quote:Op zondag 28 maart 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lukt niet helemaal met het afstand nemen he, Steve?
*troost* *troost*quote:Op zondag 28 maart 2004 14:04 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
![]()
Dat iemand zijn of haar VWO afmaakt is nog geen absolute indicatie dat hij of zij ook intelligent is. Met makkelijk kunnen leren (stampen) kun je ver komen in het middelbaar onderwijs, maar intelligentie uit zich vooral in analytische denkvermogens, enzovoort.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, zo dom is ze niet, ze heeft toch haar VWO afgemaakt
En ik kan me voorstellen dat zij het iets ander ziet dan jij
Ik ook trouwens, maar dat terzijde
Laat r maar mooi omkieperenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:08 schreef SynchroSteve het volgende:
Juist nu heeft ze een steuntje in de rug nodig!
Ik steunde haar alleen in haar idols-strijd, nu ze eruit is heb ik persoonlijk verder niks met haar van doen. Ik geloof echt niet dat ze het gaat maken in de muziekwereld, maar dat hoeft ook niet, ze is verder gewoon een leuke meid wiens verdere levensloop ik wel rooskleurig in zie voor haar.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:08 schreef SynchroSteve het volgende:
Juist nu heeft ze een steuntje in de rug nodig!
Doe normaal. Ze is ook mens hoor.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat r maar mooi omkieperen
Was geintje hoor, had meer rekening moeten houden met je toestand vandaag. Sorry.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Doe normaal. Ze is ook mens hoor.
Dat heb ik nu elke keer dat Irma en Marlies iets zeggen.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:09 schreef FuifDuif het volgende:
Niet dat dit wel per definitie een teken van domheid is hoor, maar toch, telkens als zij wat zegt (gisteren ook) dan komt het er enorm dom uit. Gisteren had ze zoiets van "het lijkt wel of ik een buskaartje heb," of "ik heb een ov-jaarkaart." Zou een grappige opmerking moeten zijn, maar zoals zij het zei kwam het nogal lomp over.
Ik denk sowieso niet dat een programma als Idols objectief kan zijn. Misschien als je maar één keer zou mogen stemmen, en als die stem ook nog eens gratis zou zijn. Dan bereik je een breed publiek, objectiviteit is iets dat je in de huidige opzet niet bereikt. Ik vraag me trouwens af of het uberhaupt kan. En zij heeft er volgens mij geen problemen mee dat de jury een mening heeft, met die mening is zij het alleen niet eens, kan toch? Ik snap bijvoorbeeld ook niet wat de jury ooit in Eric heeft gezien. Meningen kunnen verschillen, die van de jury is ook niet zaligmakend.quote:En waarom kun jij je dan voorstellen dat zij het anders ziet? Als zij zo intelligent is, dan moet ze het toch kunnen relativeren lijkt me. De jury vond haar niet goed, dat is het goed recht van de jury. Zij geven hun mening, daarvoor zitten zij daar. Dat het meerendeel van het volk (lees: de stemmers) niet objectief kan oordelen is niet de schuld van de jury. De jury is gewoon slim bezig, door de stemmers dan maar met omwegen te sturen.
Ja die mag je vermelden .. denk ik.. ik ben benieuwd..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:12 schreef kyra1974 het volgende:
echt verschrikkelijk om te kotsen haar cu2 page.. mag je die hier vermelden kunnen jullie ff lachen
http://www.cu2.nl/alicehoes is (was) haar enige echte cu2. Als jij het over een andere hebt is die fake.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:12 schreef kyra1974 het volgende:
echt verschrikkelijk om te kotsen haar cu2 page.. mag je die hier vermelden kunnen jullie ff lachen
Doe eens niet zo serieus.Deze opmerking is nou gewoon grappig.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Doe normaal. Ze is ook mens hoor.
Ik denk ook niet dat ze iets zal bereiken in de muziekbusiness als zangeresquote:Op zondag 28 maart 2004 14:11 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik steunde haar alleen in haar idols-strijd, nu ze eruit is heb ik persoonlijk verder niks met haar van doen. Ik geloof echt niet dat ze het gaat maken in de muziekwereld, maar dat hoeft ook niet, ze is verder gewoon een leuke meid wiens verdere levensloop ik wel rooskleurig in zie voor haar.
heb het over dezelfde..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:15 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/alicehoes is (was) haar enige echte cu2. Als jij het over een andere hebt is die fake.
Please explain..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Die lui van Evibe nemen het allemaal veel te serieus of zo
je mag niks van die gasten.. moet allemaal vol lof over alice zijn anders wordt e gebanned en je berichten vewijderd..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:19 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Please explain..
Maar die pretenderen geenzins populair te zijn. Alice dacht de zaak al "in the pocket" te hebben. Hoe arrogant kun je zijn zeg. Laat dit in ieder geval een lesje voor haar zijn.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat heb ik nu elke keer dat Irma en Marlies iets zeggen.
Dat een programma als Idols niet echt objectief kan zijn, ben ik met je eens. Het blijft allemaal wat dubieus. Dat zij het met die mening niet eens is kan zeker, maar je moet niet vergeten dat de jury vakkundig is en Alice een amateur (net zoals de andere deelnemers).quote:Op zondag 28 maart 2004 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk sowieso niet dat een programma als Idols objectief kan zijn. Misschien als je maar één keer zou mogen stemmen, en als die stem ook nog eens gratis zou zijn. Dan bereik je een breed publiek, objectiviteit is iets dat je in de huidige opzet niet bereikt. Ik vraag me trouwens af of het uberhaupt kan. En zij heeft er volgens mij geen problemen mee dat de jury een mening heeft, met die mening is zij het alleen niet eens, kan toch? Ik snap bijvoorbeeld ook niet wat de jury ooit in Eric heeft gezien. Meningen kunnen verschillen, die van de jury is ook niet zaligmakend.
Weet je waarom ze dat doen? Omdat het FANSITES zijn. Als je negatief over haar denkt en dat met anderen wilt delen zou je zelf een anti-site kunnen beginnen.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:22 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
je mag niks van die gasten.. moet allemaal vol lof over alice zijn anders wordt e gebanned en je berichten vewijderd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |