En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar natuurlijk![]()
Ik laat mn ouwe geliefde topic niet zomaar in de steek![]()
Kom terug, kom terug!!!!! Ik red het niet in m'n eentjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Ik laat mn ouwe geliefde topic niet zomaar in de steek![]()
Als jullie beiden nou eens opzouten en dan zetten we er twee Wuppen voor in de plaats. Deal?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Kom terug, kom terug!!!!! Ik red het niet in m'n eentje![]()
Wiv, neem morgen eens een dag vrij en ga eens wat leuke,originele en nieuwe leuzen bedenken. Je wordt zo voorspelbaarquote:Op zondag 28 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....
Maar als ik dan weer die leuke grapjes zie van WIV dan ga ik weer ernstig twijfelen of ik toch niet moet blijven hangenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En nu weer on topic, Ik(GOD)verdomme ....
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als jullie beiden nou eens opzouten en dan zetten we er twee Wuppen voor in de plaats. Deal?
Ik heb nog wat touw voor je.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
of ik toch niet moet blijven hangen
Er ontstond een fikse vechtpartij, waarbij Tuur flinke kneuzingen opliep.quote:Ontopic: Hoe staat het met Arthur en Bettina heb het donderdag en vrijdag niet kunnen zien!
Wat heb jij tegen Wup?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?
wat heb ik jou nou ooit misdaan? maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ander voorstel: Als jullie twee nou eens opzouten en dan zetten we er twee Markie-Marks voor in de plaats. Deal?
Arthur knokken met Tante Betsiequote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat touw voor je.
[..]
Er ontstond een fikse vechtpartij, waarbij Tuur flinke kneuzingen opliep.
Nee sorry, ik bedoelde eigenlijk alleen WIV. Klein foutjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heb ik jou nou ooit misdaan? maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.
Neeeeeeeeeeee! Please! Ik smeek je! Blijf hier!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
maar oke, ik zal een weekje niet posten hier en kijken wat jullie ervan maken.
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Nee sorry, ik bedoelde eigenlijk alleen WUP. Klein foutjeJij bent oké
![]()
Je gelooft hemquote:Op zondag 28 maart 2004 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Arthur knokken met Tante Betsie![]()
Jawel. Het gebeurde buiten 't beeld.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Tis namelijk niet waar![]()
Gelukkig is WIV er nog.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
Is Wup nu echt weg? Zo bedoelde ik het niet namelijk
mja het klonk idd al erg weet_ik_veel erigquote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gelooft hemTis namelijk niet waar
![]()
Bettina kreeg een functioneringsgesprek en werd daar erg hard aangepakt. Met moeite wist ze de mensen er van te overtuigen dat ze wel degelijk kon samenwerken met Arthur.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
mja het klonk idd al erg weet_ik_veel erig
Maar ja weet ik nog niet wat er gebeurt is![]()
verdomde studie enzo![]()
Nou ... die twee moeten mij op straat niet tegenkomen....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:53 schreef Basic het volgende:
Laten we het ontopic houden en die persoonlijke discussie's ruzie vechten jullie maar uit op straat....word er een beetje moe van...en ik denk dat ik niet de enige ben.
[ONTOPIC[
Tara, is absoluut een mooie meid! die van mij er zeker nog wel een tijdje mag inblijfen net als Hugo vind hem wel spontaan en is gewoon lekker zich zelf. Kyra komt deze week denk ik veel in de spotlights met haar leuke collega Chrisje.
Impressive....very impressivequote:Op zondag 28 maart 2004 23:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... die twee moeten mij op straat niet tegenkomen....
Twee tegen een is oneerlijk.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:59 schreef Svensational het volgende:
Impressive....very impressive![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |