abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17990711
hallo, ik gebruik dus cool edit pro om muziek op te nemen .. ik ben dit programma nog maar pas beginnen gebruiken, dus ik heb er echt weinig verstand van ... ik had gehoopt dat er hier mensen zouden zijn die dit programma wel goed kennen, en me dan eventueel kunnen helpen met een probleempje ... nadat ik namelijk iets opgenomen heb, en het opnieuw beluister, merk ik dat er hier en daar kleine stukjes weggevallen zijn (tijdens het opnemen? of omwille van het programma? geen idee) en das wel heel vervelend ... Hier kan je een voorbeeldje beluisteren als je niet direct begrijpt wat ik bedoel (opgelet!! niet voor gevoelige oren!! vals!! amateuristisch!!) ... je zal merken dat hier en daar een klein stukje (soms maar enkele futteloze honderdsten van een seconde) is weggevallen ... hopelijk kan iemand me van dit probleem afhelpen

alvast bedankt
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
pi_17990855
druk op F4 (settings)
Zet uit: auto live-update en de auto scroll
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:22:27 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_17990895
Tijdens opnamen dingen als virusscanners en dergelijke uitschakelen is meestal de oplossing voor dit soort problemen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_17991147
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:21 schreef PDOA het volgende:
druk op F4 (settings)
Zet uit: auto live-update en de auto scroll
so far so good, het schijnt te werken bedankt ... hopelijk blijft het zo, zoniet ga'k inderdaad eens proberen virusscanner uit te zetten op momenten van opname

bedankt gaste
pi_17993041
mag slotje op
pi_17993113
Cheers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')