dit lees ik nu pas. Er is geen beroerder programma wat ze voor ONM hadden kunnen zetten zeg. Wat een trieste vertoning is dat......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat ik ONM zometeen nog kan horen, want Eddy Keur en die schreeuwnicht blazen de trommelvliezen uit mijn oren.
goed teken dat hij zo heftig aan het bijklussen is........quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij hoor ik nu Robin Rienstra bij een ING kaart reclame .....
Denk je dat hij dan bijna opzout?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
goed teken dat hij zo heftig aan het bijklussen is........
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denk je dat hij dan bijna opzout?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......
Nou, als je 'm goed wilt scheren heeft hij geen hoofd meer en dat is erg lastig bij de sollicitaties.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
nou scheer- en knipbeurtje helpt natuurlijk wel bij sollicitaties......
Nee, dat was Pietje, zijn marmot.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
op die foto uit t vorige topic leek t wel een toupetje wat onze Huug op zn kop had.
Ik!! Al is 't jammer dat Viccie weg is, daar kon ze lekker meer ruziemaken!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is er voor dat Gina Rodrigues terugkomt?
Tja, vooral toen Vic Kever met een alcoholkegel wilde gaan opereren.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
Ik!! Al is 't jammer dat Viccie weg is, daar kon ze lekker meer ruziemaken!!
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, vooral toen Vic Kever met een alcoholkegel wilde gaan opereren.
Het wordt tijd dat jij je videotapes eens voor me op dvd gaat zetten, want die afleveringen zijn allemaal uit de periode die ik niet op tape heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....
Geen probleem.... 40 euro per kopie...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat jij je videotapes eens voor me op dvd gaat zetten, want die afleveringen zijn allemaal uit de periode die ik niet op tape heb.
Okay, maar dat betekent dat jij 50 euro per aflevering moet betalen voor de kopieën die jij van mij wilt kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:33 schreef babette21 het volgende:
Geen probleem.... 40 euro per kopie...
Dat waren de prijzen hier, toch?!![]()
Btw.: Lotus Verburg is niet bepaald onsmakelijk, dus die mag ook terugkomen. Kunnen ze weer lekker om Renée ruziën. Of met z'n drieën lekker in één bedje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
Die heb ik nog op video!! Dan gaat ze nota bene met Lotus (of all people) overleggen over wat ze moet doen: melden of niet....
nee, geen Lotus hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Lotus Verburg is niet bepaald onsmakelijk, dus die mag ook terugkomen. Kunnen ze weer lekker om Renée ruziën. Of met z'n drieën lekker in één bedje.![]()
Jawel. Die was behoorlijk lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
nee, geen Lotus hoor.
Luciel dan maar terugnemen?quote:maar Renee kan inderdaad wel wat afleiding gebruiken.
Door een bommelding lag de bouw vandaag stil.....quote:Die setbouwers zetten er ook geen haast achter. Hoelang moet ze nog op haar nieuwe stulpje wachten?
Er zal eerst een setje afgebroken moeten worden in Bramsterdam/Nieuw Ulft.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
Die setbouwers zetten er ook geen haast achter. Hoelang moet ze nog op haar nieuwe stulpje wachten?
Over helderzienden gesproken... Ik had vannacht een voorspellende (?) droom à la Margot...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Heel geloofwaardig, want helderzienden bestaan en iemand invriezen lijkt me geen kunt.
Je bent echt aan weekend toe hoor, als je van ONM gaat dromen....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Over helderzienden gesproken... Ik had vannacht een voorspellende (?) droom à la Margot...
Ik zat in de auto bij Aafke, Bram en Ellen, 3 karakters die OnM gaan verlaten. We waren op weg naar de studio, voor de laatste opnamedag. Ellen vertelde dat een terugkeer er voor haar niet meer in zit. Aafke vertelde dat ze wel levende de serie uit gaat. Bram zei helemaal niks, hij zat maar aan het stuur stil voor zich uit te staren.
En toen werd ik wakker...![]()
Bram zei niets, omdat hij een nietszeggend figuur is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:28 schreef Wup het volgende:
Bram zei niks omdat hij hier meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |