Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:16 schreef Miss_mini het volgende:
Mij maakt het niet zo veel uit of het nou echt of nep is als het maar lekker zit![]()
neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusssquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?
Omdat je geen geld hebt voor echte merkkleding waarschijnlijk. Maar nou je de kans krijgt goedkoop nepspul te kopen wil je die meteen aangrijpen. Verwacht nou niet dat die neprommel beter is dan de Hema hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusss![]()
Totdat je het echte spul van Louis Vuitton ziet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Dan kun je nog goed lachen wanneer je op de hoogte bent van de kwaliteit van originele LV items.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Geloof me. Als je weet hoe het echt moet zijn kan je het zo zien. En als kleding maar kleding is. Waarom haal je dan niet bij de C&A kleding. Is even duur als in turkie turkie land.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:24 schreef Miss_mini het volgende:
ja idd...ik hoef niet perse iets omdat er een merk opstaat,ik zei toch al dat ik ook polo,s van de hema heb....en ik heb zeker geld voor duurdere kleren maar esprit of mexx zijn voor mij even goed als dolce & Gabanna en Versace....
Waarom ik nepkleding koop??
Als er geen merk op had gestaan had ik t vast en zeker ook gekocht,en het is helemaal geen nepkleding,kleding blijft kleding ondanks de kwaliteit...natuurlijk als je een spijkerbroek van diesel hebt de echte of een nepperd,er zal zeker verschil zijn,maar uhhh zie jij dat,ja als je met t vergrootglas erop gaat zitten staren??
Waarom is gekochte kleding uit het buitenland strafbaar om mee te nemen naar Nederland?!? Het moet toch kunnen om een stuk 6 (meer of minder, maakt nie uit) kledingstukken mee te kunnen nemen.. Bovendien zullen ze er toch nie veel van merken omdat de kleding die je meeneemt op vakantie ook vrij nieuw zijn. Wie neemt nu een half versleten korte broek mee op vakantie naar Turkije?quote:Iedereen moet dat natuurlijk verder voor zich weten, maar je kan bij aannkomst in Nederland gecontroleerd worden door de douane en dan ben je dus je spullen kwijt en moet je nog een boete betalen ook. bedenk dus wel wat je meeneemt.
Gaat erom dat het nep/illegaal isquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:17 schreef AnnekeM het volgende:
Waarom is gekochte kleding uit het buitenland strafbaar om mee te nemen naar Nederland?!?
Worden wij dan ook gestraft als wij drugs kopen van een hennepplantage?!.. Nee dus, de mensen van de hennepplantage worden gestraft. Dus ze zouden ook de mensen die het spul verkopen moeten straffen.. En bovendien weet niet iedereen of 't illegaal is of nietquote:Gaat erom dat het nep/illegaal is![]()
Jij denkt dat ze een stel helm jostie,s hebben staan op het vliegveldquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Worden wij dan ook gestraft als wij drugs kopen van een hennepplantage?!.. Nee dus, de mensen van de hennepplantage worden gestraft. Dus ze zouden ook de mensen die het spul verkopen moeten straffen.. En bovendien weet niet iedereen of 't illegaal is of niet
En dat ook,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een stel helm jostie,s hebben staan op het vliegveld![]()
Die mensen halen ECHT en nep er zo tussen uit. Het feit is dat jij kleding koopt dat niet legaal is. En dus probeerd illegaal in nederland te krijgen. Op het moment dat ze je aan houden voor dat feit. Moet je het in leveren en een boete betalen.
Uit landen zoals turkijë zijn ze veel strenger met zoeken. Zeker de jongere mensen worden er uit getrokken. Want grote kans dat die de kleding gekocht heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Ja en de douane is echt niet achterlijk hoor, de kans dat je koffer open moet is alleen erg klein. Gebeurt dat wel, dan is de kans groot dat je je Zooikwijt bent
Drankquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En dat ook,
ik had deze post totaal niet gezien![]()
Uhm het is NEP er word inbreuk gemaakt op een merk recht. Dus ja als je gepakt word ben jij je nep kleding kwijt. Die fles wijn is geen probleem. Dat is namelijk niet nep en zitten geen rechten aan verbonden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef AnnekeM het volgende:
Ik vind dit echt belachelijk... Als souvenier/kado moet toch kunnen? Ik zou graag een fles wijn voor mn pa meenemen... Dan kan de douane het toch nie aandoen om het kado voor mn pa in te nemen? Hij is ook nog es jarig als ik in Turkije ben, dus een extra verrassing mag dan wel
![]()
Die mensen op vliegvelden hebben wel wat beters te doen dan illegale kledingstukken uit koffers te zoeken. Laten ze maar contoleren op vluchten uit Curacao (drugssmokkelaars). Ik laat mn vakantieplezier echt niet mislopen door zo'n vent in pakkie op SchipholZe denken toch nie dat ik dit nog es ga doorverkopen in Nederland.. dan ben ik pas goed bezig
![]()
't Is duidelijk dat je totaal NIETS van het in Europra gebruikelijke rechtssysteem afweet. Doe eens een cursus ofzo en kom dan terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef AnnekeM het volgende:
Ik vind dit echt belachelijk... Als souvenier/kado moet toch kunnen? Ik zou graag een fles wijn voor mn pa meenemen... Dan kan de douane het toch nie aandoen om het kado voor mn pa in te nemen? Hij is ook nog es jarig als ik in Turkije ben, dus een extra verrassing mag dan wel
![]()
Die mensen op vliegvelden hebben wel wat beters te doen dan illegale kledingstukken uit koffers te zoeken. Laten ze maar contoleren op vluchten uit Curacao (drugssmokkelaars). Ik laat mn vakantieplezier echt niet mislopen door zo'n vent in pakkie op SchipholZe denken toch nie dat ik dit nog es ga doorverkopen in Nederland.. dan ben ik pas goed bezig
![]()
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!quote:'t Is duidelijk dat je totaal NIETS van het in Europra gebruikelijke rechtssysteem afweet. Doe eens een cursus ofzo en kom dan terug.
Ik geloof dat als jij met 6 kilo pillen in je koffer zou reizen je je erzelf nog wel uit zou praten onder het motto "ik wil toch ook lol hebben op een feestje" of "het is maar een souvenirtje".quote:Op zondag 28 maart 2004 09:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!Dan verpesten ze wel mooi onze vakantie.
Bovendien kan ik niet altijd zeggen of iets nep is of niet, dan moet ik er maar vanuit gaan dat alles in Turkije nep is
Ga anders naar columbia en neem wat drugs mee als aan denken.quote:Op zondag 28 maart 2004 09:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!Dan verpesten ze wel mooi onze vakantie.
Bovendien kan ik niet altijd zeggen of iets nep is of niet, dan moet ik er maar vanuit gaan dat alles in Turkije nep is
Dat is dus wl het zelfde. Maar dat wil niet tot je boven kamer DOOR dringen.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:57 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Das nie hetzelfde![]()
Al die drukte om nixquote:AnnekeM
![]()
Jij zegt het netjesquote:Op zondag 28 maart 2004 14:58 schreef Kimmster het volgende:
verhaal
quote:De eerste Gucci openlucht boutique moet nog gebouwd worden.
Je wordt misschien tegewoordig niet meer opgepakt, maar je bent het natuurlijk wel kwijt.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:16 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Al die drukte om nixZe gaan heus nie moeilijk doen als jij met 1 nep kledingstuk naar Nederland komt, hetzelfde als 1 gram drugs op zak
Ik heb toch gezegd dat er voor mij geen merk op hoeft te staan!als jij ook al t mannetje probeert te zijn dat je een broek koopt van 200 euro,dat is volgens mij wat je gewoon zeggen wou al dit hele toppic oke nu weten we het pleur nu maar op....ik vraag gewoon om fatsoendelijk reacties niet of je wel eens een broek van 200 euro gekocht hebt :S .quote:Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan nog even over het nep en lekker zittende kleding.
Dat is dan weer een suf verhaal. Die kleding zit namelijk het zelfde als C&A kleding. Dus waarom moet dat nep merkje er dan op staan![]()
staat dan weer wel mooi bij je avatarquote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef Toeps het volgende:
Je moet nooit in Turkije een shirtje kopen met rood en wit.
Ik had laatst op vakantie een wit shirtje gekocht met rode mouwen. Aan het eind van de dag zat er een roze zweetplek onder mijn oksel. En toen ik het thuis gewassen had, was het helemaal roze.
Okee hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 16:56 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat er voor mij geen merk op hoeft te staan!als jij ook al t mannetje probeert te zijn dat je een broek koopt van 200 euro,dat is volgens mij wat je gewoon zeggen wou al dit hele toppic oke nu weten we het pleur nu maar op....ik vraag gewoon om fatsoendelijk reacties niet of je wel eens een broek van 200 euro gekocht hebt :S .
P.s waarom weet jij dat de nepkleding even lekker zit al die van C&A (ooit toch stiekem geprobeerd![]()
![]()
)
Vooral in het hoogseizoen letten ze er wel degelijk op hoor, maar er is natuurlijk niet genoeg tijd om iedere vlucht volledig door te nemen. Vergeet echter niet dat ook de "gewone toerist" die een "shirtje en een broek" meeneemt illegaal bezig is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:
Op vluchten vanuit Turkije wordt volgens mij helemaal niet zo streng gecontroleerd. Ik ben nu 2 keer naar Turkije geweest, de 1e keer stond er niet eens douane, en de 2e keer groette hij me vriendelijk en zei verder niets. En als je al gecontroleerd wordt willen ze het nog wel eens door de vingers zien, dat je wat bij hebt. Ze zoeken voornamelijk naar mensen die van elk shirtje er 50 bij hebben ofzo, voor de handel in nederland. Die worden het meest gepakt, niet de gewone tourist die voor zichzelf een shirtje en een broek meeneemt.
hehe gelukkig iemand die me snapt...jij hebt 100% gelijk,je mag wel iets meenemen maar natuurlijk geen tientallen shirtjes van hetzelfde...want dan is het duidelijk he.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:
Op vluchten vanuit Turkije wordt volgens mij helemaal niet zo streng gecontroleerd. Ik ben nu 2 keer naar Turkije geweest, de 1e keer stond er niet eens douane, en de 2e keer groette hij me vriendelijk en zei verder niets. En als je al gecontroleerd wordt willen ze het nog wel eens door de vingers zien, dat je wat bij hebt. Ze zoeken voornamelijk naar mensen die van elk shirtje er 50 bij hebben ofzo, voor de handel in nederland. Die worden het meest gepakt, niet de gewone tourist die voor zichzelf een shirtje en een broek meeneemt.
Je zou toch denken dat ze het zo langzamerhand moesten snappen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
hehe gelukkig iemand die me snapt...jij hebt 100% gelijk,je mag wel iets meenemen maar natuurlijk geen tientallen shirtjes van hetzelfde...want dan is het duidelijk he.
Voor een t-shirt en een broek pakken ze je heus niet![]()
Die komen juist bij de douane. Schiet dus niet op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:16 schreef -giovanni- het volgende:
Kan je niet gewoon 20 shirtjes in een pakket doen en het vanuit turkije naar je huisadres sturen?
Moeten die pakketten door rontgen apparaten of detectie poortjes?
Maar ik neem niet aan dat ieder pakje hadmatig wordt gecheckt en opengemaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die komen juist bij de douane. Schiet dus niet op.
Misschien op Schiphol, op Eindhoven Airport worden er mondjes maat mensen gecontroleerd, tenzij je natuurlijk opvalt, zoals met zijn 2-en 4 koffers bij je hebben, en dat voor een weekje Turkije. Jah, dan vraag je erom, als ze je dan vragen om vriendelijk mee te komen en je gaat echt moord en brand schreeuwen, ben je gewoon dom.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit landen zoals turkijë zijn ze veel strenger met zoeken. Zeker de jongere mensen worden er uit getrokken. Want grote kans dat die de kleding gekocht heeft.
Als je je broek al vol schijt uit schrik aangehouden te worden door de douane moet je het niet doen.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:27 schreef xxmiekskexx het volgende:
Gewoon niet aan beginnen... een vriendin van me had vorig jaar ook een aantal shirtjes gekocht, had het zelfs aan toen we naar Dalaman gingen... Gelukkig voor haar is ze er niet uitgepikt, maar voor hetzelfde geldt gebeurt het je wel, en dan kun je het EN inleveren, EN een boete betalen... Van die boete had je dan in Nederland een ander leuk kledingstuk kunnen kopen...
Verder vind ik er ook gewoon geen reet aan... Trek je zo'n truitje aan als je op stap gaat in Turkije, dan kijkt iedereen je aan van goh, daar heb je weer zo'n domme Nederlander die denkt dat ze er leuk uitziet in haar nepzooi, en verder.. trek je het in Nederland toch niet meer aan... die vriendin van me is het levende bewijs... Tjah en dan vind ik het zonde van de 5 euro die je eraan uitgegeven hebt... had je toch mooi weer een pakje sigaretten van kunnen kopen![]()
![]()
Kwaliteit is goed zelfs, die gsus dingen van 300 piek hier gaan maar 3 weken mee en ik loop nu nog in een broek rond die ik in de zomervakantie in turkije heb gekocht!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef -Petor- het volgende:
Afgelopen zomer gedaan...broekkies van Versace en wat shirts. Kostte geen moer. Kwaliteit is redelijk.
Ja, allemaal echt voor weinigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:30 schreef TFD het volgende:
Kan iemand een indicatie geven van de prijzen? en zijn bijv merken als gsus en evisu goed verkrijgbaar?
Ze moeten niet doen als of ze meer kunnen dan dat ze eigelijk kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Sommige mensen snappen het weer totaal niet. Van die zielige stumpers met hun nepkleding. Het gaat niet eens om de kwaliteit ofzo. Maar je ziet gewoon zooooooo over duidelijk dat het nep is.
En misschien dat jullie het zelf niet zien maar mensen die altijd merkkleding hebben zien het gelijk.
Dan kom je gewoon zeer triest over. Ik heb geen enkel probleem met mensen die geen merkkleding willen dragen. Maar dan wel nep kleding kopen die er ook nog zeer nep uit zien![]()
]quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:00 schreef dutchdevil het volgende:
En ook al koop je merkkleding in Turkije, als jij kan kiezen tussen 100 euro in Nederland of 25 euro in Turkije betalen dan is voor jou de keuze ook wel snel gemaakt denk ik.
Ach mensen die wel normale merkleding hebben zien toch meteen in 1 oogopslag dat het nep is. Alleen zij zelf denken dat ze het mannetje zijn in hun neptroep. Normaal vinden ze het te duur. En als het tegen lage prijzen is weten ze niet hoe snel ze het moeten kopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze moeten niet doen als of ze meer kunnen dan dat ze eigelijk kunnen![]()
Tja ik ga ook geen nep ralph lauren kopen of D&G als poetsdoek voor de auto......quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:18 schreef B_BOY het volgende:
ligt eraan. die merkkleding is goedkoop. ideaal voor in te fitnessen. want de stof is meestal zo goedkoop dat ut heel goed zweet opneemt ensow.
Moraalmeisjequote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef Brennie het volgende:
Hallo, doe allemaal eens ff normaal..
Sneu, triest, wannabe.
Ik koop ook geen nepkleding, maar laat anderen even lekker in hun waarde zeg!
Wat kan jou het verrotten dat iemand nepkleding koopt, een wannabe wil zijn etc?
Er zijn ook genoeg mensen die weinig geld hebben maar toch goedkoop een nepmerk willen hebben waardoor je niet meteen voor vuilnisvat wordt nageroepen.
Kleding geeft status,aanzien, je ' hoort' erbij, het maakt je of breekt je..
Zolang mensen dit in stand houden, zullen de armere mensen blijven proberen 'erbij' te horen.
Met jullie opmerkingen geven jullie al aan dat je pas wat bent als je echt spul koopt.
Want met nepspul ben je sneu.
Als je geen geld hebt wat doe je dan: nepspul kopen...
Want lang niet iedereen ziet het.
Oh, en fuck off met opmerkingen als: " moraalridder"
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moraalmeisje![]()
Zie ik meteen dat die diesel broek nep isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:03 schreef Blaataad het volgende:
al die gasten met evisu die je ziet lopen dat is bijna allemaal nep op scholen en sportclubs word je dood gegooit met evisu en dan beweren dat het echt is dat vind ik het ergste! maar als ik in tukije ben koop ik ook wat maar puur voor me zelf en meestal prima kwaliteit een nep diesel broek voor 10 euro die ook nog betere kwaliteit is als een broek van de H&M neem ik dan wel mee
En ook jij snapt er weer niks van. Als je zo nodig persee erbij wil horen met merkkleding (triest ik heb zelf altijd merkkleding maar erbij horen is voor tieners) dan moet je een baantje zoeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef Brennie het volgende:
Hallo, doe allemaal eens ff normaal..
Sneu, triest, wannabe.
Ik koop ook geen nepkleding, maar laat anderen even lekker in hun waarde zeg!
Wat kan jou het verrotten dat iemand nepkleding koopt, een wannabe wil zijn etc?
Er zijn ook genoeg mensen die weinig geld hebben maar toch goedkoop een nepmerk willen hebben waardoor je niet meteen voor vuilnisvat wordt nageroepen.
Kleding geeft status,aanzien, je ' hoort' erbij, het maakt je of breekt je..
Zolang mensen dit in stand houden, zullen de armere mensen blijven proberen 'erbij' te horen.
Met jullie opmerkingen geven jullie al aan dat je pas wat bent als je echt spul koopt.
Want met nepspul ben je sneu.
Als je geen geld hebt wat doe je dan: nepspul kopen...
Want lang niet iedereen ziet het.
Oh, en fuck off met opmerkingen als: " moraalridder"
Ik heb het niet over de kleding zelf..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En ook jij snapt er weer niks van. Als je zo nodig persee erbij wil horen met merkkleding (triest ik heb zelf altijd merkkleding maar erbij horen is voor tieners) dan moet je een baantje zoeken.
W-E-R-K-E-N!!!!
Tevens is het illegaal en tevens verpeste die mensen een merk. Bv versace. Je ziet meer nep dan echt dus als ik aan Versace denk, denk ik aan nep turken en wannabe's met die troep aan.......
Ja en je hebt ook mensen die in hele dure auto,s rijden. Maar een zo goed als dicht getimmert huis wonenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:09 schreef Brennie het volgende:
Er zijn btw ook mensen die met ECHT merkspul rondlopen, maar thuis in een krot wonen.
Zo zijn er meer varianten.
Slechts voor het aanzien.
Dat zie jij niet van een afstand eppo. Of hang je in iedereen zijn broek te gluren?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zie ik meteen dat die diesel broek nep is![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en je hebt ook mensen die in hele dure auto,s rijden. Maar een zo goed als dicht getimmert huis wonen
Dag brennie![]()
Absoluut niet. Waarom zou ik op die mensen neer kijken?? Ik respecteer hun keuze. Echt ik heb geen respect voor diezelfde wibragangers die tegen merkkleding zijn. En zo gauw het nep is en voor weinig wel toeslaan. Dat noem ik wel triest.....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kijk je ook zo neer op mensen die idd in wibraspullen rondlopen?
Zoja dan werk jij het juist in de hand dat mensen nep merkspullen kopen.
Ja want ik mag alleen maar met mensen om gaan die op z,n minst even vee lgeld hebben als ik dat heb. Ik mag niet met armen om gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:07 schreef Brennie het volgende:
Kijk je ook zo neer op mensen die idd in wibraspullen rondlopen?
Zoja dan werk jij het juist in de hand dat mensen nep merkspullen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |