Vandaag op MTV was er een stukje over een discotheek in Cancun. Dat zit wel snor hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:12 schreef Oppersmurf het volgende:
Hoe zijn Mexicaanse vrouwen eruit? Toch geen snor ofzo?
Vrouwen hier zijn echt ontzettend mooi! en omdat het zo warm is hebben ze echt weinig kleren aan. Al m'n vrienden kijken hier hun ogen uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:12 schreef Oppersmurf het volgende:
Hoe zijn Mexicaanse vrouwen eruit? Toch geen snor ofzo?
Je komt dus wat tekort daar?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
Mannen zijn helaas minder.... gatver!
Dan kriebelt het niet tijdens het pijpen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:12 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
/edit: heb toch gedronken
+2 scherpquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je komt dus wat tekort daar?
nope.... arm studentje he!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een magnetron daar?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Dan kriebelt het niet tijdens het pijpen?![]()
![]()
'arm' studentje zei je toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
nope.... arm studentje he!
nee maar heb ik ook niet nodig, eet lekker altijd verse buritos en tortillas!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je komt dus wat tekort daar?
Ik kom wel langs met een voorraadje kroketten!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
Stuur bij die broodjes kroket enzo ook nog maar wat lekkere nederlandse mannen!
Ik neem mijn roze kroket mee, oké?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
Stuur bij die broodjes kroket enzo ook nog maar wat lekkere nederlandse mannen!
haha, dat is goed! Wanneer kom je?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met een voorraadje kroketten!
Kroket is toch afvalvlees? :quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:17 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik neem mijn roze kroket mee, oké?
ff kijken wanneer het uitkomtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
haha, dat is goed! Wanneer kom je?
Mooi, dan heb je veel tijd voor andere dingen!quote:Ben hier trouwens aan het studeren, niet dat het veel voorsteld.... maar leuk is het wel!
Zolang het maar vult.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:18 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Kroket is toch afvalvlees? :![]()
![]()
tot eind mei, dan komt m'n zus me ophalen en vliegen we lekker saampjes weer terug naar het koude nederlandquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe lang moet je daar nog zitten?
Dan moet ik me nog gaan haasten ook!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:20 schreef somegirl het volgende:
[..]
tot eind mei, dan komt m'n zus me ophalen en vliegen we lekker saampjes weer terug naar het koude nederland
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:17 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik neem mijn roze kroket mee, oké?
nah, je hebt nog 2 maanden!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet ik me nog gaan haasten ook!
't is dan ook een eind zwemmen hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
nah, je hebt nog 2 maanden!!!
Mezelf kennende... kan het nu niet vaak meer uitstellen!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
nah, je hebt nog 2 maanden!!!
Ja.......quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:23 schreef ernie09 het volgende:
Ik mag toch hopen dat het in mei hier ook wle redelijk weer is. Ok, geen Mexico weer, maar toch niet meer koud...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |