Nee ben zelfs daar te timide en verlegen voor hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar je wil het eigenlijk wel dus?![]()
Nee juist nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze passen ook slechts op een klein presenteerblaadje. Stali bestaat nog niet zo erg lang.
Ik moet dus jouw topics lezen begrijp ik?![]()
En als je nou gewoon gaat liggen en mij al het werk laat doen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee ben zelfs daar te timide en verlegen voor hoor.
Vertel, mij shockeer je niet zo erg snel. Of moet ik eindeloos gaan zoeken? Ik heb daar geen tijd voor hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee juist niet
Nou ja, heb in sex ook een paar posts, niet echt heel schockerend of zo, maar heb geloof ik een blundertje gepost, maar die is niet echt overdreven erg
Meen je dat? Dan kan ik Truus ontslaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En als je nou gewoon gaat liggen en mij al het werk laat doen?
Heb geloof ik een keer gepost dat ik het voor elkaar heb gekregen om bij een meisje in haar neus te spuiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Vertel, mij shockeer je niet zo erg snel. Of moet ik eindeloos gaan zoeken? Ik heb daar geen tijd voor hoor.
Och dat is beter dan in haar ogen hoor. (dat brand namelijk heel erg.)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Heb geloof ik een keer gepost dat ik het voor elkaar heb gekregen om bij een meisje in haar neus te spuiten.![]()
Wat voor werk had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Meen je dat? Dan kan ik Truus ontslaan.![]()
Huishouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor werk had je dan in gedachten?
in je neus lijkt me anders ook niet lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Och dat is beter dan in haar ogen hoor. (dat brand namelijk heel erg.)
Ben beter geschikt voor andere klusjesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Huishouden natuurlijk.![]()
Waar ik het laat??!! Schat ik ben geen producent he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
in je neus lijkt me anders ook niet lekker
Waar laat jij het nu dan?![]()
Nou ja, de kans is groot dat jij dat ding dan vasthebt of wat dan ook dus je hebt er vast wel enige invloed opquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar ik het laat??!! Schat ik ben geen producent he?
Haha. Ja, nu wordt het interessant hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef Stali het volgende:
Ik sluip weer naar de achtergrond.
ja anders wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Het is nou zeker de bedoeling dat ik iets zeg?![]()
Soms zijn juist de momenten waarop je niets zegt het spannendstquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:36 schreef Stali het volgende:
[..]
ja anders wordt het nooit wat natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |