Als er iets uit floept in het dagelijks leven, oké... ook niet in alle gevallen te rechtvaardigen, maar goed. Hier heb je een preview knop. Je kunt je reactie dus nog eens overlezen voor je hem eruitfloept. Het geloof betekent voor mij ook niets. Omdat het voor heel veel mensen wel wat betekent, houd ik daar gewoon rekening mee, om maar eens een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:39 schreef kyra1974 het volgende:
[..]
ach je moet maar zo denken.. kanker en al die andere scheldwoorden doen voor heel veel mensen niks.. ik gebruikt het bijna nooit.. soms floept het er weleens uit net al tyfus en tering maar dat waren ook erge ziektes maar denk jij daar meteen aan?
Ja net als ''homo'' ofzoquote:Op zondag 28 maart 2004 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kanker vind ik echt het stomste scheldwoord wat er is.
dat komt vast in de backstage uitzending terugquote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
Iedereen daar waarschijnlijk ook blij dat ze er eindelijk uit is! Jammer dat ze Henk Jan niet in beeld namen, ik had zijn vreugdedansje wel willen zien
Ja echt erg gewoon dat het grootste gedeelte van het land uit een kudde domme meeloopkoeien bestaat.quote:Op zondag 28 maart 2004 11:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar moet je eens voorstellen hoe goed je het publiek eigenlijk kunt bespelen met een paar simpele tactische zetten. Blijkt wel weer hoe dom het meerendeel eigenlijk is.
De eeuwige kankerdiscussie, een onderwerp waar men het op het fokforum nog nooit over eens is geworden en ook nooit over eens zal worden. Laat dit topic alsjeblieft gewoon over Alice gaan.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef kyra1974 het volgende:
heb ik gezien hoor 2 oma's dus ik weet wat het is maar ik heb dat dus echt niet als men alice voor kanker snol uitschelden op internet ..ik lees het en ga er niet eens bij nadenken.. moet je ook niet doen anders kan je je beter gaan opsluiten ofzo..
Zou koel zijn.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alice heeft nu wel mooi de tijd om al die topics waarin we vol lof over haar waren () eens rustig door te lezen
.
helemaal mee eens hoor.......veels te serieus op zo'n mooie dag als vandaagquote:Op zondag 28 maart 2004 13:34 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
De eeuwige kankerdiscussie, een onderwerp waar men het op het fokforum nog nooit over eens is geworden en ook nooit over eens zal worden. Laat dit topic alsjeblieft gewoon over Alice gaan.
Allemaal emoties..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:38 schreef Svensational het volgende:
Best vals dat ze uitzenden dat Alice zegt dat HJ gefrustreerd is en dat ze hem begint te haten. Niet netjes
en dan wat doet ze dan .. niks ze zal je echt niet gaan bedanken hoor ,,, jij bent je geld kwijt en zij lacht je gewoon uit..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Zou koel zijn.
Leest ze ook meteen wie veel mensen heeft overgehaald op haar te gaan stemmen, wie haar anti-site downgehaald heeft, wie zelf voor tientallen euro's op haar gesmst heeft, en wie haar gegarandeerd zal blijven steunen tot aan zijn dood.
Juist daarom is het zo vals. Dat stukje waarin ze dat zei werd uitgezonden na haar optreden.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:40 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Allemaal emoties..
Ze heeft gisteren duidelijk gezegd dat ze niets tegen henkjan heeft en dat hij ook alleen zn werk maar doet..
had er niks mee te maken mensen moeten die jury toch niet...quote:Op zondag 28 maart 2004 13:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist daarom is het zo vals. Dat stukje waarin ze dat zei werd uitgezonden na haar optreden.
Nee dat is ivm een fusie van haar fansites heb ik begrepen.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:42 schreef kyra1974 het volgende:
oja en haar eigen internetsite is ook down hoor.. heb jij dat ook gedaan? bang dat er nare berichten in haar gastenboek verscheinen
Reinout noemde Tooske Agnetaquote:Op zondag 28 maart 2004 13:45 schreef Christine het volgende:
Ze zag er wel leuk uit gisteren, Tooske noemde haar Agneta
Terecht naar huis, wel. En ze had weer een van mijn favoriete liedjes gekozen.
Waarom? Henk Jan heeft alleen maar goed werk geleverd. Alice is een domme ongetalenteerde doos en eigenlijk mag ze blij zijn dat ze zich vanaf nu de vernederingen kan besparen.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie zou nou op zo'n moment niet zeggen dat ze iemand haat? Ik had hem aangevolgen als ik eerlijk ben.
Nou, zo dom is ze niet, ze heeft toch haar VWO afgemaaktquote:Op zondag 28 maart 2004 14:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Henk Jan heeft alleen maar goed werk geleverd. Alice is een domme ongetalenteerde doos en eigenlijk mag ze blij zijn dat ze zich vanaf nu de vernederingen kan besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |