En hoe zijn ze dan precies oplichters? Omdat ze je onnodige rijlessen besparen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:35 schreef Willy84 het volgende:
Het bevestigt mijn mening dat rijscholen oplichters zijn. Want als ze dit al doen dan boren ze je ongetwijfeld extra onnodige lessen door je neus.
Het imago van de branche is niet echt al te best. En in het verleden ook niet geweest geloof ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:37 schreef Mayhem het volgende:
[..]
En hoe zijn ze dan precies oplichters? Omdat ze je onnodige rijlessen besparen?
Maar dit gebeurt al zolang joh. Toen ik 17 was, kon ik al rijlessen nemen als ik wou.
Ik vind het CBR veel grotere oplichters.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:39 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Het imago van de branche is niet echt al te best. En in het verleden ook niet geweest geloof ik![]()
En dat is geen 1 april grap ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:42 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik vind het CBR veel grotere oplichters.
Voor je motorrijbewijs moet je vanaf 1 april al 2 x examen doen.
En dat vind je erger dan het feit dat ze compleet onverzekerd zijn? Wat als ze iemand het ziekenhuis in rijden?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:35 schreef Willy84 het volgende:
Het bevestigt mijn mening dat rijscholen oplichters zijn. Want als ze dit al doen dan boren ze je ongetwijfeld extra onnodige lessen door je neus.
Theorie mag geloof ik al op je 17e, praktijk alleen op je 18e of hogerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:07 schreef Andoire het volgende:
Huh![]()
Ik dacht dat je al met lessen kan beginnen als je 17,5 bent.
Maar dan mag je pas examen doen als je 18 bent.
Naja, ben weer eens verkeerd ingelicht wedden..
![]()
Nee, je moet voor allebei 18 zijn. Voor praktijklessen en -examen iig, voor theorie-examen ook. Voor theorie-lessen niet lijkt me, maar wat schiet je daarmee op als je nog geen examen kan doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Theorie mag geloof ik al op je 17e, praktijk alleen op je 18e of hoger.
Dit is natuurlijk van een kort-door-de-bocht-heid die nergens over gaatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:35 schreef Willy84 het volgende:
En waarom vind jij dat?? Hoeveel ervaring heb jij met rijscholen??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk van een kort-door-de-bocht-heid die nergens over gaat
Wat is het verschil tussen iemand die bijna 18 is enz'n eerste rijles heeft en iemand die net 18 is en z'n eerste rijles heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:05 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
mijn instructeur heeft dat ook gedaan (of doet het nu nog ?). ik moest een keer na mijn les naar een jongen rijden, die was die dag 18 geworden. ik vond het zo vreemd dat hij alles al wist, bleek hij al vaker te hebben gereden bij die instructeur! echt gevaarlijk![]()
Klopt, niks. Maar er moet ergens een grens getrokken worden, anders is er geen duidelijkheid.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen iemand die bijna 18 is enz'n eerste rijles heeft en iemand die net 18 is en z'n eerste rijles heeft.
ja maar toen mocht het nogquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:37 schreef Mayhem het volgende:
[..]
En hoe zijn ze dan precies oplichters? Omdat ze je onnodige rijlessen besparen?
Maar dit gebeurt al zolang joh. Toen ik 17 was, kon ik al rijlessen nemen als ik wou.
Daar ben ik het dus ook mee eens. (En het zou gecontroleerd moeten worden, of die mensen wel 18 zijn enzo).quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, niks. Maar er moet ergens een grens getrokken worden, anders is er geen duidelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |