je moet ook absoluut niet etenals je peukne op zijn en aan dedrank geweest ben. dan doe je alles voro een peuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De mijne ook al
Die kut shoarma tent hier is ook al dicht.
Nederland.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:51 schreef ernie09 het volgende:
Voor alle peuklozen en bierlozen dan maar: waar wonen jullie?
Het beste land ter wereld.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:52 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Nederland.
Da's toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:52 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Nederland.
Mijn pa & ma roken niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:51 schreef Boomstam het volgende:
[..]
je moet ook absoluut niet etenals je peukne op zijn en aan dedrank geweest ben. dan doe je alles voro een peuk.
gelukkig heb ik wel sigretjes van me ma gevonden, al isdat ultralight shit
Ik heb dan altijd zin in neuken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik 's nachts niet kan en wil slapen heb ik altijd zin in shoarma. Rare tic van me.
Dat ook, maar het is uit met m'n slet dus dat zit er vandaag ff niet in.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:54 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zin in neuken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:54 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zin in neuken.
Je hebt toch een rechterhand of niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat ook, maar het is uit met m'n slet dus dat zit er vandaag ff niet in.
Da's toch niet neuken of wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:55 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Je hebt toch een rechterhand of niet?
naast der liggen, ff rukken entussen de benen spuiten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze ligt hier dus niet. Net zoals ook m'n peuken op zijn en de shoarmatoko dicht is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
naast der liggen, ff rukken entussen de benen spuiten.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's toch niet neuken of wel?
Daarom kun je d'r wel neuken toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
aiaiai... Ik heb hier shoarmavlees (IN verpakking, jawel) en peuken... Koeriertje? kosten zijn voor jou... sorry, maar ik moet mijn hypotheek nog betalen...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze ligt hier dus niet. Net zoals ook m'n peuken op zijn en de shoarmatoko dicht is.
Het leven is hard.
Dat gebeurt ook wel, maar vandaag ff niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:57 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Daarom kun je d'r wel neuken toch?
Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:58 schreef ernie09 het volgende:
[..]
aiaiai... Ik heb hier shoarmavlees (IN verpakking, jawel) en peuken... Koeriertje? kosten zijn voor jou... sorry, maar ik moet mijn hypotheek nog betalen...
Anders gaan mijn handen zo trillenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:00 schreef Oppersmurf het volgende:
Waarom drinken jullie trouwens?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |