Open anders een wat algemener topic over dat onderwerp, er zitten toch altijd wel reacties bij waar je wat mee kunt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef Kluupkluup het volgende:
cos-micV..
Ik wil gewoon ervaringen uitwisselen, jongens die stotteren ken ik wel, ik wil het van meisen horen, hoef geen date..
En dat van >19 was meer om aan te geven in welke 'belevingsleeftijd' iemand moet zitten..
Jammer..
Dat je niet over zulke dingen kan praten op Fok!.. onterecht slotje wat mij
Dan moet ie niet uit R&P geflikkert worden, want ik wil het specifiek hebben over relaties en stotteren, ik ga even een goeie TT en OP verzinnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:37 schreef Angeles het volgende:
[..]
Open anders een wat algemener topic over dat onderwerp, er zitten toch altijd wel reacties bij waar je wat mee kunt, neem ik aan.
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dan moet ie niet uit R&P geflikkert worden, want ik wil het specifiek hebben over relaties en stotteren, ik ga even een goeie TT en OP verzinnen![]()
Nou zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.
Jij trekt ook wel een beetje snel conclusies af en toe...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef cos-micV het volgende:
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.
Ik wilde net de topictitel aanpassen en hem weer openen...maar zie dat TS een nieuwe geopend heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:48 schreef Angeles het volgende:
[..]
Jij trekt ook wel een beetje snel conclusies af en toe...
Dat [GEZ] in je topictitel doet het 'm.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Klikspaan!quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Whistler112 het volgende:
hoe voel je je nu??
topic is vrij dubbel
Off topic en daarom verwijdertquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:31 schreef Whistler112 het volgende:
zeg Frenkie
1: ik heb je een vraag gesteld, komt daar nog een antwoord op?
hm vooruitquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Off topic en daarom verwijdert
Dat topic is Volquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:12 schreef Too-niceguy het volgende:
Hallo Mod's
ik kan niet meer reageren in het masterflirt toppic omdat mijn rechten niet correct zijn?
Is dat op te lossen?
groeten,
Too-Nice-Guy
jazekerquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:34 schreef Copycat het volgende:
Neem aan dat je jouw sloteisende aanname wel gaat checken, Frenkie?
ik wil niet meer voor hoer spelen... .
en hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
jazeker
maar ik vind het nogal opvallend dat mevrouw een kleine anderhalve maand geleden nog een partner had. En het is nogal jammer als goedbedoelde, meelevende adviezen worden gegeven voor een fake-verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |