abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:49:49 #51
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17995357
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik was eerder!
Ik zie hem nu pas .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17995404

Wat zijn jullie lief vanavond zeg!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:54:37 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17995450
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:52 schreef Tania18 het volgende:

Wat zijn jullie lief vanavond zeg!
Ben ik altijd hoor .
pi_17995460
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Ben ik altijd hoor .
Net zeg je nog dat ik geen smaak heb!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:56:13 #55
46511 Linz
held der helden
pi_17995472
ik hoop dat ze het nog lang volhoudt, vind het wel lachen deze alice soap. Morgen weer een fikse afbrander door de jury naar ik hoop
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:57:56 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17995502
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Net zeg je nog dat ik geen smaak heb!
Valt best me . Je kan je toch wel vinden in mijn topictitel van dit topic? .
pi_17995513
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:08 schreef funmaster het volgende:

[..]

To log into the Site Administrator control panel, click on the Site Administrator link to launch the login screen. Your login is the Site username and the password is case sensitive. Once you are logged into the Site Administrator, you can change your password.

To log into the User Administrator, click on the User Administrator link to launch the login screen. Your login is your username@domainname.com and the password is case sensitive. Once you are logged into the User Administrator, you can change your password.

Site Administrator

User Administrator
Wegens het feit dat wij de site hebben overgenomen moeten we heel even wachten voor de
SIDN om het domein overtezetten naar onze servers.
Sorry voor het ongemak.
Ik zou graag de site willen geven waar het naar toe zal linken maar zal dat niet plaatsen
omdat dat hier gezien word als spam.

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
(Managing Director Evibe Nederland)
  zaterdag 27 maart 2004 @ 00:00:52 #58
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17995550
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:58 schreef faisj het volgende:
Faizal Siddiqui
(Managing Director Evibe Nederland)
ben je alweer weg bij vodafone?
pi_17995553
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:58 schreef faisj het volgende:

[..]
Faizal Siddiqui
Al qaida??

Grapje
  zaterdag 27 maart 2004 @ 00:01:28 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17995557
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 00:01 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Al qaida??

Grapje
Nee, veel erger, tmf
pi_17996609
Wel grappig dat je me daar nog van kent...
Dat is een tijd geleden zeg.. dat ik daar werkzaam was.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 11:29:49 #62
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17999395
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 01:13 schreef faisj het volgende:
Wel grappig dat je me daar nog van kent...
Dat is een tijd geleden zeg.. dat ik daar werkzaam was.
wheheheh . ik heb een goed geheugen hé
pi_17999573

Zo even een paar mooie plaatjes..................

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2004 11:46:18 ]
pi_17999653

pi_17999865
quote:
De wereld opzijn kop: de middelmatige Alice wint 'Idols'. Die ongelooflijke voorspelling doet psychologe Monique Schouten. "Als het zo doorgaat en de jury Alice maar blijft afkatten, overleeft zij elke ronde. Het ligt aan de aard van de Nederlanders. Wij omarmen de underdog. Willen de pijn van een te zeer getergde kandidaat wegnemen. Behalve op ons eigen idool stemmen we daarom uit medelijden ook elke week op de treurige Alice." Monique wil het publiek en de Idols-jury waarschuwen: we beschermen een kandidaat die nooit een ster zal worden en we doen haar daar uiteindelijk geen plezier mee..."

ALS JURY ZO KEIHARD BLIJFT:

Alice wint Idols!

Psychologe: "Nederland omarmt de underdog"

Je kon de afgelopen week geen radio- of televisiezender aanzetten of er werd over gepraat. Wat zorgt er toch voor dat de zeer middelmatige Idols-kandidaat Alice tot nu toe elke Idols-ronde overleeft, ten koste van echte potentiële idolen als de weggestemde kanjer Robin en de waanzinnig goed zingende Ron. Frustratie alom. Jurylid Henkjan Smits lijkt in verwarring door het merkwaardige stemgedrag van het door hem zo hoog ingeschatte publiek. "Nederland zal uiteindelijk een echt idool kiezen. Alice gaat eruit. We zoeken iemand die kan zingen. En zij kan niet zingen. Zij heeft het niet. Klaar." Psychologe Monique Schouten heeft de Idols-finaleronden tot nu toe met stijgende verbazing zitten bekijken. Zij vermoedt dat het echt uit de hand kan lopen: "De jury moet zijn gedrag aanpassen. Anders wordt Alice Idol 2004!"

Elke zaterdagavond zit Monique Schouten met haar twee tienerzonen van 13 en 15 jaar plus echtgenoot voor de buis. "We zijn fans van het eerste uur. Mijn hart ligt bij het programma en daarom wil ik ook mijn mening geven als psychologe. Ik zou het ontzettend zonde vinden als het proces wat nu is ingezet doorzet en het publiek en de jury nog verder gefrustreerd raken. Niemand begrijpt toch waarom kanjers als Ron en – mijn persoonlijke favoriet – Robin er zijn uitgestemd. Terwijl dat wel verklaarbaar is."

Volksaard
Monique gebaart breed: "Het publiek is de strijd aangegaan met de jury. Alice krijgt zoveel sms-stemmen omdat wij haar leed willen verzachten. Vooral moeders en mannen – zelfs mijn eigen man – hebben met haar te doen en vinden de smsknop, terwijl ze daar normaliter niet aan doen. Het ligt aan onze volksaard, het calvinisme, de verzorgingsstaat. Als een soort tweede natuur willen wij Nederlanders de slachtoffers beschermen. Toen Henkjan ook afgelopen keer weer keihard uit de hoek kwam en bijna verongelijkt riep dat Alice "het gewoon niet heeft", kwam het publiek massaal in opstand. In Amerika, waar de topdog altijd moet winnen, was dat nooit gebeurd, maar wij Hollanders kunnen zulke oordelen niet aan. Het komt voort uit onze neiging de balans te willen herstellen. Het beteuterde gezicht van de in onze ogen wel erg hard aangepakte Alice zorgde ervoor dat zij weer een ronde overleefde. Henkjan maakt de wond, het publiek plakt de pleister. Het gekke is dat de kijkers zich daarmee ook zelf in de vingers snijden.

Publiek gefrustreerd door vertrek talentvolle Robin en Ron, terwijl matige Alice mocht blijven

Omdat Alice mocht blijven, verdween vorige week Ron, die het publiek in het hart had gesloten."
De psychologe onderstreept dat het stemgedrag extra heftig is doordat het juist Henkjan Smits is die steeds zo hard naar Alice uithaalt: "Wij kennen Henkjan als een integere man, die in staat is op heldere wijze zijn kritiek te verwoorden, zonder daarbij iemand onnodig te kwetsen. Nu hij zo duidelijk allergisch is voor Alice en haar voor de ogen van een miljoenenpubliek te kijk zet, trekken veel mensen zich dat aan. Ze wordt geslagen door iemand die het publiek hoog acht. Als het vaak mopperende jurylid Edwin dezelfde woorden in de mond had genomen, was het misschien anders gelopen."
Monique vindt dan ook dat Henkjan zijn gedrag moet aanpassen: "Als hij wil dat 'Idols dit jaar een echte winnaar krijgt, moet hij zijn oordeel anders formuleren en Alice veel positiever tegemoet treden. Hij kan haar complimenteren met haar looks, de keuze van het liedje, de manier waarop ze het ten uitvoer brengt, wat dan ook, en vervolgens opmerken dat hij desondanks niet gelooft dat zij geboren is voor het podium. Juist zijn volhardende negatieve emotionele houding roept een tegenreactie op. Iets wat Henkjan zelf ontkent, maar wat hij toch serieus onder ogen zal moeten zien."
Ze zucht: "Het publiek is nu puberaal bezig. Ze zijn in opstand tegen de onrechtvaardige Henkjan. Ze zijn vergeten waar het werkelijk om gaat, dat zij een idool kiezen waarvan zij straks een cd willen kopen. Geen muziekliefhebber wil dat van Alice."

"Bijkomend verschijnsel", vreest de psychologe, "is dat er ook gefrustreerde kijkers zullen afhaken. Het spelverloop wordt door het kromme, op sentimenten gebaseerde stemgedrag onbegrijpelijk.
Het hele publiek vindt dat Ron en Robin beter zijn dan Alice. Maar wat er steeds gebeurt, is dat een ieder op zijn eigen idool, dus vanavond óf Marlies óf Boris óf Irma óf JK óf Eric, óf Maud stemt plus een extra sms'je voor die zielige Alice. Zij krijgt dus van iedereen een stem. En komt overal mee weg."
Waar moet je in Nederland eigenlijk aan voldoen wil je een echt idool zijn? Monique grinnikt: "Je moet een held zijn, maar je mag je hoofd niet te ver boven het maaiveld uitsteken. Bij ons heerst de opvatting: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Kijk maar naar Neerlands grootste idolen Frans Bauer en Marco Borsato. Iedereen sluit ze in het hart omdat ze benaderbaar zijn, aan goede doelen geven en zo."

"We krijgen idool dat niet kan zingen"

En hoe gaat het volgens haar met Alice?
"Ik denk dat de situatie voor Alice lastig is te dragen. Het is een kandidate die zelf ook elke keer weer verbaasd is dat ze er nog in zit. Ze dacht dat ze er uit lag, maar kwam via de wildcardshow weer binnen. En nu zwijnt ze er weer elke keer doorheen. Het is iemand die meedoet vanuit een behoefte aan bevestiging. Maar ze is geen topdog. Ze heeft eerder het gevoel van 'nee' heb je 'ja' kun je krijgen. Ze is kwetsbaar en onzeker. Het is een moeilijke periode voor haar, omdat ze zich meer en meer schuldig zal gaan voelen dat ze er nog in zit. Ook voor haar hoop ik dat er snel een einde aan komt. Alice is niet in wonderland."
bron

Ja, klinkt allemaal zeer logisch wat mevrouw hier zegt. Hoe harder de kritiek van Henk-Jan wordt, des te meer sympathy-stemmen zij zal krijgen .
pi_17999915
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 12:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Ja, klinkt allemaal zeer logisch wat mevrouw hier zegt. Hoe harder de kritiek van Henk-Jan wordt, des te meer sympathy-stemmen zij zal krijgen .
Moet je daar psycholoog voor zijn om dat te voorspellen?!? Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
pi_17999991
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 12:10 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Moet je daar psycholoog voor zijn om dat te voorspellen?!? Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Nee, ik roep het ook al weken. Maar zij bevestigt het alleen maar.
pi_18000043
Ik heb nu een nieuwe avatar
pi_18000070
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 12:18 schreef funmaster het volgende:
Wees d'r maar trots op
Vooral dat plaatje van zo dichtbij is geweldig
pi_18000110
quote:
Afschuwelijk.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:23:50 #71
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18000124
quote:
Ziet er goed uit .
pi_18000323
Wat onzin zeg... Psycholoog... Gewoon theorie X en zogenaamd expert haalt het nieuws. Gewoon doorgestoken kaart van HMG om de verhoudingen recht te proberen trekken: ze krijgen veel kritiek omdat er iets niet klopt: goede gaan weg, zij verdienen bakken vol geld aan SMS-en en mensen gaan niet meer SMS-en, dus verliezen zijn mega-inkomsten. Het vuurtje verder aanwakkeren heet dat.

Alice kan zeker wel zingen! Het is niet dat het publiek tegen HenkJan ingaat... Men vindt hem gewoon een LUL door openlijk zijn juryrol te misbruiken om zijn eigen voorkeur uit te spreken. Als hij eerlijk is... geeft hij Eric ook eenzelfde bewoording dat hij niet in Idols-finale thuis hoort.

Sympathie stemmen zijn er zeker geweest, maar zeker ook de andere kant: er zijn genoeg die haar wel goed maar vooral LEUK vinden. Er zijn er genoeg die niet stemmen op goede kandidaten omdat ze gewoon willen kijken of denken dat die er wel komen en pas in de latere rondes gaan stemmen.

Echt flauwekul om nu te zeggen dat Alice het niet haalt en ze niet kan zingen en dat dat op conto van de jury kan worden geschreven. Heeft mevrouw hier onderzoek voor verricht? Tot die tijd is het nix meer dan roddelen!!!
pi_18000464
quote:
Juryvoorzitter Henkjan volhardt
Idols-juryvoorzitter Henkjan volhardt in zijn aanpak van Alice: „Ik heb tegen haar gezegd: verras me alsjeblieft en ik ben de eerste die met opgeheven hoofd zal toegeven dat ik de afgelopen weken ongelijk heb gehad.
Maar als je niet goed presteert, ga ik je niet met fluwelen handschoentjes aanpakken. Ik heb met Dinand Woesthoff gewerkt, met Herman Brood, met Xander de Buisonjé. Die hebben allemaal dezelfde behandeling gehad. Ik ben hard, maar niet uit onaardigheid maar uit betrokkenheid. Het is geen kleutertje luister. Het doel is dat mensen beter worden.”
Henkjan gelooft echter niet dat Alice een kans maakt te winnen: „In mijn dagboek op internet wemelt het mensen die me vertellen op haar te hebben gestemd omdat ze haar zo zielig vinden. Maar ik denk dat het publiek uiteindelijk toch voor een echt idool gaat. Het maakt me ook niet uit in welke volgorde de kandidaten afvallen, als de juiste uiteindelijk maar overblijven. Ik vind gewoon niet dat zij daar bij hoort.”
Na de uitzending van vorige week heeft Henkjan nog even met Alice nagepraat: „Ik heb wel gecheckt hoe ik op haar overkwam. Maar dat was oké. Ik heb haar ook verteld dat ik hoop dat ze verbetert. Zij is een lieve schat van een meid.”
Henkjan hoopt dat de redactie hem, als Alice is geweest, vanavond weer het woord zal geven. „Ik zal dan opnieuw onverbloemd mijn reactie geven.”
Precies, mensen gaan dat vanzelf wel inzien.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:48:58 #74
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18000470
quote:
pi_18000556
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 12:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, mensen gaan dat vanzelf wel inzien.
Wat is de bron van de quote?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')