Je hebt gelijk ..ik zal het even aanpassen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:43 schreef Whistler112 het volgende:
........../...Hoe voel jij je nu deel 216.../..........
Gaat die topictitel niets iets te ver?
Het is toch ook niet toegestaan om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ofzo voor je topic te proppen
om hem zo meer op te laten vallen? Of mag dat wel, want dan wil ik
dan wel even weten
paranoia..??quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:13 schreef Kreator het volgende:
Je gooit het gewoon weg omdat mijn naam erbij staat. Zo hoort het niet gewoon.
Ervaring. En nu een antwoord?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
paranoia..??
onzin topics horen in onzin.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ervaring. En nu een antwoord?
En aan wat leid jij af dat het een onzintopic is? Echt. Serieus. Ik meen het. Ik zit je niet te dissen ofzo. het is een serieus topic. Zie jij ergens smileys van mij? Of flauwe reacties van mij? Ik heb een fatsoenlijke OP, met fatsoenlijke inhoudelijke reacties in een normaal topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
onzin topics horen in onzin.
sim-pel
Ga buiten spelen ofzo. Ik heb helemaal geen zin in een oeverloze discussie hierover.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:46 schreef Kreator het volgende:
...
Wat de neuk is dit? Buiten spelen? Dat je er geen zin in hebt, interesseert me werkelijk geen ene drol. Je hebt je maar te verantwoorden als je een serieus topic zonder reden naar onzin gooit.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ga buiten spelen ofzo. Ik heb helemaal geen zin in een oeverloze discussie hierover.
Mi is het onzin en daarom staat het in het desbetreffende forum.
Einde bericht.
Geloof dat jij je nu ook druk maaktquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:57 schreef hardsilence het volgende:
Maak je niet druk, doen andere ook niet.
Reageer inhoudelijk, doe eens iets anders met je leven. Het was een serieus topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:19 schreef Cynix ® het volgende:
Zeik niet, doe iets met je leven. Of aan die lijdensweg die het voor je moet zijn.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:22 schreef Cynix ® het volgende:
Óf het topic is serieus en dan reageert ook iedereen serieus, óf het is bagger en dan gaat het dicht. Kies maar.
Was een algemene opmerking tegen een aantal baggeraars daaro.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:23 schreef Havoc het volgende:
Tegen wie heb je het nou?
*hap*quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:04 schreef Whistler112 het volgende:
Geloof dat jij je nu ook druk maakt
Daarbij wil ik jou nog wel is horen als het hele forum volstaat met zulke
topicnamen..
En kreator, get a life, stuk triestigheid..
Ik dacht dat je oud en wijs was.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:01 schreef Cynix ® het volgende:
[
Ik wilde Kreator het voordeel van de twijfel geven.
Omdat het slowchatten met Wiene was.....en commentaar hoe op anderen zich voelen.quote:Op zondag 4 april 2004 00:33 schreef travelwoman het volgende:
Goedeavond,
Ik heb daarnet iets geplaatst op het topic ''hoe voelen jullie je nu'' en volgens mij ben ik ervanaf gegooid en ik vraag me eigenlijk af, waarom??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |