dat lijkt me wel duidelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Ik neem het wel voor jou op maar dan moet je mijn eerstvolgende tien topics openlaten...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Knut het volgende:
Aan wie ligt het nou ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Benen wijd dan
sure..slijmkonijnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Eensch is met Knut!
Preciesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
aan jou
je bent gewoon een rukker.
die net een blauwtje heeft gelopen.
Op den duur hang je 'm nog wel in een echte koequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar knut, ook al ben je een lul.
Weet waar je aan begint, iets zegt me dat je die enorm vette reet van Shirley liever niet in het echt komt. Om over haar haar als stro nog maar te zwijgen.
Liever een echte koe dan Shirley.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op den duur hang je 'm nog wel in een echte koe
He knuttiefruttie
Ha banaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar knut, ook al ben je een lul.
Weet waar je aan begint, iets zegt me dat je die enorm vette reet van Shirley liever niet in het echt komt. Om over haar haar als stro nog maar te zwijgen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef Shirley het volgende:
lullen
Andere vruchtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ha banaan
Liever een volwassen vent dan een jochie van 12.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Liever een echte koe dan Shirley..
Bij mij krijg je gewoon bier, dus ken je beter bij knut wezenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef Shirley het volgende:
Knut laat ook nog wat dingetjes weg die hij er niet bij vertelt. De uitnodigingen die ik kreeg om thuis es tequila bij em te komen drinken, dat ik na een meeting wel kon blijven slapen... Probeer jezelf hier nu niet uit te lullen..
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef Shirley het volgende:
Knut laat ook nog wat dingetjes weg die hij er niet bij vertelt. De uitnodigingen die ik kreeg om thuis es tequila bij em te komen drinken, dat ik na een meeting wel kon blijven slapen... Probeer jezelf hier nu niet uit te lullen..
Ik heb hier een fles staan en vind er niks aan. DIe mag je zo leegzuipen.quote:Ik vind tequila ontzettend lekker
Er blijven hier na iedere meeting mensen bij mij slapen. Omdat ik lekker centraal in amsterdam woon. Je mag zo een matrasje pakken hoorquote:Maar dan moet ik op tijd weg
Meisje van veertien.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Liever een volwassen vent dan een jochie van 12.
ah, is t weer zover...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:09 schreef Shirley het volgende:
Ik had inderdaad al es gehoord van die weirde gangbangs bij jou thuis en nee..daar wil ik niet aan deelnemen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier een fles staan en vind er niks aan. DIe mag je zo leegzuipen.
[..]
Er blijven hier na iedere meeting mensen bij mij slapen. Omdat ik lekker centraal in amsterdam woon. Je mag zo een matrasje pakken hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier een fles staan en vind er niks aan. DIe mag je zo leegzuipen.
[..]
Er blijven hier na iedere meeting mensen bij mij slapen. Omdat ik lekker centraal in amsterdam woon. Je mag zo een matrasje pakken hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ah, is t weer zover...
Jij rent achter emmykuh aan ?quote:keep your Dick in your Pants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |