abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18200959
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef yvonne het volgende:

Het viel me op iedere keer als er kritiek komt op de mods, Moonah ter hulp komt met een ooooooooooow wat zijn jullie toch goed,
en dat verstikt imho
Iedere keer
Ze quote een gedeelte uit mijn post waarin ik inhoudelijk inging op een klacht van DE...
Overdrijven is ook een vak
  Admin maandag 5 april 2004 @ 19:41:30 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18200991
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Bij mijn weten wordt niet elke wens van HS en anderen die meedenken hier gehonoreerd.
Als ik het zo lees mogen alle users kritiek geven op ons R&P mods, maar mag een user (die toevallig ooit mod is geweest) ons niet bijvallen
Vreemde gang van zaken.
GOED lezen, ik zeg dat IK er iebelig van wordt,
feedback, positief of negatief is iets om over na te denken en niet meteen in de anval te gaan,
ik ben nu user en voel me behoorlijk aangevallen, kun je nagaan hoe dat bij user altijd moet voelen...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 5 april 2004 @ 19:42:35 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18201027
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:40 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Iedere keer
Ze quote een gedeelte uit mijn post waarin ik inhoudelijk inging op een klacht van DE...
Overdrijven is ook een vak
Ook voor jou dus,
iedere keer, lees maar na....
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_18201033
ik zie een duidelijke ons-kent ons sfeer hier hangen , waar in principe niets mis mee is die hing altijd in R&P en daar deed ik altijd vrolijk aan mee, maar de laatste tijd hangt er gewoon een belerend op-de-vingers-tik sfeer.... (Jij bent maar een usertje, eentje met een flink postverleden, veel problemen en nu moet je maar netjes altijd je mondje gaan houden.....)

de kritiek die ik ga bijv. op het modgedrag van de laatste tijd, en ik ben een zeur maar echte modgerichte duidelijke kritiek geef ik bijna nooit, wordt meteen daarna " de hemel ingeprezen" door moonah in dit geval.... waarom? waarom mag ik niet gewoon met CV het er zelf over hebben, als dat al gedaan wordt, zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien door alleen positieve feedback te geven, ik snap dat beschermingsgedrag niet.

maar goed, wie ben ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18201909
ik heb de neiging om iemand dood te schoppen. welk topic is hiervoor geschikt?
  maandag 5 april 2004 @ 20:22:44 #106
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18202299
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:10 schreef Roönaän het volgende:
ik heb de neiging om iemand dood te schoppen. welk topic is hiervoor geschikt?
dit topic voldoet wel aan de eisen denk ik zo
  maandag 5 april 2004 @ 20:25:23 #107
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18202387
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
GOED lezen, ik zeg dat IK er iebelig van word,
feedback, positief of negatief is iets om over na te denken en niet meteen in de anval te gaan,
ik ben nu user en voel me behoorlijk aangevallen, kun je nagaan hoe dat bij user altijd moet voelen...
ja ja het zal wel
  maandag 5 april 2004 @ 20:29:03 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18202474
Ah, Yvonne wordt iebelig van mij?
Hoe voelt dat?

Maar serieus, ik zeg idd expres regelmatig tegen modjes dat ik vind dat ze het goed doen.
U begrijpt niet waarom?
Dan leg ik het ff uit.
Ik weet wat een godganse klotentaak het kan zijn om hier te modden.
En ik weet hoe users om de geringste scheet kunnen zeiken.
En ik weet dat het prettig kan zijn als iemand eens zegt dat je het wél goed doet.
Dat je inzet wordt gewaardeerd.

Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Want ík heb óók niet uit mezelf gesolliciteerd.
En ik ben er na twee maanden (of zoiets) mee gekapt.
Omdat ik het een klotenjob vond.
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.

En ik ben blij dat er uiteindelijk mensen bereid zijn gevonden die wél deze taak op zich willen nemen. En ja, die laten wel eens een steekje vallen.
En nee, die hoeven daarom niet meteen weer allerlei kritiek over zich heen te krijgen. Ik vind dat onterecht. En ondankbaar. En onsportief. En lullig.

Dus tja Yvonne, als jij er iebelig van wordt, open er een topic over ofzo.
Maar ik ben nou eenmaal iemand die zijn waardering laat blijken aan mensen.
En zo heel vaak doe ik dat ook weer niet. Alleen vallen die keren dát ik het doe ws nogal op, omdat er verder (bijna) alleen maar op R&Pmodjes wordt gezeken. Zo kun je het ook bekijken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 5 april 2004 @ 20:30:05 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18202503
Oh, en DE ik zal je ff terugmailen.
En naar Thaleia.
  maandag 5 april 2004 @ 20:30:10 #110
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18202507
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
ik zie een duidelijke ons-kent ons sfeer hier hangen , waar in principe niets mis mee is die hing altijd in R&P en daar deed ik altijd vrolijk aan mee, maar de laatste tijd hangt er gewoon een belerend op-de-vingers-tik sfeer.... (Jij bent maar een usertje, eentje met een flink postverleden, veel problemen en nu moet je maar netjes altijd je mondje gaan houden.....)

de kritiek die ik ga bijv. op het modgedrag van de laatste tijd, en ik ben een zeur maar echte modgerichte duidelijke kritiek geef ik bijna nooit, wordt meteen daarna " de hemel ingeprezen" door moonah in dit geval.... waarom? waarom mag ik niet gewoon met CV het er zelf over hebben, als dat al gedaan wordt, zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien door alleen positieve feedback te geven, ik snap dat beschermingsgedrag niet.

maar goed, wie ben ik.
Misschien, tis maar een ideetje, kan je als je geen inmenging van derden wil de volgende keer beter een mailtje sturen naar CV. Als je het via een openbaar forum doet, loop je namelijk het risico dat er anderen zijn die er ook een mening over hebben.

En naar mijn mening, maar ik ben 3,5 maanden hier niet geweest, is er van meer verhoogde kliekjesvorming geen enkele sprake. Maar daar kan je natuurlijk over man mening verschillen.
pi_18202624
nobel.
pi_18202740
Ik wil in dit topic een complimentje voor Moonah geven, zonder haar waren de mods die er de afgelopen tijd zaten en die er nog steeds zitten al lang gevallen, maar omdat moonah vaak al voordat zij er aan toe kwamen hun fouten goed te praten, een poging deed hun acties uit te leggen, waardoor de mods alleen nog maar hoefden te verwijzen naar moonahs reactie en daardoor zelf geen moeite hoefden te doen in een reactie krom recht te praten, houden ze toch nog steeds hun hoofd boven water.

Mijn complimenten moonah!
pi_18202765
Laat mij erbuiten.
  maandag 5 april 2004 @ 20:40:30 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18202800
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:38 schreef Stranger het volgende:
Dank je wel hoor knul.
Je ruikt zeker een rel?
Nou, ik zal je teleurstellen.
Ik heb een vette scheet gelaten.
  maandag 5 april 2004 @ 20:41:08 #115
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18202813
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:38 schreef Stranger het volgende:
Ik wil in dit topic een complimentje voor Moonah geven, zonder haar waren de mods die er de afgelopen tijd zaten en die er nog steeds zitten al lang gevallen, maar omdat moonah vaak al voordat zij er aan toe kwamen hun fouten goed te praten, een poging deed hun acties uit te leggen, waardoor de mods alleen nog maar hoefden te verwijzen naar moonahs reactie en daardoor zelf geen moeite hoefden te doen in een reactie krom recht te praten, houden ze toch nog steeds hun hoofd boven water.

pi_18203008
Nee hoor Frenkie, ik ben niet bang voor inmenging, maar het is iets anders als iemand meteen er tussendoor komt en er verder niets meer gezegd of gedaan wordt. Als ik bang was voor reacties had ik idd een mailtje gestuurd, maar ik hou nogal van openheid.

En de vingertikmentaliteit bestaat voor mijn gevoel wel degelijk en is zeer toegenomen door de ons-kent-ons mentaliteit....

erg jammer, r&p was al aan het minder worden, er waren even leuke plannen maar daar is m.i. ook niets van gekomen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18203271
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook voor jou dus,
iedere keer, lees maar na....
Nee Yvonne niet iedere keer....
Ik krijg een keertje een complimentje en jij noemt het gewoon stroop smeren..
Is het weleens bij jou opgekomen dat wij dat als Modjes ook weleens nodig hebben?
Ik heb van jou in ieder geval nog nooit een positieve feedback gekregen.
Hier niet en achter de schermen niet.
Hoeft ook niet...maar als ik het dan een keer van een ander wel krijg...brand het dan niet gelijk af.
En het zinnetje van jou: lees maar na of goed lezen...dat weten we nu wel.

'
pi_18203331
ben blij dat je iig een beetje van je knopjes afgekicked bent cmV. of ik heb het weer eens over het hoofd gezien
pi_18203399
Dubbele praat, schei uit, want hoe het ook went of keert, het haalt niks uit.

Admin maandag 5 april 2004 @ 21:03:27 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18203589
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Nee Yvonne niet iedere keer....
Ik krijg een keertje een complimentje en jij noemt het gewoon stroop smeren..
Is het weleens bij jou opgekomen dat wij dat als Modjes ook weleens nodig hebben?
Ik heb van jou in ieder geval nog nooit een positieve feedback gekregen.
Hier niet en achter de schermen niet.
Hoeft ook niet...maar als ik het dan een keer van een ander wel krijg...brand het dan niet gelijk af.
En het zinnetje van jou: lees maar na of goed lezen...dat weten we nu wel.

'
Jawel, iedere keer, lees Moonah's oevre er maar op na,
als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment, dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
leuk zo als user dit eens te beleven,
MIJN perceptie, MIJN FB en er wordt ZO mee om gegaan...
Nogmaals feedback, positief zowel als negatief is om over na te denken, reflecteren.
Mij gaat het er niet om of ik gelijk heb ja dan nee, het gaat erover hoe IK het als user hier ervaar en waarschuw alleen voor objectiviteit.

Admin maandag 5 april 2004 @ 21:04:14 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18203616
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef hardsilence het volgende:
Dubbele praat, schei uit, want hoe het ook went of keert, het haalt niks uit.

Dus is het niet discutabel

pi_18203769
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:

maar goed, wie ben ik.

ik neem aan dat de andere r&P mod ook nog antwoord geeft?
Ja ben ik een keer serieus zeg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18203825
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dit topic voldoet wel aan de eisen denk ik zo
maar heb je nog serieuse afreageertips.. anders wordt het weer topicspam vanacht
pi_18203884
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef yvonne het volgende:
Dus is het niet discutabel
Uh, als het voldoening geeft, en het je niks kan schelen dat er uiteindelijk, hoe je het ook went of keert, een lolletje van wordt gemaakt, ga vooral verder.
  maandag 5 april 2004 @ 21:12:44 #125
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18203933
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:47 schreef DarkElf het volgende:
En de vingertikmentaliteit bestaat voor mijn gevoel wel degelijk en is zeer toegenomen door de ons-kent-ons mentaliteit....
Ik heb dat niet zo bemerkt. Maar nogmaals, ik ben dik drie maanden weggeweest. Maar ik zal er eens op letten
quote:
erg jammer, r&p was al aan het minder worden, er waren even leuke plannen maar daar is m.i. ook niets van gekomen.
Op welke leuke plannen doel je nu...??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')