goed man en intressant !quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:22 schreef Seborik het volgende:
Ik krijg het allebei, omdat het m'n twee richtingen zijn waarin ik ga afstuderen.
Krijg ontzettend veel over neuropsychologie dus.
Wat is daar nou mis mee??quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
... dan moet ik nog 5 jaar studieren...
Is goedquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:27 schreef Seborik het volgende:
We hebben het er wel een keer op msn over, als je geinteresseerd bent.
Beterschap en succes!quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
Hoi, ik ben er een paar dagen niet, veel hoofdpijn en nog wat andere dingen.
Yep. Ik heb net even lekker buiten gezeten met een emmer bier. Life is sweeeeeeet...quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:12 schreef Z het volgende:
Mooi nieuws sebbo! En summo, al nihilist-af?
Mooi!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef Summoner het volgende:
[..]
Yep. Ik heb net even lekker buiten gezeten met een emmer bier. Life is sweeeeeeet...![]()
Misschien zou je hem dan nog 1 keertje moeten gebruiken om het voorgoed af te lerenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:37 schreef Summoner het volgende:
Hehe, Labelloverslaving. Dat afkicken kan vrij gemakkelijk. Volgende keer dat je in de kroeg bent, gewoon je labello meegeven aan de eerste de beste kontkrabbende vetklep die je naar de toiletten ziet lopen, en erbij zeggen dat ie ermee mag doen wat ie wil, maar dat je hem wel terug wil.
Er was vanmiddag inderdaad een bommelding, net toen ik op het station was, maar als het goed is, dan is het inmiddels opgelost (was natuurlijk weer loos alarm). Of is er nog een nieuwe melding binnengekomen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:37 schreef Z het volgende:
Ik ga vanavond naar Belle & Sebastian in Utrecht, maar nu doen ze daar opeens ook bommeldingen op UC. Hoop dat het rond zevenen opgelost is...!
Geld terug van de belasting ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:26 schreef Zander het volgende:
[..]
Ha, ik heb net zo'n Line6 Guitarport apparaatje aangeschaft, daar ga ik eens fijn mee klooien.
Now you're getting there.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:58 schreef MuadDib het volgende:
Misschien zou je hem dan nog 1 keertje moeten gebruiken om het voorgoed af te leren![]()
Ik heb vandaag nog even met ProTools op school gewerkt om een piano op te nemen en dat werkt inderdaad toch wel heel erg relaxed.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:34 schreef Zander het volgende:
Ja, dat is wel waar, maar 't is inmiddels voor prof. studiowerk toch wel de standaard, dus het loont wel de moeite om het pakket een klein beetje te leren.
Weet ik nog niet. Hoor je wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je ook naar de Travelmeet in het Tropenmuseum Dwerg?![]()
Hetzelfde, sebboquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:50 schreef Seborik het volgende:
Hallo, welterusten.
Ja, het was tof! De leraar zei "weet je zeker dat je nog nooit achter een drumstel gezeten hebt?"quote:Op donderdag 1 april 2004 00:08 schreef Seborik het volgende:
Ha Tijn, lukte dat drummen?
Het is ook wel jammer dat je niet alleen het 'cleane' signaal kunt bewaren en vervolgens nog de distortion kunt aanpassen of veranderen zoals bij Ampfarm of die ReValver-plugin van Cakewalk of zo, maar goed.. voor z'n geld is het een erg leuk en handig apparaatje. Het werkt in ieder geval een stuk makkelijker dan het mic'en van m'n echte versterker.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:29 schreef Tijn het volgende:
Enige nadeel is dat je er moeilijk live mee kan optreden, maar voor opnames wil je echt niks anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |