quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Soms vergeten ze wel eens iets uit de schappen te halen als het over datum is!!!!
Haha, doe dat vooral bij de houdbare producten. Dan heb je precies de dingen die over datum zijn omdat die niet FIFO gevuld wordenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik pak altijd de spullen van achter op de plank. First in first out my ass![]()
LOL! Jij snapt hetquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:43 schreef TvB het volgende:
Haha, doe dat vooral bij de houdbare producten. Dan heb je precies de dingen die over datum zijn omdat die niet FIFO gevuld worden
ehh eerst voorkauwen ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
de filet americain....
als je weet hoe dat wordt bereid -->
vertelquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
de filet americain....
als je weet hoe dat wordt bereid -->
Ik werk er ook niet!quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef nightfall het volgende:
je ken toch lezen?,. moet appie je ook je reet afvegen als je klaar bent met schijten?
Jaja, minder kan wel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Soms vergeten ze wel eens iets uit de schappen te halen als het over datum is!!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:53 schreef Andjing het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor lompe actie?!![]()
Boos dat ze je ontslagen hebben of niet?![]()
Had je maar beter moeten vullen lul!
De tering...
vooral bij de C1000 doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik pak altijd de spullen van achter op de plank. First in first out my ass![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:59 schreef Murray het volgende:
En een hele tijd geleden vonden we nog Raiders...
Dat spul heet al jááááren Twix.
Heb je geproefd?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:59 schreef Murray het volgende:
En een hele tijd geleden vonden we nog Raiders...
Dat spul heet al jááááren Twix.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef Vision het volgende:
* TvB kent een ex-medewerker van AH die wel eens in een pot spruitjes rochelde en het daarna vrolijk terug in het schap zette
hahahaa, ik kwam er een tegen in een doos chips...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef Murray het volgende:
Ik sloop regelmatig AH-supermarkten (met toestemming, don't worry) en dan kom ik ook regelmatig dooie muizen tegen tussen de stellingen enzo.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:09 schreef speedfreakssj het volgende:
hahahaa, ik kwam er een tegen in een doos chips...
Of een iemand bij de Burgerking kennen die tussen de hamburger spuwt alvorens hij de broodjes dichtdoet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef Vision het volgende:
* Loedertje kent een ex-medewerker van AH die wel eens in een pot spruitjes rochelde en het daarna vrolijk terug in het schap zette
in ons filiaal nóóóóóitquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wanneer een produkt over datum is, mag je het bij de Jumbo gratis meenemenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijkt me dat ze verplicht zijn om dingen weg te gooien. waarvan ze niet meer kunnen garanderen dat ze goed zijn. Anders breng je namelijk willens en wetens de volksgezondheid in gevaarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 02:59 schreef csar het volgende:
[..]
Wanneer een produkt over datum is, mag je het bij de Jumbo gratis meenemen![]()
Nee, hij is een ex-AH-werknemer...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef Unneoetech het volgende:
Of ben je een undercover-edah'er?
Het was ook alleen maar een persiflage op dat enorme open-deur topic over McDonalds.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:19 schreef Libris het volgende:
Ik heb er ook een aantal jaar gewerkt en niet echt schokkinde dingen tegenkomen, ongeveer alle zonnatura was over de datum, af en toe werden er echt oude producten gevonden. Voor de rest weinig schokkends.
Bij ons niet. En ik heb geen jaarcontract maar 1 van onbepaalde tijd. (gelijk al na mijn proefperiode gekregen)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, het komt niet door de prijzenoorlog, want ook daarvoor was het al beleid bij AH om mensen van 19 er uit te werken. Ik heb op m'n 19e nog eenmalig een contract gekregen, maar dat was omdat mijn toenmalige manager het wel in me zat zitten, en die had bij zijn baas toen dispensatie aangevraagd.. Maar toen die weg was wilde het bedrijf zo snel mogelijk van me af, en dat was nog voor de prijzenoorlog.
No shit, Sherlock!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 02:01 schreef HarigeKerel het volgende:
De verse melk staat vaak achter de oude![]()
Zeg dat weet vast niet iedereen hoor want ik zie soms weleens mensen gewoon de oudere melk pakkenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:42 schreef Swolly het volgende:
[..]
No shit, Sherlock!![]()
So true!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:59 schreef NoXxa het volgende:
Als je als klant vraagt of er nog een produkt is. En de werknemer loopt naar het magazijn. En komt dan terug met de mededeling dat ie het niet heeft kunnen vinden.
Dan heeft hij waarschijnlijk niet eens gezocht..
Neen. Ik ben opgestapt omdat ik beter betalend werk heb gekregen (dataentryqlieque), anders had ik nog m'n contract uitgediend tot augustus of zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:22 schreef keeper het volgende:
Dus IR, jij bent zegmaar een echt oorlogsslachtoffer. Heb je daar al psychische bijstand voor aangevraagd?
quote:Op zondag 28 maart 2004 14:59 schreef NoXxa het volgende:
Als je als klant vraagt of er nog een produkt is. En de werknemer loopt naar het magazijn. En komt dan terug met de mededeling dat ie het niet heeft kunnen vinden.
Dan heeft hij waarschijnlijk niet eens gezocht. .
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:57 schreef NoXxa het volgende:
Wist je dat als je vraagt om een goed product je meestal het duurste in handen gedrukt krijgt.
Stil eens de waarheid hoeft niet hardop gezegd te wordenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef Unneoetech het volgende:
Of ben je een undercover-edah'er?
De Edah-militar zet chemischbiologische wapens inquote:Op maandag 29 maart 2004 14:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Stil eens de waarheid hoeft niet hardop gezegd te worden
Djaser is in het weekend hoofd groente afdeling Edah en vind daar altijd een hoop chemisch afval tussen.
Verder vraag ik me af of ik dit topic niet wel eens eerder gezien heb in andere vorm
Doe maar zo sarcastisch, jij als klant koopt en eet het.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Edah-militar zet chemischbiologische wapens in
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |