nova=corsa in nederland....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:50 schreef Ultimora het volgende:
tis een Nova hoor
Daarom hou ik dus zo van Mercedes.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef idiotforaliving het volgende:
hij is ook alweer dood hooraangereden door een merc
maar hij is vet
Wat zei de verzekering ervan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef idiotforaliving het volgende:
hij is ook alweer dood hooraangereden door een merc
maar hij is vet
lijkt een beetje op die starslet..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
beetje flauw. al 100x gedaan.
Ik heb eens zo'n ding bereden,ik had een schoenlepel nodig om er in te komen!Volgens het lawaai uit de moterkap leek ik snel te gaan,totdat ik op de snelheidsmeter keek!quote:Op maandag 29 maart 2004 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat die wil over Corsa's maar ze rijden best fijn.
Nu zal ik wel uitgelachen worden maargoed ik zeg er gelijk maar bij dat we niet allemaal veel geld hebben voor een dure bak.
Ik heb liever een Corsa die van mezelf is dan een stoere dikke bak die van de bank is.
Liever jij dan ik, zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb liever een Corsa die van mezelf is dan een stoere dikke bak die van de bank is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |