Dat staat niet, dat hangt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:06 schreef Praag het volgende:
Een plafond?
Uhm. EN als je nu een plat dak hebt? Waar hangt het dan aan? (eigenlijk kunnen we hier wel eindeloos suf over lullenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat staat niet, dat hangt.
Maar jullie mogen bij mij ook best eens wat brengen hoor, dan staat hier ook eens iets!
Het hangt dan aan de etage boven je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:13 schreef Praag het volgende:
[..]
Uhm. EN als je nu een plat dak hebt? Waar hangt het dan aan? (eigenlijk kunnen we hier wel eindeloos suf over lullen)
Waar heb je nou weer kasten voor nodig?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:10 schreef irestmycase het volgende:
Echt teveel zooi!Opbergkast #1 Opbergkast #2 Opbergkast #3 Klerenkast Boekenkast #1 Boekenkast #2 Bureau
ja, nja, dat kan ook, maar ik heb al zo'n klein oppervlak ter beschikking, dus dit is ietwat overzichtelijker. Bovendien ben ik zuinig op m'n boeken en op sommige andere spulletjes.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:15 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer kasten voor nodig?
Gooi gewoon alles op de grond!
grote kamer?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef Essiepessie het volgende:
Ja, ik heb een vaste telefoon op mijn slaapkamer staan. Ik wilde er ook een klein koelkastje neerzetten, maar dat vond mijn moeder niet goed.![]()
Verder heb ik staan een bureau met stellingkast waar ook mijn pc staat, een plankenkast, dressoir, bed, kledingkast, tafeltje naast bed, audiomeubel en van het weekend weer een bank erbij.Verder nog onnoemelijk veel zooi.
Zuinig zijn op je spullen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef irestmycase het volgende:
[..]
ja, nja, dat kan ook, maar ik heb al zo'n klein oppervlak ter beschikking, dus dit is ietwat overzichtelijker. Bovendien ben ik zuinig op m'n boeken en op sommige andere spulletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |