abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17978805
waarvan ik echt elk nummer slecht vind.

Meestal heeft elke artiest wel een nummer waarvan je zegt, okee, dat is wel aardig, maar dat heb ik bij Robbie nog niet kunnen ontdekken.

Zo, dat wilde ik even mededelen. Ben benieuwd of dit topic lang open blijft.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_17978817
Zijn nummers vervelen snel
pi_17978830
ik vind het wel een goed artiest
Even a broken clock is right twice a day.
pi_17978852
1 van de weinig artiesten die live ook nog geweldig is
In de ban van de mods.
pi_17978884
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Metal_Mart het volgende:

Meestal heeft elke artiest wel een nummer waarvan je zegt, okee, dat is wel aardig, maar dat heb ik bij Robbie nog niet kunnen ontdekken.

Euh Boeiuh

Robbie rules man
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:29 schreef rihago het volgende:
idd, zijn concerten in de ArenA waren beide geweldig

En ik was er bij allebei bij gelukkig
pi_17978923
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef erikh het volgende:

[..]

Euh Boeiuh

Robbie rules man
[..]

idd, zijn concerten in de ArenA waren beide geweldig

En ik was er bij allebei bij gelukkig
ik alleen donderdag
In de ban van de mods.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:33:44 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_17978955
Zeg jij es iemand die wel goed live kan zingen metal mart ? behalve schreeuw muziek want dat kan iedereen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_17978979
whahah robbie is een nerd hij heeft een lelijke rot kop snuived net zoveel coke als wij aan zuurstof. zuipt zich klem. de enige reden dat hij zingt is om zen verslaving te kunnen onderhouden. btw this overduidelijk dat hij een homo is. (niet dat ik tegen homo's ben)

voor dit soort lui moeten ze het geld bevriezen tot dat ze clean zijn.

maaar er zijn nog ergere types
BuArp | groeten
pi_17979001
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Daniel18 het volgende:
whahah robbie is een nerd hij heeft een lelijke rot kop snuived net zoveel coke als wij aan zuurstof. zuipt zich klem. de enige reden dat hij zingt is om zen verslaving te kunnen onderhouden.

hij is al een tijdje clean
In de ban van de mods.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:36:55 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17979039
Met een naam als Metal_Mart is het denk ik niet zo raar dat je RW's muziek niet kunt waarderen .

Word er zelf trouwens ook niet warm of koud van, alhoewel ik zijn versie van Mr Bojangles toch wel kan waarderen (maar ook die haalt het niet bij de uitvoering van Sammy Davis jr).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17979048
ow. blijft nog steeds een eikel met een arrogante kop het ligt btw niet aan zen nummers die zijn wel goed. alleen hij zingt het niet leuk iemand anders moet ze zingen. angels was btw wel ergug goed
BuArp | groeten
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:40:35 #12
39446 303
(C) Roland
pi_17979140
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Metal_Mart het volgende:

De 120.000 vrouwen die naar zijn concert zijn gegaan denken daar anders over
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_17979170
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:36 schreef Copycat het volgende:
Met een naam als Metal_Mart is het denk ik niet zo raar dat je RW's muziek niet kunt waarderen .

Word er zelf trouwens ook niet warm of koud van, alhoewel ik zijn versie van Mr Bojangles toch wel kan waarderen (maar ook die haalt het niet bij de uitvoering van Sammy Davis jr).
Nou, ik hou van vrij veel muziek Maar die nummers van Robbie vind ik echt stuk voor stuk waardeloos. Behalve die cover cd natuurlijk, maar dat reken ik dan ook niet tot zijn nummers.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_17979219
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Daniel18 het volgende:
whahah robbie is een nerd hij heeft een lelijke rot kop snuived net zoveel coke als wij aan zuurstof. zuipt zich klem. de enige reden dat hij zingt is om zen verslaving te kunnen onderhouden. btw this overduidelijk dat hij een homo is. (niet dat ik tegen homo's ben)

Zoals types die niet kunnen spellen?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_17979238
Zijn nummers lijken altijd erg op bestaande nummers.
tabula rasa
pi_17979434
Hmm, ik ben niet overtuigd. Robbie Williams doet zijn ding, en elke jonge vrouw vindt hem cool. Wat doen wij mis... Respect his achievement.
pi_17979460
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:43 schreef Janetje het volgende:

[..]

Zoals types die niet kunnen spellen?
wat kan mij op vrijdag nou die klote spelling schelen
BuArp | groeten
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:54:39 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_17979471
Spelling is elke dag belangrijk.
pi_17979500
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:29 schreef rihago het volgende:
Zo goed zingt 'ie anders niet live....
pi_17979521
Daniel, rustig jongen... wat heb jij gesnoven vandaag?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_17979690
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:55 schreef Murray het volgende:

[..]

Zo goed zingt 'ie anders niet live....
zeker niet zijn laatste tour gezien of dat concert van hem in the royal albert hall *swing when you are winning*
In de ban van de mods.
pi_17979725
Stel je toch eens voor dat iedereen van een bepaald artiest nummers leuk vindt, dat zou wel heel erg raar zijn. Is het je straatje niet, lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden.

Natuurlijk is het wel stoer om Robbie Williams niet cool te vinden, dus je hoort er nu bij hoor.

Gelukkig heb ik een geweldig concert van RW in de ArenA gezien met als klap op de vuurpijl de enige goede versie (de RW versie dus)van 'Back for good'.

Of ik ook 'goede smaak' heb vraag je? Ja hoor: stoner, punk, rock, beetje metal etc.
.
pi_17979783
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:05 schreef Tackleberry het volgende:
Stel je toch eens voor dat iedereen van een bepaald artiest nummers leuk vindt, dat zou wel heel erg raar zijn. Is het je straatje niet, lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden.

Natuurlijk is het wel stoer om Robbie Williams niet cool te vinden, dus je hoort er nu bij hoor.

Gelukkig heb ik een geweldig concert van RW in de ArenA gezien met als klap op de vuurpijl de enige goede versie (de RW versie dus)van 'Back for good'.

Of ik ook 'goede smaak' heb vraag je? Ja hoor: stoner, punk, rock, beetje metal etc.
heb je knebworth al gezien
In de ban van de mods.
pi_17979796
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:05 schreef Tackleberry het volgende:

Dit soort bullshit reacties zit ik dus echt niet op te wachten. Het heeft dus geen ene reet met stoer doen te maken, dus niet zo uit je nek zwammen. En ik vraag niks.
pi_17979826
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:07 schreef rihago het volgende:
heb je knebworth al gezien
Die heb ik tijdens het V&D Prijzencircus gekocht...
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit soort bullshit reacties zit ik dus echt niet op te wachten. Het heeft dus geen ene reet met stoer doen te maken, dus niet zo uit je nek zwammen. En ik vraag niks.
Zal ik de volgende keer er een sarcasme smiley bij plaatsen, misschien snap je hem dan wel...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')