Nee hoor, maar die van VDV was tegen Feyenoordquote:Op zondag 28 maart 2004 19:19 schreef Leshy het volgende:
Bega ik heiligschennis als ik zeg dat ik 'm lekkerder vond dan die van Rafael?
correctie van ajaxnetwerk:quote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
7 wedstrijden: 12 punten verschil
Ajax-Groningen. Ajax wint en PSV verliest (van een andere tegenstander)
6 wedstrijden 15 punten verschil
Ajax-feyenoord --> Ajax wint, psv verliest punten:
Ajax kampioen![]()
Nee, dan heb je er kijk opquote:Op zondag 28 maart 2004 19:19 schreef Leshy het volgende:
Bega ik heiligschennis als ik zeg dat ik 'm lekkerder vond dan die van Rafael?
Op de training wel hoor. Ik denk dat hij voor TV geen Nederlands wil spreken ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
Ik was wel erg verbaasd dat Zlatan nog steeds geen Nederlands spreekt trouwens.
Alleen jammer dat de wedstrijd RKC Waalwijk - PSV pas na Feyenoord - Ajax begint. Dat zou betekenen dat die ere-ronde in een lege kuip plaats zal vinden...beetje jammer, dat zou anders de ultieme vernedering zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
7 wedstrijden: 12 punten verschil
Ajax-Groningen. Ajax wint en PSV verliest (van een andere tegenstander)
6 wedstrijden 15 punten verschil
Ajax-feyenoord --> Ajax wint, psv verliest punten:
Ajax kampioen![]()
In de ideale situatie is om 14.15 de wedstrijd af, snel douchen, en met de supporters afreizen naar een vol Leidse plein. Daar om 16.15 de bevestiging: PSV heeft wederom punten verlorenquote:Op zondag 28 maart 2004 21:06 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wedstrijd RKC Waalwijk - PSV pas na Feyenoord - Ajax begint. Dat zou betekenen dat die ere-ronde in een lege kuip plaats zal vinden...beetje jammer, dat zou anders de ultieme vernedering zijn![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhh azijnzeiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb er altijd een schurft hekel aan als we genekt worden door ex Ajacieden. Die gasten kosten ons punten.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kon vrede hebben met de gelijkmaker van AZ.
Komt door het softe integratie-beleid van die linkse rakkers.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
ex-ajacieden?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een schurft hekel aan als we genekt worden door ex Ajacieden. Die gasten kosten ons punten.
Lindenberg in dit geval neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ex-ajacieden?
quote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Komt door het softe integratie-beleid van die linkse rakkers.
jah zoals bij Heerenveen en NAC... is die Linderberg toevallig geen Ex ajaciedquote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ex-ajacieden?
O, op die manier. Maar je weet toch dat we bijna geen clubs meer kunnen treffen zonder ex-ajacieden? (zelfs in het buitenland!!)quote:Op maandag 29 maart 2004 01:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah zoals bij Heerenveen en NAC... is die Linderberg toevallig geen Ex ajacied
dat is ie welquote:Op maandag 29 maart 2004 01:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
is die Linderberg toevallig geen Ex ajacied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |