Ik bedoel eerder, dat ze dus nu voor het eerst echt open is, en er nu weer een groot slot aan hangt...quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:40 schreef Frenkie het volgende:
Ow als ik er naast zit, dan neem ik alle schuld op me.
Tot dan, wachten we even af.
Je gooit t dus dicht zonder dat je zeker weet dat t fake is? Is dat niet een beetje paternalistisch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:44 schreef Frenkie het volgende:
Ja ik wil het ook wel weer open zetten. Dat interesseert mij niks, maar dan wil ik straks ook geen boze posts over het een en ander als het toch een fake-verhaal blijkt te zijn.
oh oh..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:58 schreef cos-micV het volgende:
Frenkie wil je ff je MSN aangooien of naar de centraal R&P in de crew komen?
way off topicquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
paternalistisch?
ga jij effe lekker ergens anders rellen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
oh oh..
'scuse me? Ik had net een reactie van een halve pagina getypt toen jij dat topic dichtgooide. Wat is er dan rellen aan als ik de sluitreden een beeeeetje vaag vind en dat hier meld?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ga jij effe lekker ergens anders rellen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:39 schreef Frenkie het volgende:[br] en het spijt me[br]
waar heb jij het over?quote:Op zondag 25 april 2004 01:28 schreef hardsilence het volgende:
goede overlegvormen in ieder geval.
Dat je een lul bent,quote:Op zondag 25 april 2004 01:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
Ik zal even overleggen achter de schermenquote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Vriendin met veel problemen
waarom is deze niet meer openkan je zulke problemen niet kwijt in R&P?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zal even overleggen achter de schermen
Zie mijn sluitpost.quote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Vriendin met veel problemen
waarom is deze niet meer openkan je zulke problemen niet kwijt in R&P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |