abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17963627
In de Volkskrant van zaterdag 6 maart stond een groot artikel over de salarissen van bestuursleden van goede doelen. Uit onderzoek blijkt dat de salarissen bij de verschillende goede doelen nogal uiteen lopen. De directeur van de hartstichting verdient het meest, namelijk 201302 euro per jaar. Terwijl bij het Leger des Heils de directeur 26300 euro verdiend. Wat vindt u hiervan? Geeft u minder als u dit soort berichten leest?

Kortom Bent u tevreden over de goede doelen en wat zou er volgens u moeten veranderen?

Ik ben Marieke en voor mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar de goede doelen. Ik heb daartoe een enquete gemaakt en deze staat op mijn eigen site, namelijk

http://www.alderlieste.nl

U zou mij enorm helpen als u de enquete invult, want hoe meer mensen de enquete invullen hoe beter mijn onderzoek wordt. Alvast bedankt!

groetjes Marieke
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:33:01 #2
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_17963831
pssssssssst dit is SPAM en dat mag niet
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
pi_17963885
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:23 schreef marieka het volgende:
De directeur van de hartstichting verdient het meest, namelijk 201302 euro per jaar.
Nu wil ik weten hoeveel cent ook!!!!
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_17963976
Een beetje teveel vragen. Anders had ik graag mee gewerkt aan je onderzoek.
pi_17964617
Ik heb wel even de moeite genomen m dit in te vullen

Ik vraag me alleen af of jou onderzoek niet onder op een stapel terecht gaat komen
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:19:51 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17964845
In GC heb je kans dat er meer mensen reageren
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')