lolquote:Op zondag 28 maart 2004 14:56 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
jaa ik ook!
Ben ook wel tevreden met 1 puntje.. Het mindere is alleen dat ik nu nog een paar weken moet aanhoren hoe in de laatste minuut nog terug kwam naar 1-1..![]()
Echt allemaal az'ers hierzo.. (woon bij alkmaar..)
Maar dan ken ik ook nog wel een paar herinneringen ophalen over de slotminuten van ajax - az
Bechan mocht in de basis. Die had nummer 37 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met Bechan?
Nee, dus, volgens Ajax.nl debuteerden beide spelers tegen NEC, op 1 april 2001 (NEC-Ajax 1-0).
Psies!quote:Op zondag 28 maart 2004 15:53 schreef Leshy het volgende:
Na Anastasiou dan
Ach, 1-1, ik kan me wel enigszins vinden in Speed's eerdere uitlatingen mbt tot AZ. Als Willem II het niet meer weggeeft, en Ajax Feyenoord verslaat in de Kuip, kan AZ nog mee gaan doen voor de tweede plaats, wat ik wel leuk zou vinden
Normmal gesproken blijf ik altijd zo ver mogelijk van die stink stad Rotterdam verwijderd maar bij een eventueel scenario van kampioen worden in de Kuip zal ik zeker in de Kuip zijn en bij winst lang feest vieren in het Mekka aan de Maas.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:32 schreef superjoden het volgende:
indien psv de komende wedstrijden tegen rkc en groningen 3 punten laat liggen volstaat voor ajax overwinningen tegen groningen en in de kuip....
Een ereronde met de schaal in de kuip..quote:Op zondag 28 maart 2004 16:31 schreef Speed1971 het volgende:
Maar kan die schaal bij winst in de Kuip uitgereikt worden?
hahahahaha jammer want ik had daar wel op gehoopt. Alleen AZ werkte vandaag tegen. Klojo'squote:Op zondag 28 maart 2004 16:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Een ereronde met de schaal in de kuip..![]()
[afbeelding]
volgens mij nog wel.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Chadi het volgende:
Kan al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |