bel ze zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:01 schreef Cybart het volgende:
heb er ook eens besteld, best goed
maar ik heb er ook een vraag over...
ik heb zelf een ontwerp liggen (met witte achtergrond), weten jullie of ze daar een plakaat van maken of dat dat gewoon mooi uitgesneden wordt
Lees jij wel eens wat andere mensen intypen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:36 schreef tonks het volgende:
als je iets besteld hé.. dan moet je toch iets uitprinten? moet je dat eerst opsturen ofzo?
Ik heb twee (dames) shirtjes laten bedrukken mbv van die desingmodule, die zijn vrij dun en wat uitlubber-gevoelig. Het printje zit echter muurvast, de levertijd vond ik niet overdreven lang en verder heb ik eigenlijk ook niets te zeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:37 schreef Everett het volgende:
En hoe zit het met de kwaliteit van de shirts?
Dat had ik ook. Ik vind de kwaliteit niet geweldig. Na één keer dragen was het al behoorlijk uitgelubberd. En het is ook veel te dun materiaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Ik heb twee (dames) shirtjes laten bedrukken mbv van die desingmodule, die zijn vrij dun en wat uitlubber-gevoelig. Het printje zit echter muurvast, de levertijd vond ik niet overdreven lang en verder heb ik eigenlijk ook niets te zeuren.
Hetzelfde met de herenshirts, helaas. Wel leuk voor een paar keer dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Ik heb twee (dames) shirtjes laten bedrukken mbv van die desingmodule, die zijn vrij dun en wat uitlubber-gevoelig. Het printje zit echter muurvast, de levertijd vond ik niet overdreven lang en verder heb ik eigenlijk ook niets te zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop