Wees blij dat je nog niets over de avonturen van stinkie en mij hebt gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al es gehoord van die weirde gangbangs bij jou thuis en nee..daar wil ik niet aan deelnemen.
oliefantenbroekjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ah, is t weer zover...
knut
keep your Dick in your Pants.
Weirde gangbangsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al es gehoord van die weirde gangbangs bij jou thuis en nee..daar wil ik niet aan deelnemen.
ik loop achter hem aan btwquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:11 schreef Knut het volgende:
[..]Explain de "weer" ?
[..]
Jij rent achter emmykuh aan ?
Ik wil jou hetzelfde aanraden
Zo, heb je een vriendin van 14? Daar praat je op het schoolplein zeker heel stoer over met je vriendjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Meisje van veertien.
Ik bén een meisje van veertien.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo, heb je een vriendin van 14? Daar praat je op het schoolplein zeker heel stoer over met je vriendjes?
keer neuken? Krijg je een ijsjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo, heb je een vriendin van 14? Daar praat je op het schoolplein zeker heel stoer over met je vriendjes?
Jouw dingetjes worden ook steeds minder hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan helemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:12 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
ik loop achter hem aan btw
die dingetjes van jou moeten juist nog wat wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:13 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Jouw dingetjes worden ook steeds minder he
jij Moet weg.. Wijvquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:13 schreef timbob het volgende:
[..]
werkt altijd
Mij nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:14 schreef MUUS het volgende:
Ook mannen biedt hij dit aan
er zijn toch vast wel eens dames bij je blijven slapenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:11 schreef Knut het volgende:
[..]Explain de "weer" ?
[..]
ik ren niet acht dr aan, maar ik zal jouw advies ten harte nemen en ermee doen wat mijn gevoel me ingeeft.quote:Jij rent achter emmykuh aan ?
Ik wil jou hetzelfde aanraden
Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
keer neuken? Krijg je een ijsje
Heb je dat wijf uit je straat nog geregeld?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
die dingetjes van jou moeten juist nog wat worden
erg laagquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:14 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat een fijne kutactie, om er een topic van te maken
Nu praat je ineens zo hé? Het is dat ik hier geen logs mag plaatsen. Eerst zei je nog heel wat anders... wilde je m'n tieten zien...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:12 schreef Knut het volgende:
[..]
Weirde gangbangs
KIjk als het zo was.
Dan had ik je niet uitgenodigd omdat ik weet dat het allemaal wat stoffig is bij jou en dat je daar niet van houd
nee, ik ben verhuisdquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:15 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Heb je dat wijf uit je straat nog geregeld?
is dat geen wijv danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:14 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
jij Moet weg.. Wijv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |