Iemand die weet waar hij uithangt? Is ie vertrokken naar een forum waar je usericons van meer dan 10kb kan uploaden? Of is ie gewoon op vakantie zonder het ons te vertellen?
Wie houdt nu de vinger aan de pols?
Niemand.
Misschien dat Fannetje of Xenia ofzo iets weet?
quote:Neuh, geen idee.
Op woensdag 25 juli 2001 22:27 schreef JungleMan het volgende:Misschien dat Fannetje of Xenia ofzo iets weet?
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 25-07-2001 23:57]
En nee, we gaan geen flauwe grappen maken over het geheugen van een goudvis. Daar hebben we het in dit forum nu wel vaak genoeg over gehad
Misschien.
quote:Ik zou niet weten waar hij is? Misschien een ban? Anyway, ik begrijp wat je bedoelt met het eerste stuk van je post: Ik heb hetzelfde bijvoorbeeld ook met mijn kat die ik vroeger had: Ik zie nog steeds het beschadigde behang, de kattenbak, de rommel in de tuin, de pisvlek in het tapijt van toen hij krols was. De kat is intussen verdwenen, maar de rotzooi is achtergebleven.
Op woensdag 25 juli 2001 20:36 schreef Herald het volgende:
ja eh... wat kan ik nog toevoegen aan de topiquetitel... nou... eh... niet dat ik die suffe poes van hem mis, of zijn lijstjes. En ik zie liever Goddess in Heaven weer eens posten dan die spellingsfreak. Maar toch, ondanks al zijn gebreken, mis ik Arcee wel een beetje. Alsof je een stuk meubilair in je huis mist, zo'n gevoel. Je favoriete hangtafeltje dat is verdwenen, of een kast waar je alle papperassen inpropt.Iemand die weet waar hij uithangt? Is ie vertrokken naar een forum waar je usericons van meer dan 10kb kan uploaden? Of is ie gewoon op vakantie zonder het ons te vertellen?
quote:* Loedertje vind "iets vaags vernemen" nix en hoopt gewoon dat Arcee zelf weer eens gaat posten
Op woensdag 25 juli 2001 22:48 schreef Ali Salami het volgende:
Nee, Arcee heeft geen ban en ik heb wel iets vaags vernomen, maar misschien dat een ander het beter weet
quote:Oei..stel je voor...
Op woensdag 25 juli 2001 23:18 schreef Priscella het volgende:
Kan ik alvast intekenen voor het condoleance register?
ARCEE--->terugkomen-melden-laat via een omweg ff weten of alles goed is-of kom gewoon posten !!
quote:Was Arcee IRL misschien Herman Brood??
Op woensdag 25 juli 2001 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Oei..stel je voor...ARCEE--->terugkomen-melden-laat via een omweg ff weten of alles goed is-of kom gewoon posten !!
Verdere complottheorieėn zijn welkom op koekepan@koekepanforever.tmfweb.nl. .
quote:Hmmm....
Op woensdag 25 juli 2001 22:30 schreef Xenia het volgende:Neuh, geen idee.
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 25-07-2001 23:57]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |