abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:42:27 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3100978
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:33 schreef TheMysteryGuest het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het de vorige keer zat. Er waren toen meer dan 10(?) aanwijzingen. Jane weet wel hoe het zit

Ik weet het ook niet meer allemaal precies, hoor!
Maar inderdaad, ze stoppen er ook aanwijzingen in zoals een bepaalde volgorde waarin de kandidaten opgevoerd worden. In de eerste serie kon je het bijvoorbeeld uit het beginfilmpje van elke aflevering opmaken, maar dat had toen nog niemand door. En de vorige keer was Nico (de Mol) de eerste die in beeld kwam in de eerste uitzending op Schiphol.
Ze zijn wel zo slim om het niet elke keer hetzelfde de doen, natuurlijk.

De band terugspoelen gaat mij persoonlijk iets te ver. Nog afgezien van het feit dat ik geen idee heb hoe dat zou moeten! Maar aangezien ze dat de vorige keer al gedaan hebben, zou het toch weinig opleveren, ben ik bang.

* Jane vraagt zich af in hoeveel huishoudens in Nederland nu de videorecorder naar z'n moer wordt geholpen om te proberen de band terug te draaien

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:43:16 #77
1986 Jane
pi_3100992
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:34 schreef Golfen het volgende:

[..]

Jane is de uitzending nog n keer aan t bekijken!! Helemaal Top!! We horen zo de ontdekkingen!!

Ho ho, strakjes pas!
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:48:08 #78
1986 Jane
pi_3101090
Mocht iemand nog willen weten wat we tijdens de vorige serie allemaal gespeculeerd hebben:

Wie Is .....De Mol? part 1

Wie is de Mol - part 2

vrijdag 8 februari 2002 @ 23:51:18 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3101162
Ideetje? Eerste kandidaat die werd voorgesteld, was ook eerste kandidaat die moest vertrekken vandaag: Erik de Jong.

Zou een hint kunnen zijn dat de laatst voorgestelde kandidaat dit keer de Mol is of de winnaar?

Wie werd er als laatste voorgesteld?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:55:03 #80
1986 Jane
pi_3101239
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:51 schreef golfer het volgende:
Wie werd er als laatste voorgesteld?
Dat zoeken we op!
Maar dat kan ook de winnaar zijn, natuurlijk. En dat de voorlaatste de verliezer is en de op 2 na laatste de Mol...
  FOK!fossiel zaterdag 9 februari 2002 @ 00:00:10 #81
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3101329
enige wat me opgevallen is tijdens het voorstellen, is dat John als enige alleen met zijn voornaam werd voorgesteld. Bij de andere was het steeds voornaam en achternaam.
pi_3101399
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:19 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik zal verder niet zeiken, maar ik moet er alleen een beetje aan wennen dat er bijvoorbeeld nu ook opmerkingen moeten worden gemaakt over het uiterlijk van de kandidaten.
Het spijt me, ben geen fan van {real life} soaps

Uhm... begrijp ik het nou goed en maak je nu een koppeling tussen het maken van opmerkingen over het uiterlijk en real-life soaps? Om opmerkingen over het uiterlijk te maken van een kandidaat hoef je toch echt niet alleen in het RLS-forum te zitten hoor. Als het in Film, TV & Radio had gezeten dan had ik ook nog geroepen dat John is, want dat is-ie gewoon in mijn ogen... *zucht* Of mag je dit soort opmerkingen alleen maken in het RLS-forum?

En uhm... het was dat er vorig jaar geen echte in zaten, anders had je het wel geweten.

Dacht jij trouwens vorig jaar niet dat Yvonne de mol was, zelfs nadat ik zo m'n best had gedaan op mijn betogen?

Wie is de Mol - part 2

Sex is like Nokia: Connecting People
  zaterdag 9 februari 2002 @ 00:09:24 #83
1986 Jane
pi_3101481
Ben alleen maar een beetje teleurgesteld, CJ, that's all...
Wie Is De Mol: RLS of spelprogramma?

Vorig jaar had ik na de eerste aflevering het idee dat Nico de Mol was, maar in het verloop van de serie raakte ik overtuigd dat het Yvonne moest zijn.
Ach, gelukkig maar, want anders is er ook niks aan. Als je het gelijk door hebt, bedoel ik...

zaterdag 9 februari 2002 @ 01:23:45 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3102390
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:55 schreef Jane het volgende:

Dat zoeken we op!
Maar dat kan ook de winnaar zijn, natuurlijk. En dat de voorlaatste de verliezer is en de op 2 na laatste de Mol...

Al opgezocht?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 februari 2002 @ 01:31:27 #85
1986 Jane
pi_3102454
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 01:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Al opgezocht?

Ja, staat in het andere topic...
  zaterdag 9 februari 2002 @ 11:52:33 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_3104051
Zo, eerst dan maar even in dit topic zeuren voor ik verder ga, hoezo een topic per uitzending? Het is juist handig om door te gaan tot een topic vol zit, dan kun je makkelijker teruglezen wat er gebeurd is.
En waarom in RLS????
Het is gewoon een spelprogramma!!!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2002 @ 12:05:46 #87
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3104152
Je hoeft niet per sé verder te gaan, hoor.
Maar ok, ik zal het aanpassen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')