abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:16:46 #1
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_17963476
Ik ga dit jaar voor de 2de keer naar Turkije,en tjaaa aangezien je daar leuke kledingstukken kunt kopen voor weinig geld,ben ik dat wel van plan ja.
Wie heeft er ook wel eens kleding in Turkije gekochht (nepmerken)?
Mij maakt het niet zo veel uit of het nou echt of nep is als het maar lekker zit
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_17963520
Ik heb kleding uit marokko gekocht.

De nepmerk sokken zijn erg goed.
De nepdiesel shorts ook wel hoewel ik de roestende broeksluiting al wat minder vind staan bij de witte kleur.
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:21:38 #3
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17963581
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:16 schreef Miss_mini het volgende:
Mij maakt het niet zo veel uit of het nou echt of nep is als het maar lekker zit
Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_17963675
In Turkije heb je eerste, tweede en derdelijns kopieen van merk kleding.
Meestal gaat het zo dat ze een origineel bv overhemd van bv een toerist kopen, helemaal uit elkaar halen, er patronen van tekenen, de stof na laten maken, en er zelf weer overhemden van maken.
Dan is er dus een groep die die kopieen koopt, en weer namaakt, wel met mindere kwaliteit, en dan is er nog een groep die die weer na gaat maken.
Hoe verder van het origineel, hoe slechter de kwaliteit. Dat is dus wel iets waar je op moet letten.
Er zit echt rotzooi tussen de namaak kleding, dus goed op de stiknaden ed letten.

Waar je ook op moet letten, is het mee terug nemen naar Nederland. Zorg dat alles er goed gedragen uitziet, dus niet netjes opgevouwen in je koffer stoppen. En natuurlijk alle losse labeltjes ed eraf slopen. Zo heb je iig een stuk minder kans, dat als de douane je eruit pikt, je al je spullen kwijt bent.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_17963757
ik had ook 3 rolexen om toen ik van turkije terug naar nederland ging en ze zeiden niks!
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:35:49 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_17963890
Ben er 2 keer geweest en heb vanalles meegenomen Het is goed spul, kwalitatief gezien dan hoor. Zeker de kleding. Ik heb er een jasje gekocht (geen leer), 2 shirts en een spijkerbroek. Zit allemaal perfect...het probleem is wel vaak dat het 1 size fits all is. En kleding gaan passen in de winkel is erg grappig...vaak 1 kleedhokje en dat is een miezerig gordijntje Je moet dus niet bang zijn om een beetje bekeken te worden daar

Daarnaast, tip...neem je nieuwe kleding mee terug tussen je vuile was...of maak ze van tevoren goed smerig, dan heb je minder kans dat ze je pakken op het vliegveld. Ook niet in je nieuwe kleding naar huis gaan natuurlijk...soms zie je van die mensen lopen met nieuwe puma-shirt (spierwit en super groot puma erop) witte broek van diesel en gloednieuwe nikes Tja, dan vraag je erom...
To infinity…and beyond!
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:36:45 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_17963923
Ik heb daar ook wat t-shirts gekocht waren nog goed na het wassen. Owja en als je iets koopt moetje wel kijken of dr geen gaatjes inzitten dat had ik vorige keer namelijk gezien en een nieuwe gevraagd Verder is het daar niet echt slecht hoor om dingen te kopen , de truien van daar zitten trouwens ook wel lekker.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:39:22 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_17963983
Wel eerst passen natuurlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:45:44 #9
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_17964125
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:21 schreef Baklap het volgende:

[..]

Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?
neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusss
pi_17964544
Hoe kun je zien of iets echt is of namaak? Ik ga komende zomer voor het eerst naar Turkije.. Ben ook van plan om daar es gezellig te gaan winkelen.. Iemand tips?
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:45:02 #11
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_17965450
aan de prijs kan je al zien of het nep is of niet Daarnaast, alles wat in van die kleine winkeltjes wordt verkocht zonder etalage en deur is nep
To infinity…and beyond!
  donderdag 25 maart 2004 @ 19:04:08 #12
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17965849
Vaak kun je overduidelijk zien dat iets nep is. Als je bijvoorbeeld een shirt van Hugo Boss oid ziet met voorop in enorme letters HUGO BOSS, dan weet je al bijna zeker dat het nep is...Boss maakt namelijk niet van die dingen...alleen subtiel ergens in een hoekje ofzo het merk... en vaak wordt ook het logo iets veranderd.Sommige mensen hebben ook heel veel merkdingen aan, dan weet je ook gelijk dat het nep is...bijv zoon Louis Vuitton tasje, met een Dolce en Gabbana trui met een Gucci bril, met schoenen van Versace...it's too overdone!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_17966056
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_17966069
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Miss_mini het volgende:

[..]

neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusss
Omdat je geen geld hebt voor echte merkkleding waarschijnlijk. Maar nou je de kans krijgt goedkoop nepspul te kopen wil je die meteen aangrijpen. Verwacht nou niet dat die neprommel beter is dan de Hema hoor.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_17966299
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Totdat je het echte spul van Louis Vuitton ziet.

Je ziet gewoon gelijk wanneer iets nep is.
pi_17968841
Mijn pa en ma hadden een keer zo'n shirtje uit turkije meegenomen voor mij, maar na 1 keer wassen kon ie in de leger des heils bak. De print was verschrompeld en het shirt zelf was iets van 2 maten gekrompen.
pi_17969111
je kan ook een borka kopen staat ook altijd wel leuk bij een vrouw
pi_17969390
WTF is een Borka?
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:01:08 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17970188
Waarom koop je nepkleding dan
Merkje maakt je niet uit zeg je. Maar je koopt wel de nep kleding
Die snap ik nou even niet.

Over het algemeen zie je gewoon heeeel duidelijk dat het nep is. Je loopt dus goed voor lul.
En daar bij komt dat het zo slecht is af gewerkt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:29:13 #20
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_17971015
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Dan kun je nog goed lachen wanneer je op de hoogte bent van de kwaliteit van originele LV items.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_17971490
Gsus truitjes uit Turkije, en na een half jaar nog geen kuren.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 13:24:15 #22
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_17981610
ja idd...ik hoef niet perse iets omdat er een merk opstaat,ik zei toch al dat ik ook polo,s van de hema heb....en ik heb zeker geld voor duurdere kleren maar esprit of mexx zijn voor mij even goed als dolce & Gabanna en Versace....
Waarom ik nepkleding koop??
Als er geen merk op had gestaan had ik t vast en zeker ook gekocht,en het is helemaal geen nepkleding,kleding blijft kleding ondanks de kwaliteit...natuurlijk als je een spijkerbroek van diesel hebt de echte of een nepperd,er zal zeker verschil zijn,maar uhhh zie jij dat,ja als je met t vergrootglas erop gaat zitten staren??
pi_17982949
Zelf geef ik de voorkeur aan spullen waar geen merkje op staat. In de meeste touristenoorden is dat helaas amper te krijgen omdat de gemiddelde tourist blijkbaar graag nepmerkspul koopt.

Iedereen moet dat natuurlijk verder voor zich weten, maar je kan bij aannkomst in Nederland gecontroleerd worden door de douane en dan ben je dus je spullen kwijt en moet je nog een boete betalen ook. bedenk dus wel wat je meeneemt.
pi_17984438
Ik loop nog liever rond in de lompen van de straatkrantverkoper voor de Albert Heijn dan in nepmerkkleding
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_17985850
jep heb wel wat tshirtjes gekocht daar in turkije, maaruh de helft daarvan is 10 maten gekrompen in de was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')