Ze was ronduit waardeloos qua zang!quote:Op zondag 28 maart 2004 01:46 schreef Magics het volgende:
Jammer, ik vond haar wua zang juist wel beter geworden deze week. Maar goed. Ze had er eens uitgemoeten
Nee hoor die uithaal klonk verrassend goed.... voor haar doen dan welquote:Op zondag 28 maart 2004 03:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze was ronduit waardeloos qua zang!
mooooooooooooooooooooohhhhquote:
kan je aub die vreselijke alice foto's weghalen.. geldt voor iedereen hier op de site trouwens ze is er uit.. begraven en verbannen van de tv of andere communicatie ..quote:Op zondag 28 maart 2004 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier.......ik ga nu naar bed....
Jammer hoor dat ze eruit is. Ze had er nog wel een week in mogen blijven. Eigenlijk was het gewoon de beurt aan Eric......nou ja volgende week dan maar.
Ja, ik had ook het idee dat ze de andere wat slechter presterende deelnemers wat harde aanpakten om op die manier dat van Alice wat te compenseren. Nu was Alice niet de enige meer die in het echte negatieve stond en zou dat geen medelijden meer wekken. Geweldig gewoon hoe bespeelbaar het grote publiek altijd is.quote:Op zondag 28 maart 2004 10:50 schreef kyra1974 het volgende:
slimme zet jury
Henk Jan Smits is zijn naam.quote:Op zondag 28 maart 2004 11:02 schreef kyra1974 het volgende:
ik zei het meteen al na het jury commentaar.. heel slim om die dikke met dat krul haar (weet zijn naam ff niet) niets te laten zeggen.. ze moest er gewoon uit.. ze hebben de sms centjes binnen
de jury is zo dom nog niet
Hey dat moet ik nog altijd zelf weten jah!quote:Op zondag 28 maart 2004 10:54 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
kan je aub die vreselijke alice foto's weghalen..
Huh?quote:Op zondag 28 maart 2004 10:50 schreef kyra1974 het volgende:
ooh mijn zondag kan niet meer stuk.. maar het waren duidelijk sympathy votes.. want nu kreeg eric het voor zijn kiezen en die zit er nog in.. slimme zet jury
alice is eruit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie zaten er op de kruk?? alice,irma en eric hoewel die jk ook heeeeeeeeeeeeel slecht was hoor
Hahaquote:Op zondag 28 maart 2004 10:31 schreef starbuck het volgende:
Nou alice, tot ziens dan maar, het was een feest om je telkens te zien afgaan.
Eigenlijk dus best wel jammer dat je niet meer mag optreden, maar troost je , met jouw stem kom je vast nog wel ergens aan de bak, ik zal je vast opweg helpen.
*UPC helpdeskmedewerkster.
*karaokehostes in japanse bar "Wakarimasen"
*entertainmentgirl in bejaardenhuis "lamazingewezijntochdoof"
Of mischien wel call-tv presentatrice, maar dan moeten ze daar wel nog simpeler belspelletjes uitvinden want anders,....
In ieder geval succes met je loopbaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |