Jij bent zeker pro-burkha voor wat mollerige vrouwen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:01 schreef djdano het volgende:
Het probleem van de lente is dat de gemiddelde vrouwelijke studente ook minder kleren aan gaat doen. Sommige kunnen het hebben maar het overgrote deel heeft toch echt een te dikke kont gekregen of een bierbuik. Dat is dus niet meer leuk om naar te kijken. (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)
Ja, en daar wordt het straatbeeld fijner van...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:05 schreef purk het volgende:
ben meer op zoek naar jongens zonder t-shirt
Dan nog is het verschrikkelijk KANSLOOS.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:43 schreef djdano het volgende:
Wat een heerlijke reacties mensen. Topicstarter is 21 en heeft het duidelijk over Havo/VWO waar dus genoeg mensen tussen de 17 en 19 te vinden zijn. Lijkt me niet zo'n probleem?
En het leuke is dat mensen maar een klein zonnetje hoeven te zien na een tijd van slecht weer om de meest zomerse outfitten aan te trekken.
Maarja ik dacht dat de gemiddelde leeftijd hierop fok tussen de 18 en 22 zat, maarja ik kan het natuurlijk mis hebben
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef GewoonPim het volgende:
Bij mij komt er, samen met "kansloos", het woord "pedofiel" op...
Volgens mij zou het gesprekje zelfs zo lopen:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan nog is het verschrikkelijk KANSLOOS.
Zo zou een gesprek dan verlopen.
Kansloze gast: "Hoi"
Meisje van 17 waar kanloze gast op geilt: "Hoi, zit jij hier op school? Heb je nog nooit gezien."
Gast: "Nee, ik kom hier in de kantine lunchen."
Meisje: ""
"Hier kan ik tenminste lekker van het uitzicht genieten. Bij een normaal terras zijn alle vrouwen zo dik"
"Ok. Wacht hier even. Ik heb nu les, maar kom zo terug."
5 min later. Meisje komt terug met concierge.
Concierge: "Wil je nu onmiddelijk het schoolterrein verlaten. Kansloze pedofiele rukker!"
Einde.
Heerlijk he, die lente.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:31 schreef Big_Boss_Man het volgende:
BIJ MIJ OP SCHOOL ZIT EEN WIJF DIE DENKT DAT ZE ECHT LEKKER IS!Ze heeft een redelijk grote bek en dus ook veel vrienden. Heeft ze z'n truitje aan dat gewoon de vetrollen er naar buiten blubberen!
Soort zoekt soort...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:45 schreef SeLang het volgende:
Eens met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |