abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17962312
Hoi,

Even een vraagje. Laatst zag ik in een van de topics een link naar www.shirtshop.nl Nu is mijn vraag wat is jullieervaring met deze site?

Alvast bedank
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:43:38 #2
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_17962571
Ja wel goed.
aleen de levering duurt zo lang.

heb laatst ook een trui besteld daaro.
5de besteld en de 17e binnen ofzo.

zou veeel sneller kunnen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_17963071
Ze zijn niet de snelsten. Voor de rest zijn ze goed.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:01:37 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17963096
heb er ook eens besteld, best goed

maar ik heb er ook een vraag over...
ik heb zelf een ontwerp liggen (met witte achtergrond), weten jullie of ze daar een plakaat van maken of dat dat gewoon mooi uitgesneden wordt
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:18:07 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_17963497
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:01 schreef Cybart het volgende:
heb er ook eens besteld, best goed

maar ik heb er ook een vraag over...
ik heb zelf een ontwerp liggen (met witte achtergrond), weten jullie of ze daar een plakaat van maken of dat dat gewoon mooi uitgesneden wordt
bel ze zou ik zeggen
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_18658409
hun voorwaarden:

Alle producten op Shirtshop.nl zijn incl. btw, maar zonder verzendkosten. De verzendkosten worden berekend wanneer de klant besluit een product te kopen. Wij werken uitsluitend met een eenmalige machtiging. Aan het eind van de bestelprocedure kan de klant een machting uitprinten. Deze machtiging is voor uw eigen administratie en hoeft daarom niet opgestuurd te worden, zodat de levering sneller kan plaats vinden. Een digitaal exemplaar hiervan ontvangen wij automatisch.
Officieel volgens de richtlijnen van Interpay moeten de machtigingen ondertekend worden en opgestuurd. Dit zal vertraging geven van de levering. Als de klant akkoord gaat met onze leveringsvoorwaarden zullen wij zonder tegenbericht van de klant automatisch deze eenmalige machtiging uitvoeren. De klant heeft altijd het recht de boeking ongedaan te maken, wanneer blijkt dat deze machtiging onterecht is. De gegevens voor de machtiging worden verwijderd na het uitvoeren en zullen niet worden opgeslagen.
pi_18661832
als je iets besteld hé.. dan moet je toch iets uitprinten? moet je dat eerst opsturen ofzo?
pi_18662125
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:36 schreef tonks het volgende:
als je iets besteld hé.. dan moet je toch iets uitprinten? moet je dat eerst opsturen ofzo?
Lees jij wel eens wat andere mensen intypen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je het verhaal van ninnie boven jou post had gelezen had je deze vraag nooit hoeven stellen!
pi_18662186
oo dus ik moet em annuleren
pi_21886355
Ik zag in de Veronicagids een link naar deze site. Ziet er leuk uit, alleen werk de links van de site zelf niet bij mij. Als ik via google opzoek echter wel. En bijna alle plaatjes zijn kruisjes.

Is dat bij jullie ook zo? Of verdere ervaringen?
pi_21898617
Heb er 9 september shirt besteld. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.
pi_21898711
zo rond 23 september denk ik
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:24:21 #13
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25232716
* kick

Heeft iemand wel eens iets geruild bij shirtshop? Heb twee weken gelden een shirt retour gestuurd omdat ze het verkeerde model hadden gestuurd, maar voorlopig nog niks van gehoord. Of moet ik nog wat langer wachten?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:37:12 #14
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_25232936
En hoe zit het met de kwaliteit van de shirts?
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_25236768
Volgens mij maken ze gebruik van 'Fruit Of the Loom' shirtjes. Ik weet het echter niet zeker.
pi_25238148
Ik heb daar een cool shirt gekocht , opgehaald weliswaar, maar relaxete gast. Super van vertrouwen
pi_25251687
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:37 schreef Everett het volgende:
En hoe zit het met de kwaliteit van de shirts?
Ik heb twee (dames) shirtjes laten bedrukken mbv van die desingmodule, die zijn vrij dun en wat uitlubber-gevoelig. Het printje zit echter muurvast, de levertijd vond ik niet overdreven lang en verder heb ik eigenlijk ook niets te zeuren.
pi_25252798
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Ik heb twee (dames) shirtjes laten bedrukken mbv van die desingmodule, die zijn vrij dun en wat uitlubber-gevoelig. Het printje zit echter muurvast, de levertijd vond ik niet overdreven lang en verder heb ik eigenlijk ook niets te zeuren.
Dat had ik ook. Ik vind de kwaliteit niet geweldig. Na één keer dragen was het al behoorlijk uitgelubberd. En het is ook veel te dun materiaal.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:28:47 #19
89763 spiritual
The ultimate style
pi_25257361
verder nog andere soortgelijke sites die wel kwaliteit leveren?
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:48:44 #20
117266 Tujuh
Letitredno
pi_25908362
*bam*
deze misschien? heb er geen ervaring mee, maar ben er wel benieuwd naar
http://www.freshcotton.com/
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:24:41 #21
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25909196
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Hetzelfde met de herenshirts, helaas. Wel leuk voor een paar keer dus.
pi_25911673
Die 70's shirtjes, beetje musclef fit dus (oa bij de heren die shirtjes met maradona etc erop) zien er zo op de site wel goed van kwaliteit uit vind ik.
Nu ook in vanillesmaak
pi_25921979
1 shirtje besteld en dat duurde een maand

Later nog een shirt voor valentijn besteld maar die heb ik nooit ontvangen, ik bestel er dus niet meer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:44:28 #24
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25927093
Ik heb er een tijd terug dit shirt besteld:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het leveren duurde inderdaad wat lang, maar dat stoorde me eigenlijk niet... Wat me wel tegenviel was dat er op de rug een klein logootje van shirtshop.nl staat, in een iets donkerdere tint groen dan het shirt. Het is maar een detail, maar ik vind het toch niet echt leuk dat wanneer ik een shirt bestel voor de prent voorop, dat er dan achterop ongevraagd een stukje reclame staat...

Was dat bij jullie ook zo, dat er ergens shirtshop.nl op stond? Ik wil namelijk best nog een keer iets bestellen, maar niet als het zo is dat overal dat logootje op staat...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:48:55 #25
117266 Tujuh
Letitredno
pi_25933315
Dat is idd wel minder van dat logootje. Zouden ze dat wel in "de kleine lettertjes" hebben gezet? Heb namelijk nog niet de tijd gehad om dat allemaal door te nemen enzo.
Wat vinden jullie trouwens van de kwaliteit van de shirtjes, want dat vind ik toch ook wel een klein beetje belangrijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop