quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:41 schreef Mayhem het volgende:
Hey PrivateRyan
Waarom sluit jij mijn naamtopic?
Mayhem, wat ben jij toch een... ja belachelijk, gun die jongen ook es een verzetje..... Als er privateryan had gestaan, was ie wel open gebleven (en had ie waarschijnlijker ook beter gelopen)
Maar schep eens licht op deze zaak static?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:43 schreef static het volgende:
Ik zat erop te wachten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:45 schreef sir_dalord het volgende:
woei, ik verneuk de lay-out!!! Mijn eerstje keer
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:46 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Maar schep eens licht op deze zaak static?
wilde je dat topic van emmy terug lezen??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:57 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het toch behoorlijk klote dat je gesloten onzin topics niet meer terug kan vinden.
Ik wilde eik weten of die slet nog een reply had gegeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wilde je dat topic van emmy terug lezen??
yvonne. maar ze heeft niet gereageerd nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik wilde eik weten of die slet nog een reply had gegeven.. Welke kutmod heeft hem op slot gedaan.
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef Houzer het volgende:
Knut, je bent een lul
niet alleen daarom, knut Jogy!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?
Neh.
Heb ik wel, maar vind dit makkelijkerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?
Neh.
gesloten topics worden standaard eruit verwijderdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
Dat mijn topic dicht is snap ik, maar waarom wordt hij dan ook direct uit de MyAT verwijderd? (Ben te lui om een RFD topic te openen..)
hoi, bookmarken!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
Dat mijn topic dicht is snap ik, maar waarom wordt hij dan ook direct uit de MyAT verwijderd? (Ben te lui om een RFD topic te openen..)
Ohhh, wat gemeenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef Houzer het volgende:
Knut, je bent een lul
Halleeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ohhh, wat gemeen
Laat ze dan ook open knutquote:Ik blijf niet sluiten met jouw naamtopics .
Op zich een oplossing.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat ze dan ook open knut
Okeej ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:35 schreef Knut het volgende:
[..]
Op zich een oplossing.
Maar gaat niet gebeuren.
dus als ik jou was zou ik ze gewoon even niet meer openen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |