Komt wel eerlijk overquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag Henk-Jan wel, vooral nadat ie de vloer aanveegde met Jan Mulderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt wel eerlijk over.
Ik geloof best dat hij eerlijk is, maar wel met 2 maten meet: waarom 2 minder goede kandidaten anders behandelen (Eric vs Alice)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt wel eerlijk over.
Ik heb het niet gezien hoor, maar ik hoorde dat het andersom was...?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag Henk-Jan wel, vooral nadat ie de vloer aanveegde met Jan Mulder.
Maaruh, weet iemand welk nummer Alice vanavond gaat doen??
Nou, echt niet. Als je de naam van je ' tegenstander' niet weet verlies je al voorhand. Henk-Jan bleef bij zijn standpunt dat ie gewoon ongezouten zijn mening geeft ongeacht wat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:10 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, maar ik hoorde dat het andersom was...?
Heeft iemand een korte samenvatting?
HenkJan bleef bij zijn standpunt dat hij zo goed is en zo veel artiesten heeft ontdekt... toen werd ie gewezen op het feit dat Trijntje zich aan hem ergerde... Vervolgens gaat HJ zitten verkondigen dat het publiek altijd gelijk heeft... Toen Jan Mulder daarop verkondigde dat de jury dan geen bestaansrecht heeft want ze zitten er zo vaak naast... had HJ geen antwoord en werd ie gered door de fantastische Nelly Furtado....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, echt niet. Als je de naam van je ' tegenstander' niet weet verlies je al voorhand. Henk-Jan bleef bij zijn standpunt dat ie gewoon ongezouten zijn mening geeft ongeacht wat.
Ja, mevrouw ziet er ook wel apart uitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk stukje, over die mevrouw. En ze heeft gelijk ook, denk ik.
Nou, wat "die mevrouw" zegt hadden we zelf ook al bedacht. Daar hoef je geen studie voor gevolgd te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk stukje, over die mevrouw. En ze heeft gelijk ook, denk ik.
Precies!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, wat "die mevrouw" zegt hadden we zelf ook al bedacht. Daar hoef je geen studie voor gevolgd te hebben.
Vast niet...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:35 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd of Alice vanavond weer zonder kleerscheuren doorkomt..
Als ze vanavond net zo zingt zoals ze jouw ondertitel zong komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vast niet...grr
Alsof hij daarover gaat..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:34 schreef funmaster het volgende:
Maurice Verschuuren (Yorin FM) denkt overigens dat Alice vanavond NIET vertrekt.
Damn, dat was een crosspost, ik dacht dat ik gek geworden wasquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:34 schreef funmaster het volgende:
Maurice Verschuuren (Yorin FM) denkt overigens dat Alice vanavond NIET vertrekt.
Alice komt volgens mij extra tot haar recht zodra ze een ballad moet zingenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Alice gaat volgens mij trouwens door de mand vallen zodra ze een ballad moet zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |