Ach welnee! Eric past juist perfect in het programma.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:45 schreef nozem het volgende:
Het zal vast een aardige knul zijn, maar met zijn 'zangkwaliteiten' maakt hij het hele concept (voor zover dat nog kan) Idols belachelijk.
en vervolgens worden je oren getormenteerd met een nieuwe coke-single.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:01 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
Ach welnee! Eric past juist perfect in het programma.
om Henk-Jan maar even na te praten:
Idols is geen zoektocht naar de beste zanger, maar naar het idool met de meeste fans.
Zeker, als je de helft door het achtergrondkoortje laat zingenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:33 schreef Christine het volgende:Eric weer een ronde verder
Hij deed het goed gisteren, qua zang gaat hij zeker vooruit. En Jerney heeft gelijk, hij heeft een ontzettend mooie sound in zijn stem. Al die andere dingen (timing, zuiverheid, etc) kan hij nog trainen, bedenk wel: Eric heeft hiervoor helemaal nog nooit iets met zang gedaan.
Hoi, ken je Jim?quote:Op zondag 28 maart 2004 00:53 schreef -moi- het volgende:
ik snap niet hoe het komt dat zoveel mensen op em stemmen.
Als je goed opgelet had, kon je horen dat de stukken couplet van Eric echt een stuk beter en zuiverder waren dan alle vorige keren. Hij gaat duidelijk vooruit. En op z'n top zit Eric nog lang niet, ik verwacht dat hij nog erg kan groeien!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:35 schreef Magics het volgende:
[..]
Zeker, als je de helft door het achtergrondkoortje laat zingen
Eric... een albumquote:Op zondag 28 maart 2004 13:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je goed opgelet had, kon je horen dat de stukken couplet van Eric echt een stuk beter en zuiverder waren dan alle vorige keren. Hij gaat duidelijk vooruit. En op z'n top zit Eric nog lang niet, ik verwacht dat hij nog erg kan groeien!
Van Eric verwacht ik tzt overigens jazzy of frank sinatra achtige nummers op zijn album
Gek, diezelfde reactie heb ik bij Alicequote:Op zondag 28 maart 2004 13:54 schreef Magics het volgende:
[..]
Eric... een album![]()
![]()
Je hoort mij niet zeggen dat ik de illusie heb dat Alice een album op mag nemen. Ik sta i.t.t. tot jou blijkbaar, wel met beide benen op de grond.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Gek, diezelfde reactie heb ik bij Alice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |