliep.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Waar is die foto zonder shirt dan?? Volgens mij he ik hem wel gezien, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo onder de indruk was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |