quote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef BloodRayne het volgende:
Oh.. ok, leuk dan.![]()
Mja. Dat is "De Arm" . Het is een arm zonder lichaam welke zich op mysterieuze wijze voortbeweegt. Eens in de zoveel tijd duikt "De Arm" op. Niemand weet waar "De Arm" vandaan komt en wat zijn plannen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vraag me opeens af wat dat nou op de foto in de OP is tussen Knut en PR.
Piemel.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Inso, leg die'n modder(ont)erende FA's eens uit wat relativeren is
[shaggy]quote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Inso, leg die'n modder(ont)erende FA's eens uit wat relativeren is
Ook dat natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Piemel.
Go fish.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Piemel.
<--Neukertjequote:Op maandag 29 maart 2004 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Go fish.
En toch vind ik het ergens wel kinky dat 2 beeldschone vrouwen tegen mij samenspannenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
CartWOman heeft gelijk..
Samenspannen en logisch denken is niet hetzelfde Maanvissie.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En toch vind ik het ergens wel kinky dat 2 beeldschone vrouwen tegen mij samenspannen
Logisch denken is veel spannender samenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Samenspannen en logisch denken is niet hetzelfde Maanvissie..
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
logisch denken
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ga jij nou maar weer terug naar het 'logisch denken', ONZ moderatorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ga jij nou maar weer terug naar het 'logisch denken', ONZ moderator.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!
Dat sluiten en deleten in dat drop down menu zitten anders veul te dicht op elkaar ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!
dan ist wel supermakkelijk,en ik ben te lui om beide berichten te quoten dus dan ook maar even direct hoi zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!
als ik het kan kan jij het ook inso! ik zal je even aanmoedigenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat sluiten en deleten in dat drop down menu zitten anders veul te dicht op elkaar ja!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |