Front vriendje van Hans ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Front Anti Alice is ook in de house, fijne avond of niet dan?![]()
Hansquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Front vriendje van Hans ook
Kijk dan wel geen Idols maar ben wel erg blij om jou weer te zien![]()
lol, liefffffffffffquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:58 schreef Aaron het volgende:
[..]
Hans
OProg
lang niet gezen
*aait*
Ik jou ook hoor !!!!11quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Front vriendje van Hans ook
Kijk dan wel geen Idols maar ben wel erg blij om jou weer te zien![]()
Laat die jongen gewoon even blij zijn. En terecht!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk. Vind je zelf zo'n post ook niet een klein beetje triest?
Ik neem tenminste aan dat je geen 12 bent.
Hier.......ik ga nu naar bed....quote:Op zondag 28 maart 2004 00:06 schreef --Globe-- het volgende:
waar zijn alle alice fans gebleven??
hahaha
hahahahahahaquote:Op zondag 28 maart 2004 00:06 schreef --Globe-- het volgende:
waar zijn alle alice fans gebleven??
hahaha
Het had idd echt lachen geweest als Alice er nog eentje had uitgeketstquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:55 schreef Linz het volgende:
jammer dat ze eruit is, had het hilarisch gevonden als jk eruit was gegaan en alice nog erin was gebleven. Maar volgens mij is ze zelf ook wel een beetje blij dat ze eruit ligt.
GELUKKIG is dat niet gebeurdquote:Op zondag 28 maart 2004 00:13 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Het had idd echt lachen geweest als Alice er nog eentje had uitgeketst
Maar dat is gelukkig niet gebeurd!!quote:Op zondag 28 maart 2004 00:13 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Het had idd echt lachen geweest als Alice er nog eentje had uitgeketst
Oh als jij nog een keer naar die afgrijselijke JK kijken en luisteren gelukkig noemt......quote:Op zondag 28 maart 2004 00:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
GELUKKIG is dat niet gebeurd
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:17 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Oh als jij nog een keer naar die afgrijselijke JK kijken en luisteren gelukkig noemt......
Bij Alice ziet het er tenminste nog leuk uit, bij JK is het allemaal 3x niks
JK is best goed hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 00:17 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Oh als jij nog een keer naar die afgrijselijke JK kijken en luisteren gelukkig noemt......
Bij Alice ziet het er tenminste nog leuk uit, bij JK is het allemaal 3x niks
Mooi scheldwoord! Cool manquote:Op zondag 28 maart 2004 00:17 schreef BB-King het volgende:
Ik mis die niet zo aardige mevrouw nu al.![]()
In ieder geval 10x beter dan Alice ... en leuker om naar te kijkequote:Op zondag 28 maart 2004 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
JK is best goed hoor.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vanavond was hij anders slechter. Maar door de voorgaande weken verdiende hij het wel om door te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2004 00:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
In ieder geval 10x beter dan Alice ... en leuker om naar te kijke.
huh nee joh! laat nog maar ff open want er komen vast nog een boel leuke reacties.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, dit topic kan wel dicht.
***********quote:Op zondag 28 maart 2004 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
huh nee joh! laat nog maar ff open want er komen vast nog een boel leuke reacties.
Alice..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |