quote:Nu staat wel bij iedereen de groepsfoto...
Op zondag 03 februari 2002 15:02 schreef Spuuglokje het volgende:Zou het trouwens expres zijn gedaan, dat alleen bij Pamela en John niet de groepsfoto staat? Pamela is actrice, die valt denk ik af als mol, dan zou alleen John een afwijkende foto (van dat uitzicht) hebben.
Daar zijn ook drie Mol-discussies, en wellicht dat het daar wat meer structuur krijgt door alles in 1 forum te houden.
Zwaaizwaai
V.
quote:Ik twijfel tussen Paméla en John.
Op vrijdag 08 februari 2002 22:33 schreef plok het volgende:
Let op mijn woorden, het is Pamela die de mol is.
en nu n.a.v. de uitzending: Dat met Harry Potter vond ik erg frappant: Ellen dus de mol.
5 minuten later realiseerde ik me wel , dat na die voorleesactie, de leiding van WidM heel goed, alsnog die vraag erin heeft kunnen stoppen, als mooie spontane gelegenheid om iedereen te misleiden, hmm .
M'n eerste stem toch maar Ellen.
Gaan we ook nog ergens de hints raden?
Eerste hint (van de producenten zelf dus) : eerste persoon op de aftiteling die naar beneden daalt. Het gezicht is niet te zien, in de andere fragmenten wel. Dus dat zou een aanwijzing kunnen zijn?
Nog een gokje: Karen én Ellen komen niet in de finale/bij de laatste 3 terecht.
quote:Ik vind een apart topic per uitzending veel leuker!
Op vrijdag 08 februari 2002 22:59 schreef Sadie het volgende:
Zie ook:
Wie is de Mol, uitzending 08-02-02* Rommelig zo hoor...
quote:Over welke hints heb je het??
Op vrijdag 08 februari 2002 23:02 schreef TheMysteryGuest het volgende:
Paméla moet het zijn, anders kijk ik niet meerGaan we ook nog ergens de hints raden?
Eerste hint (van de producenten zelf dus) : eerste persoon op de aftiteling die naar beneden daalt. Het gezicht is niet te zien, in de andere fragmenten wel. Dus dat zou een aanwijzing kunnen zijn?
Nog een gokje: Karen én Ellen komen niet in de finale/bij de laatste 3 terecht.
quote:Hmmm...zeker mod van het Real Life Soap forum....?
Op vrijdag 08 februari 2002 23:09 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik vind een apart topic per uitzending veel leuker!
Sorry, ik vind het hier niet thuis horen, maar ach, wie ben ik? behalve dan een Molfanaat van het eerste uur
Ik zal verder niet zeiken, maar ik moet er alleen een beetje aan wennen dat er bijvoorbeeld nu ook opmerkingen moeten worden gemaakt over het uiterlijk
van de kandidaten.
Het spijt me, ben geen fan van {real life} soaps
quote:Gegeven door de producenten zelf.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:14 schreef Golfen het volgende:[..]
Over welke hints heb je het??
Vorig jaar was dit o.a.
- bij het achteruit spelen van je videoband hoorde je '.. is de mol'
- in de intro zat een steeds ander beeld van het abseilen van de mol, alle andere beelden waren dus hetzelfde
quote:Ben het met je eens dat het misschien niet hier thuis hoort. 'k Heb trouwens met veel plezier je reacties hierover gelezen sinds de eerste serie
Op vrijdag 08 februari 2002 23:19 schreef Jane het volgende:[..]
Hmmm...zeker mod van het Real Life Soap forum....?
Sorry, ik vind het hier niet thuis horen, maar ach, wie ben ik? behalve dan een Molfanaat van het eerste uur
Ik zal verder niet zeiken, maar ik moet er alleen een beetje aan wennen dat er bijvoorbeeld nu ook opmerkingen moeten worden gemaakt over het
uiterlijk
van de kandidaten.
![]()
Het spijt me, ben geen fan van {real life} soaps
quote:Tnx!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:24 schreef TheMysteryGuest het volgende:'k Heb trouwens met veel plezier je reacties hierover gelezen sinds de eerste serie
(Dit terzijde verder)
quote:Ja, moet ik het niet vergeten
Op vrijdag 08 februari 2002 23:26 schreef Jane het volgende:[..]
Tnx!
En we gaan er gewoon weer een feestje van maken, dit keer!
quote:Oh zo, ok. Ik snap het. Maar ik ga niet de video band weer helemaal achterstevoren bekijken. haha. En die producenten stoppen er elke uitzending n hintje in?
Op vrijdag 08 februari 2002 23:21 schreef TheMysteryGuest het volgende:[..]
Gegeven door de producenten zelf.
Vorig jaar was dit o.a.
- bij het achteruit spelen van je videoband hoorde je '.. is de mol'
- in de intro zat een steeds ander beeld van het abseilen van de mol, alle andere beelden waren dus hetzelfde
quote:Ik weet niet precies hoe het de vorige keer zat. Er waren toen meer dan 10(?) aanwijzingen. Jane weet wel hoe het zit
Op vrijdag 08 februari 2002 23:30 schreef Golfen het volgende:[..]
Oh zo, ok. Ik snap het. Maar ik ga niet de video band weer helemaal achterstevoren bekijken. haha. En die producenten stoppen er elke uitzending n hintje in?
quote:Jane is de uitzending nog n keer aan t bekijken!! Helemaal Top!! We horen zo de ontdekkingen!!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:33 schreef TheMysteryGuest het volgende:[..]
Ik weet niet precies hoe het de vorige keer zat. Er waren toen meer dan 10(?) aanwijzingen. Jane weet wel hoe het zit
quote:Nope: jaar 2=een blanke man.
Op vrijdag 08 februari 2002 22:51 schreef EyE het volgende:
okee, ik heb er weer zin in!
Allereerst een theorietje (dat waarschijnlijk niet steekhoudend zal zijn, maar toch)
jaar 1: mol=zwarte vrouw
jaar 2: mol=blanke vrouw
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |