Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:17 schreef Manweth het volgende:
*meld
en dronken
jah behoorlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:18 schreef TETSU het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan.
Welkom Manweth, goede avond gehad?
Dat is dan mooi totaal kutquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:19 schreef Kanjer het volgende:
Wakker en niet dronken. (moet om 6 uur naar mijn werk vandaar, maar kon niet slapen.
Met deze opmerking ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
Dat is dan mooi totaal kut
Dan ben je dus lekker puik bezigquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:22 schreef Boomstam het volgende:
wakker, en aangeschoten. kmoest nog rijduh
Hij zegt niet DAT ie gereden heeft. We geven hem even het voordeel van de twijfel...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:24 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Dan ben je dus lekker puik bezig![]()
Je gooit met twee dobbelstenenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:22 schreef TETSU het volgende:
[..]
Met deze opmerking ben ik het helemaal eens.
Ik ken het spel trouwens niet. Leg eens uit (ik ben zelf trouwens ook al behoorlijk naar de knoppen).
gheheh hier bij ik heb gereden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:27 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Hij zegt niet DAT ie gereden heeft. We geven hem even het voordeel van de twijfel...
Just working it aan deze kant.... Truste!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:28 schreef TETSU het volgende:
Fokkers,
Ik ga nog één laatste alcoholische versnapering burgemeester maken en vervolgens echt enorm pitten.
Iedereen alles onder controle overigens?
Als ik de spelregels zo lees, kun je het beter met z'n allen op een zuipen zetten. Dat lijkt me makkelijker dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:28 schreef Manweth het volgende:
[..]
Je gooit met twee dobbelstenen
wie het laagst gooit is de threeman
Elke keer als er een drie in het spel zit moet de threeman een slok nemen (kunnen dus ook 2 drieen zijn, dus twee slokken)
Als je een 5 gooit zegt de werper: Enneh!, rest: Auch enneh! , gooier: Dat dach ik! Rest: Jooh
en iedereen een slok ( twents of zo )
gooi je in totaal 7 dan moet de vorige een slok nemen
gooi je in totaal een 8 dan mag je iemand uitkiezen.
gooi je een 11 dan moet de volgende een slok nemen.
als je twee dezelfde gooit mag je twee mensen uitkiezen die tegen elkaar gaan dobbelen.
Als deze bv een 6 en een 3 gooien dan moeten ze 6-3 is 3 slokken nemen/ (die gene die het minst gegooit heeft)
als het bv. 4-4 is dan moeten ze nog een keer maar wordt het aantal slokken verdubbeld.
dus met factor 2.
Als het dan 10 - 2 wordt, dan 8*2 dus 16 slokken.
de threeman moet elke 3 rondes worden herkozen
als je niet een getal gooit wat er bij het lijstje hoord dan is de volgende,
maar als er iets in zit (zelfs een 3 voor de threeman) dan mag je nog een keer
begrips?
ik heb nu meer moeite dan achter het stuurquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:28 schreef TETSU het volgende:
Fokkers,
Ik ga nog één laatste alcoholische versnapering burgemeester maken en vervolgens echt enorm pitten.
Iedereen alles onder controle overigens?
Trustiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:30 schreef Crashcat het volgende:
* TETSU slaapt.
Dat kan dus niet hè??? Dan kun je ook niet posten! Ik heb jou door!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:30 schreef Crashcat het volgende:
* ernie09 slaapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |