Ja duh... ik doe elke dag schone sokken aan, soms zelfs twee keer per dag als ik 's avonds ook nog ergens heen moet. Maar dat helpt allemaal niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:13 schreef Famas het volgende:
Elke dag schone sokken...koop schoenen die goed 'ademen'.
Misschien moet ik dat maar eens doen ja. Ik draag ook normale echt-leren herenschoenen, ik hoop maar dat ik er niet toe veroordeeld wordt om sandalen of zo te gaan dragen.quote:Je hebt ook speciale zooltjes die het zweet absorberen....vraag maar voor info bij je huisarts
Is misschien lullig, maar gewoon die schoenen niet meer dragen. En kijken of er een overeenkomst tussen die schoenen is (materiaal, zooltjes, whatever). En vooral uitzoeken bij welk soort schoenen je er geen last van hebt, het wordt een dure business als je schoenen op de gok gaat kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:12 schreef fotoharry het volgende: in sommige van mijn schoenen gaan mijn voeten zo erg stinken dat het soms tot buiten de schoenen ruikbaar is.
Je kan gewoon je eigen schoenen blijven dragen, alleen er komt een zooltje in met van die gaatjesquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:17 schreef fotoharry het volgende:
Misschien moet ik dat maar eens doen ja. Ik draag ook normale echt-leren herenschoenen, ik hoop maar dat ik er niet toe veroordeeld wordt om sandalen of zo te gaan dragen.
Klopt, en je hebt tegenwoordig ook niet-witte sportsokken. Ik geloof van rucanor of adidias.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:53 schreef ook_gek het volgende:
wat vaak ook helpt zijn dikke sport sokken. En niet van die leuke disney dunne kut sokjes.
Heel simpel, gewoon geen synthetische rotzooi aantrekkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:53 schreef ook_gek het volgende:
wat vaak ook helpt zijn dikke sport sokken. En niet van die leuke disney dunne kut sokjes.
Dat is vaak het grootste probleemquote:Op zondag 28 maart 2004 18:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heel simpel, gewoon geen synthetische rotzooi aantrekken
Geldt trouwens ook voor kleren! In synthetische T-shirts stink je veel harder dan in katoenen!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:31 schreef teknomist het volgende:
Heel simpel, gewoon geen synthetische rotzooi aantrekken
Roger, is ook beter voor mijn oogballenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Yep
goeie lederen schoenen dragen, bommeltjes, is ook beter voor je voeten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:30 schreef Reintje het volgende:
Het is weer zo ver, het is een dagje warm, je maakt een boswandeling, komt thuis, trekt je schoenen uit en![]()
Ik draag gewoon sokken in dichte schoenen, en ga voor geen goud teenslippers dragen. In de zomer loop ik ook vaak met blote voeten in m'n schoenen, maar daar word de lucht ook niet echt beter van.
Wat zijn de oorzaken, en, wat kun je er tegen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |