Euh Boeiuhquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Metal_Mart het volgende:
waarvan ik echt elk nummer slecht vind.![]()
Meestal heeft elke artiest wel een nummer waarvan je zegt, okee, dat is wel aardig, maar dat heb ik bij Robbie nog niet kunnen ontdekken.
Zo, dat wilde ik even mededelen.Ben benieuwd of dit topic lang open blijft.
idd, zijn concerten in de ArenA waren beide geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:29 schreef rihago het volgende:
1 van de weinig artiesten die live ook nog geweldig is
ik alleen donderdagquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef erikh het volgende:
[..]
Euh Boeiuh
Robbie rules man
[..]
idd, zijn concerten in de ArenA waren beide geweldig
En ik was er bij allebei bij gelukkig
hij is al een tijdje cleanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Daniel18 het volgende:
whahah robbie is een nerd hij heeft een lelijke rot kop snuived net zoveel coke als wij aan zuurstof. zuipt zich klem. de enige reden dat hij zingt is om zen verslaving te kunnen onderhouden.
voor dit soort lui moeten ze het geld bevriezen tot dat ze clean zijn.
maaar er zijn nog ergere types
De 120.000 vrouwen die naar zijn concert zijn gegaan denken daar anders overquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Metal_Mart het volgende:
waarvan ik echt elk nummer slecht vind.![]()
Meestal heeft elke artiest wel een nummer waarvan je zegt, okee, dat is wel aardig, maar dat heb ik bij Robbie nog niet kunnen ontdekken.
Zo, dat wilde ik even mededelen.Ben benieuwd of dit topic lang open blijft.
Nou, ik hou van vrij veel muziekquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:36 schreef Copycat het volgende:
Met een naam als Metal_Mart is het denk ik niet zo raar dat je RW's muziek niet kunt waarderen.
Word er zelf trouwens ook niet warm of koud van, alhoewel ik zijn versie van Mr Bojangles toch wel kan waarderen (maar ook die haalt het niet bij de uitvoering van Sammy Davis jr).
Zoals types die niet kunnen spellen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Daniel18 het volgende:
whahah robbie is een nerd hij heeft een lelijke rot kop snuived net zoveel coke als wij aan zuurstof. zuipt zich klem. de enige reden dat hij zingt is om zen verslaving te kunnen onderhouden. btw this overduidelijk dat hij een homo is. (niet dat ik tegen homo's ben)
voor dit soort lui moeten ze het geld bevriezen tot dat ze clean zijn.
maaar er zijn nog ergere types
wat kan mij op vrijdag nou die klote spelling schelenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoals types die niet kunnen spellen?![]()
Zo goed zingt 'ie anders niet live....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:29 schreef rihago het volgende:
1 van de weinig artiesten die live ook nog geweldig is
zeker niet zijn laatste tour gezien of dat concert van hem in the royal albert hall *swing when you are winning*quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo goed zingt 'ie anders niet live....
heb je knebworth al gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:05 schreef Tackleberry het volgende:
Stel je toch eens voor dat iedereen van een bepaald artiest nummers leuk vindt, dat zou wel heel erg raar zijn. Is het je straatje niet, lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden.
Natuurlijk is het wel stoer om Robbie Williams niet cool te vinden, dus je hoort er nu bij hoor.
Gelukkig heb ik een geweldig concert van RW in de ArenA gezien met als klap op de vuurpijl de enige goede versie (de RW versie dus)van 'Back for good'.
Of ik ook 'goede smaak' heb vraag je? Ja hoor: stoner, punk, rock, beetje metal etc.
Dit soort bullshit reacties zit ik dus echt niet op te wachten. Het heeft dus geen ene reet met stoer doen te maken, dus niet zo uit je nek zwammen. En ik vraag niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:05 schreef Tackleberry het volgende:
Stel je toch eens voor dat iedereen van een bepaald artiest nummers leuk vindt, dat zou wel heel erg raar zijn. Is het je straatje niet, lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden.
Natuurlijk is het wel stoer om Robbie Williams niet cool te vinden, dus je hoort er nu bij hoor.
Gelukkig heb ik een geweldig concert van RW in de ArenA gezien met als klap op de vuurpijl de enige goede versie (de RW versie dus)van 'Back for good'.
Of ik ook 'goede smaak' heb vraag je? Ja hoor: stoner, punk, rock, beetje metal etc.
Die heb ik tijdens het V&D Prijzencircus gekocht...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:07 schreef rihago het volgende:
heb je knebworth al gezien![]()
Zal ik de volgende keer er een sarcasme smiley bij plaatsen, misschien snap je hem dan wel...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit soort bullshit reacties zit ik dus echt niet op te wachten. Het heeft dus geen ene reet met stoer doen te maken, dus niet zo uit je nek zwammen. En ik vraag niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |