*X-Men kaarten tevoorschijn haal*quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Strippoker
Aangezien ik al ruim een week intensief met dit onderwerp bezig ben (en het een .tk site isquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:12 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de website van mijn broer.
http://www.encore-promo.tk
Hij is nog niet af, maar het lijkt ergen op.
Wat vind jij ervan?
Waar denk je dat er "centraal" voor staat!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:22 schreef Camoth het volgende:
waarom is er eigenlijk geen centraal bi topic?
Nou echt wel, bedanktquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Aangezien ik al ruim een week intensief met dit onderwerp bezig ben (en het een .tk site is) zal ik er maar niet te diep op ingaan, anders word ik denk ik gek, maar daar gaat ie:
De lay out is wel goed. Vooral het feit dat de site consistent is (net als die van Nate, niks verspringt dus), is al een dik pluspunt. Het menu is alleen redelijk moeilijk te lezen, dus een beter leesbaar font in plaats van een ‘cool’ font is misschien beter.
De achtergrond is misschien nog een beetje te afleidend, maar daar kan ik niet echt over oordelen zonder tekst. Hoop natuurlijk wel dat je voor de tekst geen Times New Roman gebruikt, en al helemaal niet geel.Ik heb zelf altijd wel een zwak voor Verdana, of één van de vergelijkbare fontjes zoals Arial (simplicity always works
) of Tahoma. Wat voor een programma heb je gebruikt voor de afbeelding? Want in Photoshop en Paint Shop zitten natuurlijk nog wel wat meer mogelijkheden dan wat er uitziet als een plastificerend effect. Eentje die minder de aandacht van de text afleid, zeg maar.
En nu ga ik denk ik maar naar bed, voordat ik weer heel de avond met m’n kop bij design zit. Denk dat je toch niet echt op mijn gezeur zit te wachten.
meisje, ik ben hetero, net als Gerdoquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:25 schreef Camoth het volgende:
*voelt zich dom* maar....dit is toch een centraal homo topic? dus niet voor bi-persoonlijkheden![]()
Leuke mogelijkheden, slecht doordachte designs, die soms veel te moeilijk leesbaar zijn. Mooi, maar onpraktisch.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:23 schreef xman het volgende:
http://www.csszengarden.com/
deze site is echt geniaal..het is dus 1 en de zelfde plain text maar elke keer met een andere css.
Zoveel verschillende designs enzo. Echt gaat!
Mooi, kan ik met een gerust hart slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:26 schreef xman het volgende:
[..]
Nou echt wel, bedankt![]()
Ok dan, dan voel ik mij legaal als ik hier postquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:26 schreef blublub het volgende:
[..]
meisje, ik ben hetero, net als Gerdo![]()
De meeste mensen hier hebben last van multiple personality disorder.. of gewoon een groot ego, dus het maakt ons niet uit!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:25 schreef Camoth het volgende:
*voelt zich dom* maar....dit is toch een centraal homo topic? dus niet voor bi-persoonlijkheden![]()
Trustuh, Beaubabequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:27 schreef LeBeau het volgende:
Mooi, kan ik met een gerust hart slapen.![]()
![]()
![]()
Vergeet vooral niet te vermelden hoe je er moe van wordt dat het menu steeds verspringt. *spastisch volgt*quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leuke mogelijkheden, slecht doordachte designs, die soms veel te moeilijk leesbaar zijn. Mooi, maar onpraktisch.
"[HOMO - BI - HETERO]" laat ook zo weinig ruimte voor een titel overquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:27 schreef Camoth het volgende:
Ok dan, dan voel ik mij legaal als ik hier post![]()
tuurlijk joh, er zitten hier wel meer bi's dacht ik toch?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ok dan, dan voel ik mij legaal als ik hier post![]()
Ik sneakte hier wel eens rond, beetje gluren, maar ik postte nooit, dacht dat mensen dat niet zouden appricieren vanwege mijn bi zijn, maargoed, vandaar dus de vraag. Best gezellie trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
"[HOMO - BI - HETERO]" laat ook zo weinig ruimte voor een titel over
Jerruh is ook bi hoor (zegt 'ie tenminste, en wie ben ik om 'm tegen te spreken...quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik sneakte hier wel eens rond, beetje gluren, maar ik postte nooit, dacht dat mensen dat niet zouden appricieren vanwege mijn bi zijn, maargoed, vandaar dus de vraag. Best gezellie trouwens![]()
dan zou ik wel het minst geapprecieerd moeten worden hierquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik sneakte hier wel eens rond, beetje gluren, maar ik postte nooit, dacht dat mensen dat niet zouden appricieren vanwege mijn bi zijn, maargoed, vandaar dus de vraag. Best gezellie trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |