abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18018182
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:43 schreef SynchroSteve het volgende:
Ok wat een keer moest gebeuren is gisteren dus gebeurd. Of dat terecht of niet was zullen de meningen over blijven verschillen. Van mij had ze er nog een paar weken in mogen blijven in ieder geval. Er zullen een aantal mensen zijn die hadden gewild dat Alice er al eerder uit was gegaan en die nu blij zijn van haar af te zijn. Die mensen wil ik nog even meegeven dat dit voor Alice niet het einde van haar carriere is maar juist het begin. Bedankt Alice, ik heb van je genoten.
Wat voor een carriere zie je dan voor je.. voor Alice?
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 11:50:20 #202
43556 miss_dynastie
pi_18018225
Ik vind het beslist onterecht dat ze eruit is. Je kon wel merken aan die Dooske dat ze er lol in had om het te vertellen Als het niet om het uiterlijk, maar om zang draait, wat doet Eric er dan nog in?
pi_18018243
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:45 schreef dunn0w het volgende:

[..]

misschien kan ze als luchtalarm gaan functioneren.. echt wel dat ik binnen blijf en de radio op 10 zet
pi_18018262
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het beslist onterecht dat ze eruit is. Je kon wel merken aan die Dooske dat ze er lol in had om het te vertellen Als het niet om het uiterlijk, maar om zang draait, wat doet Eric er dan nog in?
eric heeft een sympatieke uitstraling is een man en blijft vriendelijk..
alice is een draak met een arrogante eigenschappen.. verklaart genoeg

erivc zal volgende week wel aan de beurt zijn eerst moest die draak eruit.. als ik tooske was zou ik al springend en juigend het bekend hebben gemaakt
  zondag 28 maart 2004 @ 11:58:32 #205
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_18018315
quote:
  zondag 28 maart 2004 @ 12:12:49 #206
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18018478
quote:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:14:04 #207
43556 miss_dynastie
pi_18018490
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik snap je bijdrage niet helemaal, maar jij zelf ook niet volgens mij, dat scheelt.
pi_18018513
dat hij jou als alice fan uitzwaait.... omdat die draak eruit is..
snap je hem nu wel..???
  zondag 28 maart 2004 @ 12:15:59 #209
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18018517
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap je bijdrage niet helemaal, maar jij zelf ook niet volgens mij, dat scheelt.
Ik had gewoon zin om te zwaaien Nee dat was FF om te laten zien dat ik wél blij ben met het oprotten van Alice
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:16:24 #210
43556 miss_dynastie
pi_18018524
quote:

[..]

Ze heeft nog een studie achter de hand, dus ze kan sowieso achter de schermen iets gaan doen. Voor de camera hoeft ze van mij ook niet zo nodig, hoor
pi_18018525
quote:
Weet je wat pas onterecht was? Dat Ron er vorige week uitvloog! Die zong gewoon goed, en de week daarvoor ook. Gisteren was Alice misschien niet de slechtste, JK en Eric vond ik ook niet zuiver, maar eens stopt het gewoon een keer.

En zoals hier al eerder werd opgemerkt...
Alice komt over als een arrogante draak, terwijl die JK gewoon lachwekkend is (Al is dat niet zo bedoeld, denk ik...) in zijn outfit van Prins Carnaval (Ik sprak net met mijn jongere broertje en die vond JK 'vet! en die outfit was pimp-style!'...Smaken verschillen blijkbaar) en Eric komt gewoon leuk over. Die jongen lacht zich zelf ook helemaal ziek dat 'ie keer op keer door is.

En Laat Dooske er toch lekker lol in hebben dat Alice eruit moest. Als ik het had gepresenteerd had ik de vorige weken al gezegd 'Gatverdamme Alice je blijft erin! Ongelovelijk! Dames en heren, tot volgende week, en dan hopen we dat ze er dan uitvliegt!'.
En dan had ik haar gisteravond bij haar nekvel gepakt en haar er hoogstpersoonlijk uitgeschopt en gezwaaid en gezegd 'Toedeledooookie!'.
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:19:32 #212
43556 miss_dynastie
pi_18018562
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:15 schreef kyra1974 het volgende:
dat hij jou als alice fan uitzwaait.... omdat die draak eruit is..
snap je hem nu wel..???
Ik ben geen Alice fan, echt niet. Ik ben me alleen om haar gaan bekommeren toen ze hier voor hoer en zo uitgemaakt werd. Wat mij betreft had ze niet eens in de finale mogen komen. Ik vond de reacties hier gewoon ontzettend kwetsend. Als je zelf meerdere mensen hebt verloren in je omgeving aan allerlei enge ziektes, waaronder kanker (waarvoor ze regelmatig is uitgemaakt) en je als toppunt van verlies en verdriet je vader naar zijn graf hebt mogen dragen omdat hij aan kanker is overleden, stel je dergelijke opmerkingen niet zo op prijs. Dat is mijn motivatie
pi_18018597
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben geen Alice fan, echt niet. Ik ben me alleen om haar gaan bekommeren toen ze hier voor hoer en zo uitgemaakt werd.
Dat was niet zo netjes nee.

Maar nu ze eruit is zal ze daar ook geen last meer van hebben, denk ik zo.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:22:40 #214
43556 miss_dynastie
pi_18018600
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:16 schreef showercap het volgende:

[..]

Weet je wat pas onterecht was? Dat Ron er vorige week uitvloog! Die zong gewoon goed, en de week daarvoor ook. Gisteren was Alice misschien niet de slechtste, JK en Eric vond ik ook niet zuiver, maar eens stopt het gewoon een keer.
Mwoa... Ron zong heel goed, maar was toch een behoorlijk saai figuur.
quote:
Als ik het had gepresenteerd had ik de vorige weken al gezegd 'Gatverdamme Alice je blijft erin! Ongelovelijk! Dames en heren, tot volgende week, en dan hopen we dat ze er dan uitvliegt!'.
En dan had ik haar gisteravond bij haar nekvel gepakt en haar er hoogstpersoonlijk uitgeschopt en gezwaaid en gezegd 'Toedeledooookie!'.
Dat had je carriere ongetwijfeld in het slop gebracht, maar als jij er alles voor over hebt om Alice uit te kafferen, prima
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:24:34 #215
43556 miss_dynastie
pi_18018635
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat was niet zo netjes nee.

Maar nu ze eruit is zal ze daar ook geen last meer van hebben, denk ik zo.
En niet zo netjes vind ik dan zelf weer een behoorlijk understatement.
pi_18018676
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:58 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Als clown?? .. Ja daar zit best wat in!..
  zondag 28 maart 2004 @ 12:33:49 #217
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_18018738
-fout
  zondag 28 maart 2004 @ 12:35:32 #218
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_18018760
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:28 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Als clown?? .. Ja daar zit best wat in!..
Soms heb ik wel goede ideeen

Maar zonder gekheid. Ik denk echt dat we nog wel wat van haar te horen krijgen..
pi_18018811
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben geen Alice fan, echt niet. Ik ben me alleen om haar gaan bekommeren toen ze hier voor hoer en zo uitgemaakt werd. Wat mij betreft had ze niet eens in de finale mogen komen. Ik vond de reacties hier gewoon ontzettend kwetsend. Als je zelf meerdere mensen hebt verloren in je omgeving aan allerlei enge ziektes, waaronder kanker (waarvoor ze regelmatig is uitgemaakt) en je als toppunt van verlies en verdriet je vader naar zijn graf hebt mogen dragen omdat hij aan kanker is overleden, stel je dergelijke opmerkingen niet zo op prijs. Dat is mijn motivatie
ach je moet maar zo denken.. kanker en al die andere scheldwoorden doen voor heel veel mensen niks.. ik gebruikt het bijna nooit.. soms floept het er weleens uit net al tyfus en tering maar dat waren ook erge ziektes maar denk jij daar meteen aan?

en hoer?? hoevaak hoor je dat wel niet als je jongens (uit een bep land) geen aandacht geeft.. zou het niet zo zwaar aan tillen,, het hoort nou eenmaal bij de nederlandse taal... helaas

draak mag wel toch??
de draak is eruit.. dat moet gevierd .... champagne graag
pi_18018851
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:35 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Soms heb ik wel goede ideeen

Maar zonder gekheid. Ik denk echt dat we nog wel wat van haar te horen krijgen..
ze zal de mol wel zijn.. dan is dat mysterie ook weeropgelost.
wat we te horen krijgen is zo'n mislukte bn'r die alle feestjes afloopt om maar in een blad te komen..dat zal het wel worden.. als ze verstadnig is gat ze maar weer gewoon naar school of werken.. lijkt me beter voor haar dat ze niet meer op tv komt....
pi_18018876
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:41 schreef kyra1974 het volgende:

[..]

ze zal de mol wel zijn.. dan is dat mysterie ook weeropgelost.
wat we te horen krijgen is zo'n mislukte bn'r die alle feestjes afloopt om maar in een blad te komen..dat zal het wel worden.. als ze verstandig is gaat ze maar weer gewoon naar school of werken.. lijkt me beter voor haar dat ze niet meer op tv komt....
waarom kan je je bericht niet meer wijzigen?
  zondag 28 maart 2004 @ 12:44:22 #222
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_18018888
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:39 schreef kyra1974 het volgende:

[..]

ach je moet maar zo denken.. kanker en al die andere scheldwoorden doen voor heel veel mensen niks.. ik gebruikt het bijna nooit.. soms floept het er weleens uit net al tyfus en tering maar dat waren ook erge ziektes maar denk jij daar meteen aan?

en hoer?? hoevaak hoor je dat wel niet als je jongens (uit een bep land) geen aandacht geeft.. zou het niet zo zwaar aan tillen,, het hoort nou eenmaal bij de nederlandse taal... helaas

draak mag wel toch??
Dit vind ik uiterst ongepaste reactie.
pi_18018892
quote:
Kanker vind ik echt het stomste scheldwoord wat er is.
  zondag 28 maart 2004 @ 12:45:08 #224
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18018894
quote:

[..]

draak mag wel toch??
Ben het voor het eerst wel met je eens .
Dat laatste gedeelte dan
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 28 maart 2004 @ 12:48:26 #225
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18018945
ff een vraagje, want mis ik hier een paar reacties? als ze nou allemaal offtopic waren okay maar dat waren ze toch echt niet allemaal..

tnx alvast.

edit: of zit ik nu in het verkeerde topic te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')