Vind het wel erg origineel. Ben dus ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:33 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe hij aan zijn titel van zijn laatste CD is gekomen. Tis namelijk niet echt voor de hand liggend dat je er een : ingooit
http://www.marcov.nlquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:21 schreef Metal_drums het volgende:
wie is marco v ?
haha, op Nature One vorig jaar stonden de heren van Dumonde te scratchen op Marco's hoofd omdat hij zo klein was in vergelijking met hen! Hmm, dat weet hij zelf volgens mij nog niet. Vertel hem dat maar TripleM!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
Marco V., ik heb je twee keer zien draaien en het viel me op dat je niet zo groot bent. Zeker niet in vergelijking met andere Nederlandse DJ's. Heb je truukjes om er wat langer uit te zien, of maakt het je niet uit hoe mensen je zien.
Voor je het weet heb je een heus TNO onderzoek verichtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:58 schreef Tomaz het volgende:
Een uitgebreide vraag die ik graag door iedere dj beantwoord zie worden is:
[b]Beste Marco,
Wat altijd interessant isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een huis TNO onderzoek vericht.
Ik typte "huis"quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat altijd interessant is![]()
NOU EN! Zit dat topique toch niet zo te vervuilen man!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik typte "huis".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |