Ja dat klopt, je bent een schaap.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:30 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Beeh..
Inferieure worm, ik wil dat je sterftquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:27 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck You.
Ik ben niets anders van je gewendquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:30 schreef Shirley het volgende:
debiele kinderachtige geouwehoer!
omdat jij daar niet tegenop kan..lelijke nerdquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:29 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn inziens verneukt Salvad0R het topic een beetje...
Mijn kop op jouw lichaam is nog altijd een verbetering met wat je nu hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:31 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
omdat jij daar niet tegenop kan..lelijke nerd
zeg nou zelf..dan is er tog geen zak meer aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:30 schreef Shirley het volgende:
Laten we het ontopic houden zal je bedoelen! Als Emmyslutje nou een eigen bagger shit topic opent, kan dit topic normaal verder, in plaats van met dat debiele kinderachtige geouwehoer! Opzouten! En neem je losers mee!
Ik verbleek bij Emmykutje.... dat is het toppunt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ben niets anders van je gewend.
prima redenering. Probeer eens die netwerkkabel in je oor te steken, misschien dat er dan wat informatie instroomt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:31 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
omdat jij daar niet tegenop kan..lelijke nerd
my badquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je loopt achter eikel. Die functie doet het wel weer inmiddels.
Thx..Schaapjes zijn lievquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je bent een schaap.
Dat is het nu. Als je oprot wordt het kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:31 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zeg nou zelf..dan is er tog geen zak meer aan?
[verrassende-ontopic-post-om-half-twee-'s-nachts-mode]quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:30 schreef Shirley het volgende:
Laten we het ontopic houden zal je bedoelen! Als Emmyslutje nou een eigen bagger shit topic opent, kan dit topic normaal verder, in plaats van met dat debiele kinderachtige geouwehoer! Opzouten!
je zit hier in een rel-topic met een rellende vriendin, wat wil je nou ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
my bad
maar toch
hij mag dr best wijzen op haar posts
maar doodverwenzingen en aidshoer enz enz, als mensen dat soort dingen zeggen, dan word ik gewoon boos.
Want dat slaat nergens op, en t is niet alleen een belediging naar emmy, maar ook naar mij, omdat ik haar vriend ben.
Dus hij moet optiefen met zulke opmerkingen voor ik besluiten ga nemen die agressie tot gevolg kunnen hebben.
Wat voor besluiten ga je dan nemen grootmuil?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus hij moet optiefen met zulke opmerkingen voor ik besluiten ga nemen die agressie tot gevolg kunnen hebben.
Surequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is het nu. Als je oprot wordt het kwaliteit.
Jij vindt het vast altijd leuk als je om 01.30 wordt gebeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[verrassende-ontopic-post-om-half-twee-'s-nachts-mode]
Als je problemen met Knut hebt dan bel je em toch ff, doe je niet via een topic..
[/verrassende-ontopic-post-om-half-twee-'s-nachts-mode]
Dus als Shirley en Emmy even verkapt gaan rellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar, niets geiler dan een bitchfight.
Sjongejonge....domme simpele zieltje hier...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[verrassende-ontopic-post-om-half-twee-'s-nachts-mode]
Als je problemen met Knut hebt dan bel je em toch ff, doe je niet via een topic..
[/verrassende-ontopic-post-om-half-twee-'s-nachts-mode]
Holy shit!?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:32 schreef Salvad0R het volgende:
Want dat slaat nergens op, en t is niet alleen een belediging naar emmy, maar ook naar mij, omdat ik haar vriend ben.
Dat Emmykutje mag zeggen wat ze wil en iedereen moet verder z'n bek over d'r houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:33 schreef Briefcase het volgende:
[..]
je zit hier in een rel-topic met een rellende vriendin, wat wil je nou ?
Oh yes indeed sirquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat Emmykutje mag zeggen wat ze wil en iedereen moet verder z'n bek over d'r houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |