Ik snap gewoon niet hoe je in de spiegel kan kijken, zo'n outfit kan zien en dan denken dat je er goed uit ziet?! Of dat niemand zegt dat het niet zo leuk staat en dat ze beter wat anders kan aantrekken.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
Oh fuck, is idd Kirsten en niet Renee...
1 beddesprei; op te halen bij barbra streisandquote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef Copycat het volgende:
Nu nog de celebrity vinden die oma's bedsprei heeft gejat en het is weer compleet!
Ik vid deze nog wel gaan, eigenlijk. Tule d'r afscheuren en klaar!quote:Op maandag 22 november 2004 10:49 schreef Kiki het volgende:
[afbeelding]
Die kleur, die pasvorm, dat tule aan de onderkant! Wat een draak van een jurk!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
...
Kelly Osbourne:
Ik vond Mariah Carey al vreselijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
Mariah Carey
Als je had gezegd dat dit een plaatje was uit Martijn Krabbé's 'Ministars' had ik ook geloofd!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
jamelia heeft altijd van die rare dingen aan... Net of ze het zelf in elkaar geflanst heeft...
Ieh! Wat een eng mens!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb deze outfit van lara flynn boyle nooit begrepen.
[afbeelding]
Ik noem 't liever Cool Bluequote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef Spindizzy het volgende:Copycat! Je bent blauw
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem 't liever Cool Blue.
Het allerergste vind ik nog wel die verkeerde kleur panty.. Je zou toch denken dat Diana Ross beter weet dan dat.quote:
Die panty's zijn inderdaad butt-ugly.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef Kiki het volgende:
Het allerergste vind ik nog wel die verkeerde kleur panty.. Je zou toch denken dat Diana Ross beter weet dan dat.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die panty's zijn inderdaad butt-ugly.
Maar ook vind ik ergens dat een vrouw van haar leeftijd niet meer zo'n jeugdig (lees: kort) jurkje kan hebben.
Ach jezus, wat is dit in godsnaam? Het allerergste (buiten de sokken) vind ik dat vreselijke handtasje! Dat kan toch echt niet meer!!!quote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien moeten we het topic omdopen naar De Grootste ModeMisdaden van Kirsten Dunst? Hier is er weer één:
[afbeelding]
Heeft de coke uiteindelijk dan toch een hersencelletje teveel kapot gemaakt?
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lil'kim
[afbeelding]
christina..
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:35 schreef --Globe-- het volgende:![]()
[afbeelding]
lil'kim
[afbeelding]
christina..
Ik vind de sandalen nou ook niet echt heel tofquote:Op maandag 6 december 2004 15:17 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ach jezus, wat is dit in godsnaam? Het allerergste (buiten de sokken) vind ik dat vreselijke handtasje! Dat kan toch echt niet meer!!!
Er staat maar 1 Hilton zusje, die andere is Tara Reidquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef heinl het volgende:
[..]
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjes![]()
Ik kan dus tegenwoordig de kleren van mijn oma weer aan gaan doen??quote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien moeten we het topic omdopen naar De Grootste ModeMisdaden van Kirsten Dunst? Hier is er weer één:
[afbeelding]
Heeft de coke uiteindelijk dan toch een hersencelletje teveel kapot gemaakt?
Ik hoorde dat ze een eigen kledinglijn gaat beginnen, dus dan kunnen we vast nog meer van dit soort hoogstandjes verwachtenquote:
Inderdaad:quote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoorde dat ze een eigen kledinglijn gaat beginnen, dus dan kunnen we vast nog meer van dit soort hoogstandjes verwachten![]()
quote:
She might not top the best-dressed lists, but Kelly Osbourne's a girl who knows what she likes and isn't afraid to shout about it. Now, following in the footsteps of Jennifer Lopez and Beyoncé Knowles, Ozzy's daughter is moving into the fashion industry with her own line of clothing.
The daywear range includes T-shirts, hoodies and jogging bottoms, all emblazoned with slogans, including 'I'm Not With Stupid Anymore' or 'Just Break Up With Me'. Head to www.stilettokillers.com to check out her designs.
Hey, kap 's effe! Ook ná 81 werd het nog gekeken hoorquote:Op maandag 22 november 2004 15:39 schreef Kiki het volgende:
Ik vind haar nu net Hugo van 'De Poppenkraam'.. (voor de mensen van voor 1980)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |