quote:Ik weet het ook niet meer allemaal precies, hoor!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:33 schreef TheMysteryGuest het volgende:[..]
Ik weet niet precies hoe het de vorige keer zat. Er waren toen meer dan 10(?) aanwijzingen. Jane weet wel hoe het zit
De band terugspoelen gaat mij persoonlijk iets te ver. Nog afgezien van het feit dat ik geen idee heb hoe dat zou moeten! Maar aangezien ze dat de vorige keer al gedaan hebben, zou het toch weinig opleveren, ben ik bang.
* Jane vraagt zich af in hoeveel huishoudens in Nederland nu de videorecorder naar z'n moer wordt geholpen om te proberen de band terug te draaien
quote:Ho ho, strakjes pas!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:34 schreef Golfen het volgende:[..]
Jane is de uitzending nog n keer aan t bekijken!! Helemaal Top!! We horen zo de ontdekkingen!!
Zou een hint kunnen zijn dat de laatst voorgestelde kandidaat dit keer de Mol is of de winnaar?
Wie werd er als laatste voorgesteld?
quote:Dat zoeken we op!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:51 schreef golfer het volgende:
Wie werd er als laatste voorgesteld?
quote:Uhm... begrijp ik het nou goed en maak je nu een koppeling tussen het maken van opmerkingen over het uiterlijk en real-life soaps?
Op vrijdag 08 februari 2002 23:19 schreef Jane het volgende:[..]
Ik zal verder niet zeiken, maar ik moet er alleen een beetje aan wennen dat er bijvoorbeeld nu ook opmerkingen moeten worden gemaakt over hetuiterlijk
van de kandidaten.
![]()
Het spijt me, ben geen fan van {real life} soaps
En uhm... het was dat er vorig jaar geen echte in zaten, anders had je het wel geweten.
Dacht jij trouwens vorig jaar niet dat Yvonne de mol was, zelfs nadat ik zo m'n best had gedaan op mijn betogen?
Vorig jaar had ik na de eerste aflevering het idee dat Nico de Mol was, maar in het verloop van de serie raakte ik overtuigd dat het Yvonne moest zijn.
Ach, gelukkig maar, want anders is er ook niks aan. Als je het gelijk door hebt, bedoel ik...
quote:Al opgezocht?
Op vrijdag 08 februari 2002 23:55 schreef Jane het volgende:Dat zoeken we op!
Maar dat kan ook de winnaar zijn, natuurlijk. En dat de voorlaatste de verliezer is en de op 2 na laatste de Mol...
quote:Ja, staat in het andere topic...
Op zaterdag 09 februari 2002 01:23 schreef golfer het volgende:[..]
Al opgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |