abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17966491
Hoi,
ik moet eventjes een capo hebben, iedere keer een potlood met elastiek is nogal vervelend;) , maar wat betaal je voor een capo? lijkt mij een nogal simpel dingetje dus paar euro?
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
  donderdag 25 maart 2004 @ 19:30:57 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_17966509

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 25-03-2004 22:38:45 (Offtopic.) ]
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_17966561
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:30 schreef casper23 het volgende:
Hoi,
ik moet eventjes een capo hebben, iedere keer een potlood met elastiek is nogal vervelend;) , maar wat betaal je voor een capo? lijkt mij een nogal simpel dingetje dus paar euro?
Is het toeval dat 't lijkt op vragen naar de bekende weg?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_17966661
RELAXED! ik heb echt veel aan jullie antwoorden, top hoor
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
pi_17966674
die van mij was 15 (een Dunlop 84FB)
Theories come and theories go. The frog remains
pi_17966693
WTF is een capo? En wat heeft dat met muziek te maken?!?!?!
  donderdag 25 maart 2004 @ 19:45:14 #7
71333 BUG80
Stop making sense
pi_17966840
Als je er eentje wil die niet na een paar keer gebruik uit elkaar valt moet je inderdaad rekenen op zo'n 15 euro. Ik heb geloof ik ook die Dunlop, erg goed ding.

Btw, een capo (capo dastre is het dacht ik voluit?) is een klem voor op de hals van je gitaar, waardoor je de alle noten een aantal frets verhoogt. Schema's met moeilijke akkoorden kun je zo soms erg versimpelen door andere akkoorden te pakken bij gebruik van capo.
Of, als je dezelfde akkoorden blijft spelen, wordt het hele nummer een aantal frets verhoogt, handig als dat beter past bij de zang bijvoorbeeld.
pi_17966939
Je betaalt voor kwaliteit, de capo's van Shubb zijn het beste (levenslange garantie) maar dat merk je wel in de prijs. Aan jou de keus!

http://www.shubb.com/deluxe.html
pi_17966993
Ik heb zo'n Dunlop Curved Trigger capo:

Geloof dat 'ie tussen de 15 en 20 euro was, ongeveer. Lekker makkelijk en snel te bevestigen, dat vind ik wel een pluspunt als je 'm ook live nodig hebt.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')