Ik vind het een leuk experiment, vdlubbe, maar moet je mij daarvoor echt zo voor lul zetten?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ook vandaag weer prul qua zonlicht. En met weinig zonlicht helaas slecht resultaat. Niettemin wil ik het u niet onthouden...
1. Met 2 lagen ontwikkeld negatief voor de lens.
[afbeelding]
2. Wederom, nu met zonnebril.
[afbeelding]
3. En dezelfde zonnebril zonder negatief.
[afbeelding]
ik zie geen foto'squote:Op zondag 2 mei 2004 17:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ook vandaag weer prul qua zonlicht. En met weinig zonlicht helaas slecht resultaat. Niettemin wil ik het u niet onthouden...
1. Met 2 lagen ontwikkeld negatief voor de lens.
[afbeelding]
2. Wederom, nu met zonnebril.
[afbeelding]
3. En dezelfde zonnebril zonder negatief.
[afbeelding]
Op die site staat dat je een onbelicht negatief moet gebruiken, maar hoe wil je dat doen als je hem voor de lens wil houden? dan wordt hij toch vanzelf belicht?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef y0ze het volgende:
...
Een tip voor alternatief filter, heel wat goedkoper... gratis IR filter
Probeer het eens met een stukje onbelichte en ontwikkelde diafilm...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Niet ontwikkeld, uiteraard wel belicht. Gewoon een fotorolletje slopen.
Dat werkt namelijk een stuk beterquote:...
Take a piece of developed unexposed slide film, put in front of the lens and.... that's it!
...
Spullen zijn eindelijk geleverd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Vandaag gaan we eens proberen een IR Filter te bestellen bij de lokale goede fotoboer. 80 euro, zeii hij. We zullen zien! *bounce*
oepsquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:58 schreef Ouwesok het volgende:
Omdat er zich weer wat infraroodgedruis in andere topics voordeed geven we deze even een welgemikte rotschop.
Infrarood met de digicam staat hier nog even in het Duits uitgelegd op digitalkamera.de. Doe er je voordeel mee![]()
Fotozaak in Hilversum...Hoya heeft ze niet op voorraad hoorde ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef RuDe1234 het volgende:
Waar heb je hem besteld Robertje? Ik wacht al 2 weken op mijn Hoya R72...vind ik eigenlijk al te lang (www.fotovideostore.nl).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |