LOL !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nu praat je ineens zo hé? Het is dat ik hier geen logs mag plaatsen. Eerst zei je nog heel wat anders... wilde je m'n tieten zien...
Uhm ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
er zijn toch vast wel eens dames bij je blijven slapen
toch?
Neehee!quote:ik ren niet acht dr aan, maar ik zal jouw advies ten harte nemen en ermee doen wat mijn gevoel me ingeeft.
Die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
... wilde je m'n tieten zien...
Ja Knut, lul je er nu nog maar eens onderuitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nu praat je ineens zo hé? Het is dat ik hier geen logs mag plaatsen. Eerst zei je nog heel wat anders... wilde je m'n tieten zien...
Allang gezien...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
wilde je m'n tieten zien...
He.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:17 schreef Knut het volgende:
[..]
He.
Na 1 keer zomaar flashen wou ik ze nog wel eens zien met mijn hand bij de print screen knop
niet dat je het ff wat meer voor me opneemt..hoerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Xebro, subtieler de bold tag gebruiken.
Neeeee.... nu ga je dus dingen verzinnen, dat is echt laag. ''Schat, ik wil je topic wel weer openen, maar dan wil ik volgende keer wel je tieten zien''quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:17 schreef Knut het volgende:
[..]
He.
Na 1 keer zomaar flashen wou ik ze nog wel eens zien met mijn hand bij de print screen knop
gohquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
niet dat je het ff wat meer voor me opneemt..hoer
Het is al iets, nietwaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
niet dat je het ff wat meer voor me opneemt..hoer
Waarom word hij niet geband??? als k dat had gezegd ..aiaiaiaiquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:18 schreef Knut het volgende:
Xebro
Het ligt aan Emmykuh... Ik kan er ook niks aan doen, da's de natuur en dat is vechten tegen evolutie. En dat win je nooit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:18 schreef Knut het volgende:
Xebro
Zie je nou!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:19 schreef Knut het volgende:
Mijn MSN knalt er ondertussen even uit
Dan delete ik hetquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:19 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Waarom word hij niet geband??? als k dat had gezegd ..aiaiaiai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |